Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:07, 10 Wrz 2009 Temat postu: Heble Prosiowe |
|
|
Jakby ktos byl zainteresowany to zapraszam 'po sasiedzku'
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:34, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Kendy Zrób tak zeby móc się zalogować i zeby juz zapamiętywał usera :d bo mi sie nie chce codziennie po kilka razy wpisywac login hasło i te cyferki :d
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 8:47, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Elo - niestety musialem tak zrobic bo mi sie jakies 'boty' logowaly i chcieli zhakowac strone
Wiem ze to upierdliwe, ale wole sie Wam tlumaczyc z koniecznosci niz potem kombinowac jak odzyskac serwis
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:08, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
w sumie też prawda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:21, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
z takich ciekawostek, ja planuję jeszcze jeden zakup z 924/944. jest to tylny stabilizator, który jest bardzo podobny do tych aftermarketowych, natomiast znacznie tańszy.
tutaj jest sposób zamontowania, nie idealny, ale pokazujący jak to zrobić:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:56, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wzialem sie w koncu do roboty
W poniedzialek jade do tokarza z przednimi piastami. Pomysl jest dosc prosty. Chce aby wytoczyl wnetrze piast od Porsche i do tego dorobil gniazka ze stali pod lozyska garbowe. W necie sa rysunki do rozwiazania zewn-Porsche, wewn.-Garb. Ale po co? Skoro i tak trzeba toczyc to lepiej zrobic to na lozyska od jednego auta. No i zwrotnica pozostaje garbowa, jedynie trzeb bylo planowac miejsce mocnowania jarzma pod zacisk 4 tloczkowy.
Wyglada to obiecujaco. Jarzma do zaciskow dorobilem na razie z tworzywa konstrukcyjnego do testow. Po niedzieli planuje tez zakup nowych tarcz zeby wszystko ladnie wycentrowac
Bede prosil tokarza o rysunki (nawet odreczne) zeby byla jakas dokumentacja dla potomnych
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:23, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
super, czekam na rezultaty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:09, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Po dlugiej przerwie wrocilem do tematu. Rysunki porobilem, zdecysowalem sie piaste prosiowa przetoczyc i tulejowac pod lozyska garbowe zeby nie kombinowac. Rano jade do umowionego tokarza i mam nadzieje ze do konca tygodnia bede to mial na stole zrobione.
Co do tylu. Sprawa piekniejsza niz sie wydawalo. Nie trzeba nawet wymieniac wahacza. Wystarczy uchwyt zacisku odkrecic od wahaczy stalowych (bo tylko w stalowych sa wykrecane) i przykrecic do garba Rozstaw ten sam. Polos i wielowpust zostaja te same. Przekladamy tylko tarcze i mechanizm recznego.
Z recznym bedzie rzezba bo trzeba dorobic 2 detale ale juz je mam rozrysowane wiec pewnikiem jak beda piasty to i tym sie zajme juz na powaznie i do konca.
Z teorii, przy zalozeniu ze na wszystkie 4 kola chce wsadzic zaciski brembo 4 tloczkowe najlepszy rozwiazaniem jest tracycyjna pompa dwusekcjowa 19mm. Powinno ladnie dzialac.
Problem bedzie tylko z doborem felg bo z tym ET roznie bywa. Ale to na szczescie kwestia spokojnego pomierzenia wszystkiego jak juz prosiowe rotory beda na aucie
Jezeli przerobki piast okaza sie dobre rysunkie bede do pobrania na garbomanii.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:27, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
super, brzmi nieźle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 9:06, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Piasty u tokarza - maja byc na piatek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:02, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Piasty gotowe - niestety dzis nie mam ich jak obfotografowac, ale zrobie to po weekendzie.
Wyszly bardzo fajnie - tak fajnie ze az poprosilem o wycene wykonania takich piast z duralu po to aby nie musiec kupowac detali od porsche ale po prostu przygotowac piasty 'custom' ktore po prostu sa 'bolt-on'. Pozostaje potem tylko kwestia przerobienia mocowania zacisku i mozna ladowac zacisk Brembo
Wiecej info w poniedzielnik Teraz ide sie szykowac na wyscigi do Suli
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:49, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm,
A do ogórka jak zaadaptować tarcze 5x130 z przodu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:57, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie siedze w ogorkach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 9:55, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Detale w komplecie - prawie. Brakuje mi tylko zaczepu linki recznego i jarzma do mocowania zaciusku Brembo do zwrotnicy, ale jak to bywa 'szewc w dziurawych butach chodzi' i nie mam kiedy sobie tego wyfrezowac. Tuleje redukcyjne umozliwiajace zastosowanie linki recznego od garba juz gotowe. Nawet regulowane Kerschery juz leza Ale zbliza sie zima i dluuuuugie wieczory
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 0:03, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Probeczka
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|