Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:29, 25 Maj 2009 Temat postu: wszystko o line - lock'u |
|
|
Majki mnie natchnął, żeby założyć ten temat
Generalnie interesuje mnie zasada jego działania - ale nie ogólnie - bo to to wiem przydałby się jakiś schemat, co gdzie i do czego podłączyć - rozprowadzenie, jakie są jego części składowe - itd. coś bym może pokombinował, bo patent jest przedni i chciałbym go mieć - tylko ciągle jest drogi
Wiadomo, że nie ma nic za darmo, ale wiecie może da się to czymś zastąpić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:31, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
świetny temat.
z tego co ja się doszukałem to najlepszy cenowo, wyglądem i funkcjonalnością jest:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu instrukcja montażu:
[link widoczny dla zalogowanych](2)1.pdf
sprowadza się to do tego, że montuje się go:
pompa------(przewód do przedniej sekcji)----line lock----i dalej trójnik rozdzielający przewody na przednie koła. elektryka to betka.
+ od aku z bezpiecznikiem -----włącznik------po drodze lampka kontorolna (też z masą)------line lock (i znów masa)
ja natomiast jestem ciekaw jak on działa. w sensie jaka jest kolejność przyciskania itp. czy trzeba hamulec wciskać czy tylko przycisk? wie ktoś?
Ostatnio zmieniony przez majki dnia Pon 20:33, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:35, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | świetny temat.
z tego co ja się doszukałem to najlepszy cenowo, wyglądem i funkcjonalnością jest:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Cena super - kurde, gdyby nie te głupie ubezpieczenia, z którymi zalegam z Bałaganem to bym miał luźną kasę na line - locka
Cytat: |
a tu instrukcja montażu:
[link widoczny dla zalogowanych](2)1.pdf
sprowadza się to do tego, że montuje się go:
pompa------(przewód do przedniej sekcji)----line lock----i dalej trójnik rozdzielający przewody na przednie koła. elektryka to betka.
+ od aku z bezpiecznikiem -----włącznik------po drodze lampka kontorolna (też z masą)------line lock (i znów masa)
ja natomiast jestem ciekaw jak on działa. w sensie jaka jest kolejność przyciskania itp. czy trzeba hamulec wciskać czy tylko przycisk? wie ktoś? |
Musze trochę też o tym poczytać, strasznie fajna zabawka z tego jest - pytanie czy przy seryjnej skrzyni zakładając line - locka czegoś sobie nie uszkodzę, lub nie zmielę po prostu skrzyni
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:50, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
działanie line locka:
atywacja (przełacznikiem dzwigienkowym) wcisnięcie hamulca nożnego, przyciśnięcie (i trzymanie) guzika aktywujacego solenoid, puszczenie hamulca nożnego hamulec zablokwnay.
co do wykorzystania linelocka... stosuje się głównie do burnoutów żadziej jako stageing brake głównie ze wzgledu na złożoność czynności tuz przed startem zwiaznym z preloadowaniem skryzni.
w tm przypadku lepiej zrobić zwykły stageing brake.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:51, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam ten line lock [link widoczny dla zalogowanych]
dokładnie to samo co hurst... i tańsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:14, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A jaka jest zasada działania stageing brake'a ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:21, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zablokowanie tylnej osi ale chodzi o to że sam line lock potrzebuje za dużó peracji
a na to nei ma czasu podczas wyscigu bo dajmy na to ktoś przed toba sie już wystageuje i ty podjeżdżasz to od momentu zapalenia drugiej lampki stage masz niewiele czasu żeby preloadowac skryznie a w linelocku na solenoidzie musisz wykonać szereg czynności zeby ta skryznei zablokować.
a przy stageing brakeu takim typowym to po prostu trzymanie wajchy która sama opada w momencei jej pszczenia powodując wyłaczenie blokady.
dla tego ja robie totalnie hydrauliczny ręczny (a raczej stageing brake)
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:49, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mi stageing break i tak nie bedzie potrzebny chwilowo, natomiast z line locka chcę wycinać trochę zabawy, na obecną chwilę tylko po to byłby on założony
dzięki za instrukcję obsługi
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 7:39, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
majku jak chcesz mogę ci odsprzedać ten drugi solenoid z summita.
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:00, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | majku jak chcesz mogę ci odsprzedać ten drugi solenoid z summita. |
czyli co? samą blokadę? potrzebowałbym jeszcze przycisku i lampki tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:30, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tak
a przycisk i lampka do dostania w każdym lepszym sklepie elektryczno/elektronicznym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Renifer
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:11, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To jest to do palenia gumiaka ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:54, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Renifer napisał: | To jest to do palenia gumiaka ? |
Line-lock tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:46, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
głównie
ale ma wiele innych zastosowań
ja bym nie polecał palenia gumy nawet na super difie...
onczy się to albo rozwaleniem dyferencjału (nawet z 4 satelitami)
a na początku rozwalenie R&P czy zębów 1go biegu...
taka zabawa jest "raczej" bezbolesna dla skrzyniu dopiero jak sie ma Quaifa... albo spoola (tu raczej an ulicy sie nei posmiga.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 10:51, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:38, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | głównie
ale ma wiele innych zastosowań
ja bym nie polecał palenia gumy nawet na super difie...
onczy się to albo rozwaleniem dyferencjału (nawet z 4 satelitami)
a na początku rozwalenie R&P czy zębów 1go biegu...
taka zabawa jest "raczej" bezbolesna dla skrzyniu dopiero jak sie ma Quaifa... albo spoola (tu raczej an ulicy sie nei posmiga. |
Własnie dla tego pytałem wcześniej, czy z seryjną skrzynią zabawa z line-lockiem ma w ogóle jakiś sens choć jaks ie wyleje wodę pod koła to pewnie ma
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 11:38, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|