Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

VW powered Dragster
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zewnętrze/Exterior
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Felek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bisztynek

PostWysłany: Śro 12:05, 04 Lis 2009    Temat postu:

Ciekawy pomysł.

Myśle, ze już z lekko podkręconym 1600 dawał by dużo frajdy Smile

Rozwiązać by trzeba kwestie hamulców, moze jakieś małe tarczówki na przednie koła, od motocykla czy skuterka.

No i tor do jazdy tym cudeńkiem musi być równy, bo będzie podskakiwać Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 12:32, 04 Lis 2009    Temat postu:

Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy Very Happy

a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj

tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe.


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 12:34, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:00, 04 Lis 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy Very Happy

a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj

tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe.


Coś jak hayabusa w smarcie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 15:11, 04 Lis 2009    Temat postu:

mysle ze smart jest cięższy niz taki dragster
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:18, 04 Lis 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
mysle ze smart jest cięższy niz taki dragster


tak, ale wiesz, zjada ferrari na śniadanie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Felek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bisztynek

PostWysłany: Śro 16:34, 04 Lis 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy Very Happy

a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj

tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe.


zalezy jak powaznie podchodzić do tematu i z jakim budżetem. jakoś trzeba sie zatrzymać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 16:54, 04 Lis 2009    Temat postu:

popatrz na dragstery, one nie maja hamulców z przodu. Nawet paluch z tego co pamiemntam pod koniec nie miał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:11, 04 Lis 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy Very Happy

a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj

tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe.


Na początek myślałem o 1600 turbo. Potem mogłoby byc 1914 turbo z prawie seryjnym dołem. A takie coś ma już potencjał na grubo ponad 200, może 250KM. Pank Fredericka miał ok. 170KM i pojechał 10tkę przy 208km/h... Ja mimo wszytko wolalbym zaczynać od mniej hardkorowych rzeczy i stopniwo się rozwijać.
Dla mnie w tej zabawie własnie jedną z najbardziej interesujacych rzeczy jest silnikowa kombinatoryka stosowana. Jasne, ze silnik od ścigacza jest łatwym i ranim patenetem. Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi. Poza tym pozostaje kwestia promocji swiatka ACVW...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 17:42, 04 Lis 2009    Temat postu:

rebel napisał:
Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi.


ja zadnym nie jeździłem, wiec niewiem jakie mnie bardziej bawią
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:54, 04 Lis 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
rebel napisał:
Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi.


ja zadnym nie jeździłem, wiec niewiem jakie mnie bardziej bawią


Ja tez nie. Mówię, ze takie rozwiązanie jest bardzo efektywne, ale mnie nie bawi pod katem intelektualnym. Może zle sie wyraziłem, a może ty nie skumałeś...
Zmierzam do tego, ze ciekawi mnie to w zasadzie jedynie wtedy, jeśli miałoby to zwiazek z ACVW.Wolałbym skorzystać z zaplecza widzy w jakimś stopniu już mi dostępnej. Poza tym jest to wg mnie ciekawa forma dalszej eksploracji mojego hobby związanego z ACVW.
Nie mam ochoty zagłębiać się w konstrucje współczesnych silników motocyklowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 0:52, 05 Lis 2009    Temat postu:

rebel napisał:
Może zle sie wyraziłem, a może ty nie skumałeś...


no kaman, masz mnie za tepaka?? Very Happy poprostu jestem złośliwy i sie czepiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zewnętrze/Exterior Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin