Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 19:17, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dondiegozalabamy napisał: | Próbował ktos z was kiedys zamontowac kompletne amortyzatory z motocykla?? bo mam taki zestaw z Suzuki gs 850 katana firmy KONI i pasuja na wszystkie sruby tylko nie wiem jak to bedzie dziąłało czy nie beda za twarde maja 5-cio stopniowa regulacje twardosci.. |
Nie wydaje mi się aby to był najszcześliwszy pomysł. Amorki oprócz tego że mają różne mocowania są także projektowane pod wzgledem masy pojazdu do którego są dedykowane. A tak jak jak Bart speedster słusznie zauważył dopuszczalna masa całkowita garba i motocykla znaczaco się różni.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 16:51, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przemyślałem ten pomysl z amorami z katany i ciekaw jestem efektu. Może to dzialać. W motorze amor pelni rolę amortyzacji i tlumienia.W garbie amortyzują drążki skrętne a tlumi amortyzator.Węc może nie należy tak patrzeć na tą ładownośc.Troche zwariowany pomysl ale może się udać.Napisz jak wyszlo. ( dajesz te amory na tył?)
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 16:55, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj byłem w garazu zrobiłem mały przeglad i od poniedziałku zabieram sie do pracy a ładuje je na przód,zobaczymy co z tego wyjdzie Garbi w przedniej czesci duzo nie wazy wiec powinno to działac z tej uwagi ze jest jeszcze obnizony.zobaczymy:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:29, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Masz rurowisko starego typu? czy dajesz jakiś patent?
Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Pon 10:30, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:30, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Rób foty i dawaj na forum
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:14, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Odkopuję temat.
Jako, że sezon już prawie się zaczyna muszę coś w końcu zrobić z przodem.
Mam regulatory , które od roku czekają na wspawanie może się doczekają w końcu, ale... rozważam inną opcję - zwrotnice, które w garbusy.pl są po 500 PLN.
Zakładam, że kupuję zwrotnice pod tarcze wydaję 500 zł i tu zaczyna się zabawa :
potrzebuję do tego tarczy + zacisków+klocków + no właśnie - co jeszcze wchodzi w grę? Niższe amorki? nie ukrywam, że hamulce w obecnym stanie są....hm...w zasadzie to ich nie ma więc taka opcja by mi pasowała jeśli nie okaże się za droga.
W starszej opcji było wspawanie regulatorów tylko + teraz kupno bębnów, cylinderków itp. - do 1600 powinno wystarczyć.
co Waszym zdaniem lepiej zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 10:45, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wg mnie sprawne bębny by ci starczyły, mi przy ostrym wcisnienciu blokuja koła a jeszcze nie sa sprawne na wiecej niz 70%
Z tarczami generalnie wg mnie jest eksploatacyjnie mniejszy problem (no i sa skuteczniejsze nieco jednak)
jak zastosujesz same obnizane zwrotnice to nietrzeba stosować skracanych amorów. Zwrotnice sa wg mnie lepsza opcja dla komfortu itp, ale nie masz regulacji (chyba ze zastosujesz jedno i drugie co by było najlepsze)
do tarcz co potrzeba? oprócz Cytat: | tarczy + zacisków+klocków + no właśnie - co jeszcze wchodzi w grę | potrzebne sa te blachy co osłaniaja tarcze od srodka, łożyska etc. Majki powie bo to przerabiał
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 12:38, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jedno to przejście na tarcze ( nie jest tanio chyba że używane )
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugie to obniżanie.
Zgadzam się z tym co Lysy napisal. Więcej komfortu dadzą obniżone zwrotnce.( ok. 1000 pln)
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz wybór czy obniżone zwrotnce pod bembny czy tarcze?
Pod bembny to musisz w zasadzie zregenerować ten uklad co masz. ( zwr - 956 pln bembny 2 szt.308 , szczęki 2 komp. 136 , 2 szt cylinderki 96 ) czyli 1496 pln + skracane amortyzatory ( 400 pln)
Pod tarcze musisz kupić : tarcze, zaciski,przewody i blachy. ( zwr - 956 pln reszta 1088 ) czyli 2044
Najtaniej wyjdzie Ci wspawanie regulatorów kupno amorów i regeneracj bembnów.
Chyba że kasa nie jest piorytetem
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:01, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Bart - nie do końca mnie zrozumiałeś - nie zgodzę się z tym, że obniżanie to jedno a tarcze drugie - jak sam pisałem chcę od razu obniżone zwrotnice pod tarcze
teraz są w promocji na garbusy.pl za 500 zł więc bazując na tym co liczysz reszta gratów to 1088 zł czyli łącznie 1588 PLN - i mam glebę i tarcze
kasa jak zawsze jest priorytetem, więc rozważam też 2 opcję :
wywalenie rurowiska i wspawanie regulatorów - wspawanie koszt X, wyrwanie z auta rurowiska to moja praca regulatory mam.
404 bębny i cylinderki ( szczęki mam) + 400 PLN amortyzatory = 804 PLN
Wspawanie pewnie trochę kosztuje, więc koszty zaczynają mi się wyrównywać
hm...
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 14:01, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 14:06, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przyjedź do nas to wspawamy za dobrą flachę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:09, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Masz racje:) nie zauważylem
: [link widoczny dla zalogowanych]
To nic tylko brać
Też bym bral ale najpierw silnik później hamulce chociasz powinno być odwrotnie hehehe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:11, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | Przyjedź do nas to wspawamy za dobrą flachę |
OK. Wpadnę na jakiś weekend w kwietniu to się popracuje i wypije
Dzięki za propozycje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:47, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu - Jako, że propozycja chłopaków mi się podoba - zostaję przy regulatorach. Teraz nowe pytanie : Rozbiorę rurowisko na części pierwsze, żeby było gotowe do spawania - więc przy składaniu przydałoby się złożyć na nowych uszczelkach itp. Co mi będzie potrzebna? Kupować zwykłe, czy uretany?Musze sobie zrobić listę :
1) Guma to montażu zawieszenia sztuk 2
2) Podkładki pod belkę do obniżonego zawieszenia
3) gumy do stabilizatora - jakie? Zwykłe starczą? ciężko zamontować stabilizator przy obniżonym rurowisku?
4) jakieś uszczelki/gumy do rurowiska? jakie?
5)amortyzatory - muszą być krótsze? Jakie wybrać
6)coś jeszcze?
edit:
7) sworznie?
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 10:48, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 11:05, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | 6)coś jeszcze? |
regulatory kątu pochylenia koła z wieksza mozliwoscia regulacji, drogie nie jest
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pon 11:38, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: |
5)amortyzatory - muszą być krótsze? Jakie wybrać
|
jezeli chcesz zeby amortyzatory amortyzowaly to koniecznie krotsze - ja przez jakis czas jezdzilem na std. - dramat, doslownie woz drabiniasty..
a jakie - polecam czerowne Koni od opla (chyba ascona B?)
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Pon 11:38, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|