Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

gleba w 1303
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:42, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Polak potrafi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:51, 10 Wrz 2009    Temat postu:

ha ha ha ha tyle razy to oglądałem a nigdy nie zwróciłem uwagi Mr. Green

niestety do garbów nie mogę jechać, fura akurat w robocie. a, że posypała się bardziej niż przypuszczałem to do piątku na pewno nie wyjedzie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 23:05, 20 Cze 2010    Temat postu:

Może ktoś napisać jak jest blokowany talerzyk w tej kolumnie? Wygrzebałem foto na blogu:


To jest tylko taka opaska skręcana?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:15, 21 Cze 2010    Temat postu:

ta opaska miała pomóc żeby talerzyk się nie przemieszczał. a blokowany jest klinem który wskakuje w nacięcia na kolumnie i to na nim zatrzymuje się talerzyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:19, 21 Cze 2010    Temat postu:

majki napisał:
ta opaska miała pomóc żeby talerzyk się nie przemieszczał. a blokowany jest klinem który wskakuje w nacięcia na kolumnie i to na nim zatrzymuje się talerzyk.


Dokładnie tak. Top Line sprzedaje rzecz jasne te zestawy bez tej obejmy ze zdjęcia. To był mój autorski pomysł na dodatkowe zabezpieczenie na wszelki wypadek... Nie sugerowałbym się tym specjanie. Z tym, że teraz (z tego co panmiętam) Top Line nie ma juz tego zetawu (Adjust-a-Strut) w ofercie. Mają chyba tylko Versa-Strut i Maxx Struts.

EDIT:

Versa strut: ($169.95) + krótkie amortyzatory gazowe ($59.95)
[link widoczny dla zalogowanych]

Maxx Strut: ($449.95)
[link widoczny dla zalogowanych]

Maxx Xrteme: ($364,95 bez amortyzatorów)
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia!


Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 10:27, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 12:05, 21 Cze 2010    Temat postu:

No dobra. A czym się różni versa strut od tych co miał Rebel? Na oko wyglądają podobnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:44, 21 Cze 2010    Temat postu:

to to samo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 14:56, 21 Cze 2010    Temat postu:

Jeździliście chyba trochę na tym, nie? Jakie wrażenia? Jest to dosyć bezpieczna konstrukcja? (chodzi mi o mocowanie tego talerzyka - czy nie wyskoczy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:44, 21 Cze 2010    Temat postu:

Ja swój zestw sprzedałem Reniferowi zanim zdążył zobaczyć drogę.
Zamontowałe - stąd zdjęcia, pomierzylem i nadarzyła się dobra okazja na gwintowany zawiasi od razu wymieniłem.
Majki chyba na tym trochę jeździł, ale teraz też ma gwinty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:58, 21 Cze 2010    Temat postu:

ja jeździłem i w sumie nic się nie stało, ale dla mnie nie dało się zejść nisko i komfortowo. bo tylko nisko się da Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 16:32, 21 Cze 2010    Temat postu:

Ok, dzięki za odpowiedzi. Może po wakacjach sobie zanabędę drogą kupna Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:11, 03 Lis 2010    Temat postu:

Ciekawie przerobiony zawias w 1302:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 13:25, 25 Lis 2010    Temat postu:

Miałem wczoraj okazję zakładać u kumpla obniżane kolumny autorstwa Kendy'ego. Garb był już obniżony na białych sprężynach. Po wyjęciu kolumny przyłożyłem ją do nowej skróconej (z czerwonymi sprężynami) i zauważyłem różnice. Nie wiem czy to jest miarodajne porównanie jak sprężyna jest ściśnięta w kolumnie, ale biała była trochę krótsza. Przyłożyłem w miarę równo i czerwona miała jeden zwój więcej. Czy możliwe że one mają różne długości? Białe są krótsze?

Wracając do kolumn Kendy'ego - fajny pomysł. Garb ma 10 cm prześwitu do obejmy stabilizatora. Usiadł ładnie, błotniki oparły się na oponach Smile Muszą być zmienione bo 175/70 to za wysoki profil Smile Na niższych pewnie jeszcze glebnie i nie będzie obcierał na zakrętach Smile

Kendy - co do wykonania kolumn. Jak odciąłeś to mocowanie do 3 śrub to rozumiem że ono jest w całości wypełnione i w oryginale amor opiera się gdzieś przed tym? I jak to wytoczyłeś tą podstawę mocującą to on wpadł do środka? A kolumna też jest wpuszczona w tą podstawę mocującą czy przyspawana na styk do tego mocowania?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:09, 25 Lis 2010    Temat postu:

Ta odcieta czesc jest wytoczona w srodku i amor opiera sie na dnie

Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 23:10, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 23:26, 25 Lis 2010    Temat postu:

A góra kolumny też jest w nią wpuszczona kawałek czy tylko na styk przyspawana?

Foto po obniżeniu (opony już 175/55)


Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Czw 23:27, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin