Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:42, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Polak potrafi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:51, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ha ha ha ha tyle razy to oglądałem a nigdy nie zwróciłem uwagi
niestety do garbów nie mogę jechać, fura akurat w robocie. a, że posypała się bardziej niż przypuszczałem to do piątku na pewno nie wyjedzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 23:05, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Może ktoś napisać jak jest blokowany talerzyk w tej kolumnie? Wygrzebałem foto na blogu:
To jest tylko taka opaska skręcana?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:15, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ta opaska miała pomóc żeby talerzyk się nie przemieszczał. a blokowany jest klinem który wskakuje w nacięcia na kolumnie i to na nim zatrzymuje się talerzyk.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:19, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | ta opaska miała pomóc żeby talerzyk się nie przemieszczał. a blokowany jest klinem który wskakuje w nacięcia na kolumnie i to na nim zatrzymuje się talerzyk. |
Dokładnie tak. Top Line sprzedaje rzecz jasne te zestawy bez tej obejmy ze zdjęcia. To był mój autorski pomysł na dodatkowe zabezpieczenie na wszelki wypadek... Nie sugerowałbym się tym specjanie. Z tym, że teraz (z tego co panmiętam) Top Line nie ma juz tego zetawu (Adjust-a-Strut) w ofercie. Mają chyba tylko Versa-Strut i Maxx Struts.
EDIT:
Versa strut: ($169.95) + krótkie amortyzatory gazowe ($59.95)
[link widoczny dla zalogowanych]
Maxx Strut: ($449.95)
[link widoczny dla zalogowanych]
Maxx Xrteme: ($364,95 bez amortyzatorów)
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia!
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 10:27, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 12:05, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra. A czym się różni versa strut od tych co miał Rebel? Na oko wyglądają podobnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:44, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to to samo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 14:56, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeździliście chyba trochę na tym, nie? Jakie wrażenia? Jest to dosyć bezpieczna konstrukcja? (chodzi mi o mocowanie tego talerzyka - czy nie wyskoczy)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:44, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja swój zestw sprzedałem Reniferowi zanim zdążył zobaczyć drogę.
Zamontowałe - stąd zdjęcia, pomierzylem i nadarzyła się dobra okazja na gwintowany zawiasi od razu wymieniłem.
Majki chyba na tym trochę jeździł, ale teraz też ma gwinty.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:58, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja jeździłem i w sumie nic się nie stało, ale dla mnie nie dało się zejść nisko i komfortowo. bo tylko nisko się da
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Pon 16:32, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za odpowiedzi. Może po wakacjach sobie zanabędę drogą kupna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:11, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawie przerobiony zawias w 1302:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 13:25, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem wczoraj okazję zakładać u kumpla obniżane kolumny autorstwa Kendy'ego. Garb był już obniżony na białych sprężynach. Po wyjęciu kolumny przyłożyłem ją do nowej skróconej (z czerwonymi sprężynami) i zauważyłem różnice. Nie wiem czy to jest miarodajne porównanie jak sprężyna jest ściśnięta w kolumnie, ale biała była trochę krótsza. Przyłożyłem w miarę równo i czerwona miała jeden zwój więcej. Czy możliwe że one mają różne długości? Białe są krótsze?
Wracając do kolumn Kendy'ego - fajny pomysł. Garb ma 10 cm prześwitu do obejmy stabilizatora. Usiadł ładnie, błotniki oparły się na oponach Muszą być zmienione bo 175/70 to za wysoki profil Na niższych pewnie jeszcze glebnie i nie będzie obcierał na zakrętach
Kendy - co do wykonania kolumn. Jak odciąłeś to mocowanie do 3 śrub to rozumiem że ono jest w całości wypełnione i w oryginale amor opiera się gdzieś przed tym? I jak to wytoczyłeś tą podstawę mocującą to on wpadł do środka? A kolumna też jest wpuszczona w tą podstawę mocującą czy przyspawana na styk do tego mocowania?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:09, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ta odcieta czesc jest wytoczona w srodku i amor opiera sie na dnie
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 23:10, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 23:26, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A góra kolumny też jest w nią wpuszczona kawałek czy tylko na styk przyspawana?
Foto po obniżeniu (opony już 175/55)
Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Czw 23:27, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|