Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:46, 28 Maj 2010 Temat postu: gumy, drążki, osłony -coś nie gra... |
|
|
Więc tak : Myślałem, że jak wymienię amortyzatory to przestanie bujać garbem, ale nie... złośliwy jest i dalej buja...do tego jeszcze skrzypi.
Pomyślałem, że najwyższy czas wymienić może drążki skrętne i cały osprzęt z tym związany. Jak ocenić czy drążki skrętne są ok? wymiana wiąże się chyba z regulacją ustawienia wysokości tyłu...a tego chciałbym uniknąć.
Garb stoi równo, nie ma przechyłów, więc może to nie drążki?
Może spróbuję najpierw wymienić popielniczki i gumy przy drążkach? Tylko jakie kupić? Na garbusy.pl są 2 rodzaje - "Guma drążka skrętnego tył, bez zębów" i "Guma drążka skrętnego tył, z zębami " skrzynie mam swinga
gumy są 4 podobno na garba
Majku, Ty to kiedyś wymieniałeś - reguluje się przy Tym drążki i kąty, czy nie?
Co jeszcze może być powodem tego, że buja tyłem?Na zakrętach koło mi się chowa dołem pod auto i robi się mega nagatyw do tego czuję jak tył buja jak na fali - jednym słowem przód jedzie sobie a tył sobie - wkurza mnie to niemiłosiernie
jakies rady?
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pią 22:46, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 10:30, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
"Może spróbuję najpierw wymienić popielniczki i gumy przy drążkach? Tylko jakie kupić? Na garbusy.pl są 2 rodzaje - "Guma drążka skrętnego tył, bez zębów" i "Guma drążka skrętnego tył, z zębami " skrzynie mam swinga
gumy są 4 podobno na garba "
Na swinga są gumy z zębami.
NIe wiem tylko czy przy swingu są gumy od wewnętrznej strony wachacza/szabli. Tak daleko się nie posunelm w pracach, ale napewo będę to rozbieral.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:03, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
te zdjęcia powinny podpowiedzieć co kupić przy wymianie wewnętrznych gum trzeba uważać, żeby nie wyciągnąć drążka bo mogiła w tedy juz regulacja.
Z tym podwijaniem koła, to przez szerokość kół i opon i przez to, że jest wysoko. Tak po prostu to nie zniknie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:25, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie wczoraj oglądałem te zdjęcia na archiwum bloga Majk - gumy są 2 na stronę ale na zdjęciu 1 widać jedną - w jakiej kolejności się to zakłada? Smarowałeś coś ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:06, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a bo widzisz. żeby wymienić tą drugą co widać na pierwszym zdjęciu trzeba zdjąć szablę, zapomniałem o tym i to jest grubsza robota. bo jak wymieniać tylko tą od mydelniczki to w sumie łatwa robota. chyba tylko psikałem wd, ale w dużych ilościach bo od wieków to nie było u mnie ruszane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 17:24, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie - musisz wyjąć też szable. Zaznacz sobie jak były napięte może uda Ci się wyjąć tak, że drążek nie wyjedzie. Jednak wydaje mi się, że wymiana gum nie rozwiąże problemu. A jak zabujasz tyłem to jak chodzi? Mocno się buja cały?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:57, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
buja się średnio - jak naciskam z dużą siłą na tył.
Jak bujam go na boki to buja mocniej i skrzypi - może nagram jakis filmik bo tak to trudno wytłumaczyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|