Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

zwężanie przedniej belki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:36, 01 Lis 2009    Temat postu: zwężanie przedniej belki

ktos juz robil? wiec co sie z czym je? jakie wady jakie zalety? Smile

Ostatnio zmieniony przez Sokol dnia Nie 23:37, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DAWID




Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: zamość

PostWysłany: Pon 23:19, 29 Mar 2010    Temat postu:

Zaleta to można bardziej położyć garba na glebie ,gdyż koła wchodzą głebiej w błotniki.Wada podstawowa ograniczony promień skrętu,ale prosto jedziesz super.
POZDR DAWID
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 7:11, 30 Mar 2010    Temat postu:

Ja niewidze zadnych zalet poza wygladem. Napewno gorzej sie prowadzi na zakretach i ma wiekszy promień skretu (oczywiscie mowimy o std rozmiarze felg lub ze zblizonym ET).
Ostatnio myslałem zeby to zrobić u siebie Smile zasadniczo dorabiajac samodzielnie uchwyty amortyzatorów z blachy mozna zwezić max ~4,5" bez ciecia budy. Pozostale jeszcze skrócenie drążków (mały problem) i stabilizatora (wiekszy chyba)
Wg mnie u Ciebie bedzie wygladać fajnie i warto sie pokusić Very Happy . Gdybym miał własną spawrke to bym juz kombinował, a tak to nie chce mi sie narazie chodzić za dupa kumplowi. Ale jeszcze o tym pomysle


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 10:21, 30 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Wto 16:02, 30 Mar 2010    Temat postu: Re: zwężanie przedniej belki

Sokol napisał:
ktos juz robil? wiec co sie z czym je? jakie wady jakie zalety? Smile

samodzielne wykonywanie totalnie nieoplacalne
w samej belce musisz przenieść zakotwiczenie przekladni, ograniczniki przekladni, i mocowania amorka skrętu, poza tym zrób to tak żżeby sie belka nie powichrowała Smile
drazki kierownicze, nie radze ich samodzielnie skracac, stabilizator nie mozliwy do skrócenia, chyba ze jestes kowalem
B.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 23:00, 30 Mar 2010    Temat postu:

musze powiedzieć ze mam nieco odmienne zdanie. O ile ma sie miga i głowe na karku to do zrobienia. No oczywiscie poza uchwytami amorków, które to trzeba by wykonać na wypalarce

widziałem jak goś robił całe zawieszenie od podstaw i była dokładna fotorelacja, ale niepoamietam adresu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:50, 31 Mar 2010    Temat postu:

Łysy, to jak znajdziesz coś ciekawego, to wrzuć na forum. zarówne w tym temacie, jak i tak ogólnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 12:58, 31 Mar 2010    Temat postu:

na sambie oporowo zdjeć jest Smile

Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 16:56, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 15:34, 31 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 8:00, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Dokładnie ta stronke miałem na myśli Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Czw 22:19, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
musze powiedzieć ze mam nieco odmienne zdanie. O ile ma sie miga i głowe na karku to do zrobienia. No oczywiscie poza uchwytami amorków, które to trzeba by wykonać na wypalarce

widziałem jak goś robił całe zawieszenie od podstaw i była dokładna fotorelacja, ale niepoamietam adresu...

nie zmienia to faktu ze musisz kupic drążki skrętene i stabilizator.
Jezeli ktos lubi takie kowalstwo, to czemu nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 23:34, 01 Kwi 2010    Temat postu:

a dlaczego niby to nie mozna by było przyciąc listew skrętnych??

Na zwezenie sabilizatora mam pewien pomysł, ale ew gdybym to robił to sam chciałbym najpierw przetestować.

Goście którzy zwezaja ekstremalnie rurowiska i daja mega glebe ieprzejmuja sie takimi "pierdołami" skoro nie stosuja nawet amortyzatorów to gdzie tu mowić o sabilizatorze Razz (i tak by był juz na ziemi w ich przypadkach) ale te sprzety raczej nie musza dobrze jeździć Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pią 16:59, 02 Kwi 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
a dlaczego niby to nie mozna by było przyciąc listew skrętnych??

Na zwezenie sabilizatora mam pewien pomysł, ale ew gdybym to robił to sam chciałbym najpierw przetestować.

Goście którzy zwezaja ekstremalnie rurowiska i daja mega glebe ieprzejmuja sie takimi "pierdołami" skoro nie stosuja nawet amortyzatorów to gdzie tu mowić o sabilizatorze Razz (i tak by był juz na ziemi w ich przypadkach) ale te sprzety raczej nie musza dobrze jeździć Cool

mogles od razu mówić ze chodzi ci o trailer queen Smile
listwy skrętne mozna przyciąć ale to stal sprężynowa wiec juz dziurek pod "robaki" trzymajace wahacze nie zrobisz od tak, no chyba ze rzeczywiscie jestes kowalem rozhartujesz je sobie , zrobisz dziurki i zahartujesz z powrotem. tym sposobem mozesz sobie tez stabilizator zrobić, z bajerem w postaci supelka na środku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Sob 12:40, 03 Kwi 2010    Temat postu:

troche na odpowiedz musialem poczekac Razz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Sob 19:43, 03 Kwi 2010    Temat postu:

bestya, podpuszczasz mnie zeby to zrobić we własnym zakresie i pokazać ze sie da albo ze..... sie nie da Smile OK jak dorwe jakieś rurowisko luzem to sie zabiore za cudowanie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pon 16:26, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
bestya, podpuszczasz mnie zeby to zrobić we własnym zakresie i pokazać ze sie da albo ze..... sie nie da Smile OK jak dorwe jakieś rurowisko luzem to sie zabiore za cudowanie Very Happy

jak mi dasz na znaczki moge ci podeslac drazki skretne i stabilizator
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin