Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rogacek
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ZWROCKA
|
Wysłany: Sob 0:09, 14 Mar 2009 Temat postu: gleba w 1303 |
|
|
robię remont przedniej zawiechy w 1303 i lekka gleba by sie przydała. zawiechę mam nowszego typu czyli swożeń wciskany i amory na 2 śruby.
czy kupno gwinta od golfa 1 załatwi sprawę??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 0:11, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mistrz tematu -Majki . Na pewno pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 3:15, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Czy jest to bardzo pilna sprawa?
Miał się ukazać artykuł na ten temat na stronie, ale widzę, że trzeba go będzie nieco przyśpieszyć...
Generalnie zawias w 1303 sprzed i po '73 ma swoje zalety i wady.
Starszy typ można zrzucić niżej, ale słabo jest z częściami do obniżania. (Są, ale w ograniczonym zakresie)
Późniejszy natomiast ma szeroki wachlarz części i gwintów do wyboru względu na pokrewieństwo z Golfem, ale zakres regulacji jest mniejszy.
Zaletą późniejszego rozwiązanie jet to, że pasujące do golfa gwinty są popularne na rynku i wiele firm je produkuje, co przekłada się na to, ze są w ofercie też niskobudżetowe gwinty np. firmy GT Coupline i wysoce profesjonalne K&W.
EDIT!:
Aha! Proszę nie traktować powyższego jako podstawy do jakichkolwiek zakupów, gdyż zawieszenia po '73 nie testowałem w praktyce.
Mogę jedynie służyć pomocą tylko w zakresie <'73.
Majk jest zresztą bardziej doświadczony w tym temacie.
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Sob 13:28, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 16:24, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, z tego co czytałem to gwint powinien być tak sam jak w golfie I. na pewno nie pasują zwykłe kolumny od golfa I ponieważ jest dużo szersza sprężyna i koło by o nią obcierało.
niestety nie mogę tego potwierdzić tego w 100%. polecam poszukać inf. dot. tego tamatu na thesambie lub germanlook.
chętnie się czegoś dowiem w tym temacie
chętnie doradzę w zawieszeniu 3 śrubowym do tego zaw. przerobiłem prawie wszystkie opcje
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 19:12, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: |
chętnie doradzę w zawieszeniu 3 śrubowym do tego zaw. przerobiłem prawie wszystkie opcje |
To w takim razie co możesz polecić na lekką glebę i polskie drogi? Nie chce totalnego obniżenia bo wiem, że nie przejadę mojej codziennej trasy:) Same krótkie sprążyny będą dobre? (zawias na trzy śruby)
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:36, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | majki napisał: |
chętnie doradzę w zawieszeniu 3 śrubowym do tego zaw. przerobiłem prawie wszystkie opcje |
To w takim razie co możesz polecić na lekką glebę i polskie drogi? Nie chce totalnego obniżenia bo wiem, że nie przejadę mojej codziennej trasy:) Same krótkie sprążyny będą dobre? (zawias na trzy śruby) |
jak najbardziej! jeśli chcesz mieć lekką glebę, pozostać przy komforcie jazdy i za dużo nie wydać to najlepsze będą sprężyny. czerwone z csp, albo te z garbusy.pl (najczęściej białe) jedne i drugie obniżają o około 40-50mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ronin
przyjaciel klubu
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:01, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | marjas napisał: | majki napisał: |
chętnie doradzę w zawieszeniu 3 śrubowym do tego zaw. przerobiłem prawie wszystkie opcje |
To w takim razie co możesz polecić na lekką glebę i polskie drogi? Nie chce totalnego obniżenia bo wiem, że nie przejadę mojej codziennej trasy:) Same krótkie sprążyny będą dobre? (zawias na trzy śruby) |
jak najbardziej! jeśli chcesz mieć lekką glebę, pozostać przy komforcie jazdy i za dużo nie wydać to najlepsze będą sprężyny. czerwone z csp, albo te z garbusy.pl (najczęściej białe) jedne i drugie obniżają o około 40-50mm. |
Pozostają Ci tylko te czerwone. Przy obecnym kursie to z CSP będzie trochę drogawo. "Białych" już w sklepach nie dostaniesz a na rynku wtórnym rzadko spotykane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 12:11, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie amorki? Cofapy olejowe mogą zostać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:10, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | A jakie amorki? Cofapy olejowe mogą zostać? |
na początek jak najbardziej. ja tak jeździłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:39, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jestem w fazie składania teraz zawieszenia na krótkich-regulowanych kolumnach Top Line z wykorzystaniem 'białych' sprężyn, które do tej pory jeździły u mnie na seryjnych kolumnach. Jak się okaże, że jest za nisko i muszę przejść na sprężyny standardowej wysokości ( co jest dość prawdopodobne), to będę je miał do sprzedania wraz z amortyzatorami KYB.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 17:09, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Jestem w fazie składania teraz zawieszenia na krótkich-regulowanych kolumnach Top Line z wykorzystaniem 'białych' sprężyn, które do tej pory jeździły u mnie na seryjnych kolumnach. Jak się okaże, że jest za nisko i muszę przejść na sprężyny standardowej wysokości ( co jest dość prawdopodobne), to będę je miał do sprzedania wraz z amortyzatorami KYB. |
Jakbyś za jakiś czas chciał się ich pozbyć to będę chętny. Tylko na razie dopadł mnie kryzys i nie mogę za bardzo kasy wydawać :/
A tak w ogóle to białe obniżają tyle co czerwone?
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:38, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wyżej w moim poście masz odpowiedz na swoje pytanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 18:52, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | wyżej w moim poście masz odpowiedz na swoje pytanie. |
Faktycznie, nie zauważyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
jongra
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:16, 27 Mar 2009 Temat postu: kupie sportowe sprężyny |
|
|
Jak ktoś posiada krótsze sprężyny do 1302/1303 jestem zainteresowany kupnem. Dodam że posiadam na sprzedaż nowe sprężyny do 1302/1303 o fabrycznej długości z USA. Walnąłem się przy zamawianiu części. Jak coś dzwonić 0695767685
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:55, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
krótki artykuł z podstawowymi możliwościami obniżenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|