Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabcok20
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:10, 15 Sie 2012 Temat postu: Sprężyny zamiast drążków skrętnych |
|
|
Witam. Muszę zlikwidować drążki skrętne bo skrzynia nie wchodzi. Od czego podeszłyby amory ze sprężynami i czy może idzie dostać jakieś do garba. Silnik i skrzynia sporo cięższe niż seryjne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:52, 15 Sie 2012 Temat postu: Re: Sprężyny zamiast drążków skrętnych |
|
|
jabcok20 napisał: | Witam. Muszę zlikwidować drążki skrętne bo skrzynia nie wchodzi. Od czego podeszłyby amory ze sprężynami i czy może idzie dostać jakieś do garba. Silnik i skrzynia sporo cięższe niż seryjne. |
Coilovery karcher?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabcok20
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:38, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to na pewno tak sie zwie bo nic poza myjkami nie znalazłem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 12:35, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hehehe Kerscher jeśli już Karcher to myjki:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabcok20
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:21, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no, znalazłem cena jedyne 880 euro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:39, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Wlasnie zamowilem QA1 z pojedyncza regulacja i sprezynami 9" - 550 lbs
Koszt:
- amor 150$/szt
- sprezyna 38$/szt
- wysylka - 100$
W sumie powinno sie zamknac w kwocie okolo 2000
Dojdzie clo i podatek ale kolesie moga wsadzic papier z nizsza kwota
k.
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Pią 12:45, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabcok20
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:23, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie będę ściemnaił , to ma być low budget i na razie taki pozostaje. garbusa silnik MV i skrzynia od renault na razie jest w cenie tych właśnie sprężyn które potrzebuje na tył więc to dla mnie za droga opcja. jak coś wymyśle to wrzuce foty i komentarz jaksie tym jeździ. A myślał ktoś kiedy o dodaniu samych spręzyn do amorów seryjnych od garba? założyć z jakiegos gwintu czy cuś i do tokarza dorobić mocowania i gwinty do regy
ulacji... w golfie mk1 mam zrobione samoróbki gwinty i pracuja ok na gazowym amorku...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 22:19, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kombinuj i zostań pionierem
chyba nikt takiego cuda nie ma. A jaki jest problem ze zrobieniem dobrze funkcjonujacych amorków ze sprezynami wiedza przedewszystkim budowniczowie replik lotusa7 (jest spore forum w polsce, popatrz)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 19:55, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W czarnym miałem amory z dospawanymi sprężynami:PP Ale to było kowalstwo:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|