renegat
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:25, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja do swojego 1200 włożyłem od 1302 (na cztery śruby). Raz, że miałem połamaną dźwigienkę kierunków, dwa - chciałem mieć przełącznik wycieraczek pod kierownicą, nie na desce. Tak prosto nie dało się zaadoptować. Musiałem wymienić całą obudowę ze stacyjką, a żeby kolumna kierownicy spasowała, musiałem stoczyć 1cm blokady kierownicy pod kluczyk. Łożyska w obu obudowach mają ten sam rozmiar, więc końcówka kolumny pasuje. Przełączniki z 1302 są ze stopu aluminium. Ja pozbyłem się tej czarnej farby i je wypolerowałem. Nawet fajnie to wygląda, a raczej wyglądało bo garbik stoi dłuższy czas w remoncie, i metal wymaga ponownej polerki. Jak jesteś zainteresowany jak to wygląda jutro mogę wrzucić zdjęcia.
|
|