Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 2:24, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
grubo... widziałem co nieco chwalenia się na fejsie Wyglądają ślicznie :] Widzę, że koła pod hamulce też się zmieniły :p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:34, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystko musi ze soba grac Poza tym te zaciski pod felge 15 za Chiny wejsc nie chca
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:21, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tyl juz zmontowany, nawet reczny jest I to na standardowej lince od garbusa.
Pozostaje wkrecic nowe przewody hamulcowe i zaczac odpowietrzac. Sam nie wiem jak pompa garbowa bedzie sobie dawala rade z 4 zaciskami Brembo ale podobno ma dzialac
Aha...troche dziwnie wyglada przod wzgledem tylu bo opona jest o 5cm blizej srodka auta Bede probowal to jeszcze flansza dystansowac bo skret zrobil sie nieco maly
Mysle ze przy tym ET flansza bedzie musiala miec 30-35mm co wiarze sie w kolejna wymiana szpilek na dluzsze ;(
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 8:42, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A Ty nie masz szerszych błotników?
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 8:42, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:33, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No mam. I mialem felgi 7" ale z innym ET no i teraz jest problem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:22, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ladnie ladnie .... ostatnio strawdzalem felge 17 calowa z ET38 i 7,5J .... i powiem tak ... tyl na rowno z blotnikiem ... ale znowu od srodka zawadzala o srobke szabli i o to zelastwo od odbojnika .... natomiast z przodu haczyla o sprezyny ... tylko nie wiem jak ze skretem ... ale chyba slabo
kendy nie wiesz moze jaki zacisk podejdzie pod aluminiowy wachacz od 944 ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:33, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wiecman napisał: | ladnie ladnie .... ostatnio strawdzalem felge 17 calowa z ET38 i 7,5J .... i powiem tak ... tyl na rowno z blotnikiem ... ale znowu od srodka zawadzala o srobke szabli i o to zelastwo od odbojnika .... natomiast z przodu haczyla o sprezyny ... tylko nie wiem jak ze skretem ... ale chyba slabo
kendy nie wiesz moze jaki zacisk podejdzie pod aluminiowy wachacz od 944 ? |
to ja za Kolege:
taki jaki byl standowo w S2 (jednotlokowy plywajacy ATE - 944 351 429 00/944 351 430 00) lub (4-tlokowy brembo 36/40 - 951 351 421 01/951 351 422 01) oraz turbo (4-tlokowy brembo 36/44 - 951 351 093 00/951 351 094 00)
jest ich jeszcze kilka, ale te reprezentuja podstawowe mozliwosci wielkosci tlokow.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:42, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
OK wielkie dzieki za profesionalna odpowiedz ... chyba narazie zostane przy S2 jednotlokowym ... no chyba ze bedzie jakas okazja ...
a na przod jakie szukac zaciski do 1303 na 3 sroby ? tzn tak zeby to trzymalo sie kupy ?
dzieki za info ...
Ostatnio zmieniony przez Wiecman dnia Czw 0:45, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:48, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
zaciski na 3 sruby?
A co to jest
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 20:45, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | zaciski na 3 sruby?
A co to jest  |
Nie chodzi czasem o kolumnę na 3 śruby?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 1:13, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | kendy napisał: | zaciski na 3 sruby?
A co to jest  |
Nie chodzi czasem o kolumnę na 3 śruby? |
tak dokladnie ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pią 13:02, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No to kendy akurat sprzedaje seryjne tarcze z zaciskami do kolumny na 3 śruby.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:48, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wlasnie, zdemontowalem z mojego i sa do sprzedania razem ze zwrotnicami
A tu pelne ujecie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Pią 19:48, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:41, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kendy, a może byś opisał swoje auto w dziale 'Garbusy Gości'?
W sumie twój garb to kawałek historii polskiego garbusiarstwa. Pamiętam, jak czytałem Twoją stronę jeszcze zanim kupiłem swojego 1302. A było to łaaadnych parę late temu...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:49, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak sie w koncu zbiore w sobie, jak pierdolne elaborat
Musze sie ogarnac i napewno cos skrobne Na razie lakier chce jeszcze odswiezyc i pare dziur naprawic Korniki sie wdaly
A garba mam...15 rok i to tego samego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|