Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:15, 08 Lis 2011 Temat postu: Problem ze stabilizatorem przednim |
|
|
Ola Towarzysze.
Najpierw pic:
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz pytanie - co zrobic z tym problemem. Na focie sa piekne oznaczenia - artysta ze mnie, nie?
Jak skrecam Kerschery w dol to niestety stabilizator pcha wahacze a one zaczynaja sie skrecac Wyglada jakby trzeba bylo zalozyc jakis krotszy drazek. Czy ktos sie z tym spotkal?
Prowadze dyskusje mailowa z Emmi Kerscherem ale jak na razie nic z niej nie wynika
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Wto 17:16, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Wto 19:06, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Słyszałem że przy dużej glebie ludzie stabilizator odwracają, ale jego działanie może być kiepskie wtedy...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:45, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
na upartego moge bo rozhartowac, wyprostowac na koncowce, i dac fachowcom do przegwintowania na dluzszym odcinku, ale czy bezpieczne
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Wto 19:51, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 1:05, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | Słyszałem że przy dużej glebie ludzie stabilizator odwracają, ale jego działanie może być kiepskie wtedy... |
ten zabieg rzeczywiscie moze byc skuteczny. A niby dlaczego ma zle dzialc? Ten element jest przede wszystkim drazkiem reakcyjnym, ktory pelni rowniez funkcje stabilizatora lub odwrotnie, jak kto woli . Takie wzajemnie ustawienie jak na zdjeciach powoduje zmiane kata wyprzedzenia swoznia zwrotnicy, ale jak widac jest mozliwe, co przewidzial konstruktor tego zawieszenia (stad konstrukcja el. metalowo gumowych pozwalajacych na takie ulozenie). Tyle tylko, ze do takie sytuacji (przy standardowej wysokosci) dochodzi jedynie w sytuacjach skrajnego ugiecia zawieszenia.
Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia Śro 1:09, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 8:28, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Juz wszystko wiem - zabieg z odwracaniem dziala tylko w modelu z mocowaniem wahacza na 2 sruby Do 3srubowego ukladu trzeba zamawiac specjalny stabilizator
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:19, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
I jest...piekny 22mm
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 3:19, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ja tego problemu nie miałem, ale posiadałem ten 22mm zmiana tylko na +
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Śro 3:20, 07 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|