Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:35, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | No to kendy akurat sprzedaje seryjne tarcze z zaciskami do kolumny na 3 śruby. |
seryjne to ja aktualnie posiadam ... chodzilo mi cos ze stajni porscheeee ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:28, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli chcesz wymienic zwrotnice na takie jak porsche to musisz miec zawiesznie przednie tzw. stalowe a nie kute czyli na 2 sruby. Mozesz wtedy wsadzic kompletne zwrotnice od 924 przednie. Problem tylko z katem nachylenia bo kola wygladaja jak w kamazie Trzeba tam po prostu zakombinowac z katem mocowania zwrotnicy. Ale to nie jest jakas filozofia. Pomierzyc, narysowac, wyciac woda lub plazma w stali jakiejs najzwyklejszej, zamienic z oryginalnymi i po sprawie.
I wtedy nie ma kombinacji bo przykrecasz do tej zwrotnicy jakies zaciski od 924 lub 944 i wszystko pasi. Ja poszedlem troche inna droga, ale sie uparlem, ze zostawie kute wahacze
Martwi mnie teraz tylko to czy pompa faktycznie da rade Ale to pewnie potestuje dopiero w przyszly weekend bo w ten nie dam rady zalac i odpowietrzyc ukladu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:22, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ze zwrotnica wiem ze potrzebuje na 2-sroby ... ale wlasnie chce pozostac ... tak jak Ty z 3-srobami ... tylko wlasnie chodzi mi o zaciski ... jakie podchodza na zwrotnice na 3-sroby .... czy trzeba jakis adapter zastosowac ...
ps ... ladnie wyglada to "czerwone" ... tylko jakos poziom zawieszenie przod gryzie sie z tylem ... no ale moze to tylko na zdjeciu ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 17:20, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No to trzeba ciac zwrotnice, planowac i robic do niej adapter o odpowiedniej grubosci zeby sie zacisk od 924/944 osiowal ze srodkiem tarczy hamulcowej.
Piaste od p924 tez trzeba przerobic. Ja zrobilem pod lozyska garbowe zeby sie nie pieprzyc ze jedno lozysko takie, drugie smakie.
A auto z tylu jeszcze nie siadlo bo wogole nie bylo jezdzone i jak go sposcilem z lewarka tak zostal z zadarta dupa. Ale po paru kilometrach sie ulozy.
[EDIT]
Odpowietrzylem tyl - powiem szczerze ze takiego odpowietrzania nie mialem nigdy Odkrecilem odpowietrzniki a zaciski zrobili to same Po minucie zakrecilem i nie ma powietrza
Jak z przodem pojdzie tak samo sprawnie to moze jutro potestuje czy to wszystko wogole chce wspolpracowac ze soba
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 0:51, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:23, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzone, przejechane Zahamowane
Pedal znacznie inny niz przy garbowych hamulcach, ale jest ok. Pewnie trzeba bedzie jeszcze torche odpowietrzyc, ale zapowiada sie dosc ciekawie
No i 'rekaw' dziala
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 14:24, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:33, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety przez ET55 na przedzie konieczne bylo zamontowanie falnsz 40mm
Ale teraz sie skreca przynajmniej Choc na tym lodzie to w zasadzie i na sztywnych kolach mozna swobodnie nawracac
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 1:01, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | Niestety przez ET55 na przedzie konieczne bylo zamontowanie falnsz 40mm
Ale teraz sie skreca przynajmniej Choc na tym lodzie to w zasadzie i na sztywnych kolach mozna swobodnie nawracac  |
zrobiles juz, frezowane?
ostateczna konstrukcja, czy tylko na probe?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:42, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazlem gotowce w jednej firmie w dobrej cenie. Toczone od razu z osadzonymi szpilkami.
Chcialem teraz wywazyc dynamicznie calosc (piasta+dystans) ale chyba we Wroclawiu tego sie nie da zrobic i bede musial slac na Krasnobrodzka.
Wazy to troche w calosci i dla spokojnosci chce miec wywazone
Nie wiesz czy we Wro ktos sie tym zajmuje?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:27, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Na allegro pojawily sie 2 zaciski - moze ktos bedzie zainteresowany
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
luki95
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa VW typ1 1303s 72'
|
Wysłany: Wto 17:30, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Poszukuje pomocy.. Większość rzeczy prawie skompletowana. Mam na oku zwrotnice w bardzo fajnej cenie... tylko jest jedno ale.... mianowicie w Porsche zmieniał się sposób napędu licznika z linkowego na elektroniczny a wtedy zanikała dziurka na linkę. Myślicie że dało by rade taką dziurkę nawiercić ? W garbie jak i w wczesnych modelach Porsche mocowana jest ona za dekielek który "okrywa" łożyska. Raczej nie spodziewam się jednoznacznej odpowiedzi ale może utworzy się jakaś dyskusja na temat sposobu nawiercenia owej dziurki.
Ostatnio zmieniony przez luki95 dnia Wto 17:30, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:54, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
pare setek kilometrow zrobione na moich przerobionych hamulcach i jestem naprawde zadowolony - moge potwierdzic, ze standardowa pompa dobrze wspolpracuje z 4 zaciskami 4tloczkowymi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pią 22:41, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
sluchaj a nie masz problemu z mocniejszym hamowaniem przodu ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:21, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nie, wszystko jest malinowe Nie staje deba, nie sciaga, sily hamowania sprawdzone na stacji diagnostycznej - wszystko jest w normie. Pedal jest naprawde przyjemny i dopiero przy okolo 70-80% skoku blokuje kola.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|