Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Śro 12:05, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawy pomysł.
Myśle, ze już z lekko podkręconym 1600 dawał by dużo frajdy
Rozwiązać by trzeba kwestie hamulców, moze jakieś małe tarczówki na przednie koła, od motocykla czy skuterka.
No i tor do jazdy tym cudeńkiem musi być równy, bo będzie podskakiwać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 12:32, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy
a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj
tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe.
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 12:34, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:00, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy
a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj
tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe. |
Coś jak hayabusa w smarcie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 15:11, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mysle ze smart jest cięższy niz taki dragster
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:18, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | mysle ze smart jest cięższy niz taki dragster |
tak, ale wiesz, zjada ferrari na śniadanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Śro 16:34, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy
a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj
tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe. |
zalezy jak powaznie podchodzić do tematu i z jakim budżetem. jakoś trzeba sie zatrzymać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 16:54, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
popatrz na dragstery, one nie maja hamulców z przodu. Nawet paluch z tego co pamiemntam pod koniec nie miał
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:11, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Po co hamulce z przodu?? Toć to wazy
a powaaznie to tak waskie gumy i tak by wiele nie pomogły przy hamowaniu. Dragstery nie maja hamulców z przodu zazwyczaj
tak zaczełem sobie mysleć o tym projekcie i gdyby poszedł do tego poważnie... to sa inne silniki które osiagami, kosztami i masa pobiły by silnik garbowy, mam na mysli silniki motocyklowe. |
Na początek myślałem o 1600 turbo. Potem mogłoby byc 1914 turbo z prawie seryjnym dołem. A takie coś ma już potencjał na grubo ponad 200, może 250KM. Pank Fredericka miał ok. 170KM i pojechał 10tkę przy 208km/h... Ja mimo wszytko wolalbym zaczynać od mniej hardkorowych rzeczy i stopniwo się rozwijać.
Dla mnie w tej zabawie własnie jedną z najbardziej interesujacych rzeczy jest silnikowa kombinatoryka stosowana. Jasne, ze silnik od ścigacza jest łatwym i ranim patenetem. Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi. Poza tym pozostaje kwestia promocji swiatka ACVW...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 17:42, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi. |
ja zadnym nie jeździłem, wiec niewiem jakie mnie bardziej bawią
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:54, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | rebel napisał: | Ale dragetr z silnikiem seryjnym mnie nie bawi. |
ja zadnym nie jeździłem, wiec niewiem jakie mnie bardziej bawią |
Ja tez nie. Mówię, ze takie rozwiązanie jest bardzo efektywne, ale mnie nie bawi pod katem intelektualnym. Może zle sie wyraziłem, a może ty nie skumałeś...
Zmierzam do tego, ze ciekawi mnie to w zasadzie jedynie wtedy, jeśli miałoby to zwiazek z ACVW.Wolałbym skorzystać z zaplecza widzy w jakimś stopniu już mi dostępnej. Poza tym jest to wg mnie ciekawa forma dalszej eksploracji mojego hobby związanego z ACVW.
Nie mam ochoty zagłębiać się w konstrucje współczesnych silników motocyklowych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 0:52, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Może zle sie wyraziłem, a może ty nie skumałeś... |
no kaman, masz mnie za tepaka?? poprostu jestem złośliwy i sie czepiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|