Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 19:26, 16 Maj 2010 Temat postu: Klatka bezpieczenstwa |
|
|
Chodzi za mna klatka bezp. do garba ale potrzebuje informacji co jest najwazniejsze - na co trzeba zwrocic uwage kupujac klatke. Wiem ze byl temat klatki poruszony w dziale sprzedazy bodajze ale chcialbym o tym wiecej sie dowiedziec. Niektorzy z was scigaja sie i sa 'oswojeni' z tematem wiec bardzo chetnie chcialbym cos wiecej poczytac. A, mniej wiecej jaki jest koszt bezpiecznej klatki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:28, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mozesz wykonac klatke na zamowienie w kazdej firmie ktora zajmuje sie budowa aut do KJS i nie tylko. kaluza motorsport, czy Ireco. jest ich dosc sporo. ceny tak pewnie kolo 2 tys, ale glowy nie daje, bo to zalezy od stopnia rozbudowy takiej klatki.
albo pogadac z tyka, on zawsze mowil o klatce od rona lummusa i jest ogarniety w tym temacie.
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Nie 20:31, 16 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pon 23:35, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki Baca, popytam Tyke
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:01, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz już wiedział więcej, to podziel się widzą z nami, forumowiczami...
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:51, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hej,
Klatki od Rona są chromoly i to są full cage mała waga i wszystko pozwalajace na homologacje garba z tą klatką do 7:00 NHRA i IHRA z tego co pamietam. Jako ze klatka przychodzi w zestawie DIY wtedy zalezy wiele od spawacza który to bedzie ogarniał czy klatki nie odrzucą przez ewentualnyumi zawodami.
w Polsce jst kilka firm robiacych klatki. Jeśli chcesz info jak co poco odsyłam do załącznika bodajrze J.
to jedna z firm robiących klatki do aut sportowych [link widoczny dla zalogowanych]
jesli bys chciał znam kilka osób dla których spawanie takeij klatki to przerywnik w śniadaniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Wto 10:46, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki Tyka, czyli klatki musza spawane - zadnych skrecanych udziwnien. Pytam jako lajik bo czesto widze klatki do sprzedania ktore sa w niektorych miejscach skrecane ale wydawalo sie to troche dziwne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:11, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jest kilka miejsc gdzie kaltka moze być skręcana niestety przepisaów dokąłdnie nie znam.
wiem ze pałąk boczny od strony pasażera dopuszcza sie przykręcany tak samo belka za siedzeniami wpoprzek rollbara. ale to trzeba by się dopytac/doczytać.
jestem walsnie na etapie szukania rur do klatki CrMo. na pomorzu znalazłem teraz suzkam czegoś bliżej stolicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Wto 0:00, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jak suhy dalej cos myslisz nad klatka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Czw 10:22, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Chcialbym miec klatke u siebie, najpierw jednak musze sie uwinac z ta cala robota i zobacze jak bedzie z funduszem. Temat zostaje otwarty czas pokaze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Czw 12:10, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kolega zrobil w Trabie ... (bedzie na Kaczarnicy) samo giecie rur to bylo 20 min bo na tyle mial gientarke... potem pospawal itp... cos mnie korci do niej
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 12:22, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko może mieć problem żeby wjechać na jakieś zawody. Tam mogą być tylko atestowane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Czw 13:13, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a kjs-y? nie jest tak teraz ze na klatce maja byc otuliny gdzie mozna sie udezyc i tyle?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:58, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dokladnie nie wiem jak to jest z tymi atestami. ale wiekszosc klatek na KJSy jest robionych wedlug zalacznika j i nie sa chyba FIA approved ( a to chyba po prostu dlatego zeby bylo bezpiecznie, bo taka metoda jest sprawdzona, sa tam ujete glowne zasady i podstawy budowania klatki, ma to rece i nogi i bla bla bla, bardziej niz doswiadczenie pana franka spawacza ktory ma wizje ) i raczej nikt tego pozniej nie weryfikuje.
naturalnie moge sie myslic, ale na tych zawodach gdzie ja bylem nikt tego nie sprawdzal.
inaczej jest z zawodami gdzie klatka jest obowiazkowa i wymagana ( na KJS, superOESach Time Attackach itp nie jest wymagane) tam jest to sprawdzane.
wedlug przepisow 1/4 mili obowiazkowa jest klatka w aucie ktore robi 12tki
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Czw 14:59, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 18:26, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
baca napisał: |
wedlug przepisow 1/4 mili obowiazkowa jest klatka w aucie ktore robi 12tki |
ale wydaje mi sie, ze homologacja w polsce nie jest wymagana
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:14, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
znajomy jest sędzią technicznym na rajdach MP (czyli Fia itp). klatka musi posiadać homologacje do danego modelu auta i rocznika (to wszystko jest opisane w zalaczniku J)
do tego i tak przed startem sędzia techniczny ogada taką klatke i cąłą reszte auta i mimo ze ma homologacje moze nei dopuscic auta do startu bo cośtam...
a co do spawow jak on to mówi: "dobrze wyglądający spaw moze być slaby, źle wyglądający spaw na pewno jest slaby".
|
|
Powrót do góry |
|
|
|