Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Swing czy irs axe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 13:06, 13 Maj 2009    Temat postu: Swing czy irs axe

Witam.
Rozważam temat zawiechy tyl i mam pytanko:
1.Która z opcji zawieszenia jest wedlug was lepsza.
2.Co jest potrzebne do przeróbki swing na irs. ( i czy warto przerabiać)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 14:01, 13 Maj 2009    Temat postu:

zależy do czego ale IRS chyba ma wiecej plusów. Majki powie ze axle źle sie prowadzi sie na szybkich winklach, ale majki jedzie jak by czały czas sie scigał Razz ja bym nie przerabiał osobiscie. Axle mi zupełnie w niczym nie przeszkadza a grbe gumy mi sie ładnie w błotniki chowają na dziurach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ronin
przyjaciel klubu



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:06, 13 Maj 2009    Temat postu:

bart speester napisał:
2.Co jest potrzebne do przeróbki swing na irs. ( i czy warto przerabiać)

Tu masz pokazane w praniu
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:48, 13 Maj 2009    Temat postu:

Z mojego doświadczenia wiem tylko jak sie prowadzi na swingu :)Mam taki w 2 garbach i jest dobrze, a jak masz dobre amorki ( Np. KYB gazowe =- takie miałem) to auto wchodzi miekko w zakręt,koła się nie chowają a dupa garba nie unosi się do góry...ale...mówię o zakrętach. Nawroty to co innego - kiedyś na rajdzie BGC jechałem swoim garbem jeszcze z silnikiem 1200. Było kilka nawrotów na którymś OS-ie ludzie myśleli że dacha złapię, bo jazda np. po ósemce to już jest wyczyn Mr. Green koła się gną na wszystkie strony Smile

Do codziennej jazdy starcza i jest git - ale slalomy czy inne takie to za miękko jak na mój gust - dupa auta podnosi się w górę wygląda to nieciekawie Wink


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Śro 15:50, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:55, 13 Maj 2009    Temat postu:

nie skomentuję posta Łysego Wink

natomiast powiem tak. jeździłem na jednym i drugim i wolę IRS. nie podjąłbym się natomiast przeróbki swing na IRS, to wbrew pozorom ciężki temat, który najłatwiej przeprowadzić jak masz budę oddzieloną od podłogi.

mam swing i tam zastosowałem grubszy stabilizator z przodu i z tyłu miałem w planach założyć camber compensator... co miało pomóc mi pokonywać zakręty. i jest w miarę ok.

W IRS tył sam w sobie jest usztywniony, więc ja zakładając grubszy stabilizator przód, rozpórkę i trapez na tył po obniżeniu nie potrzebowałem niczego więcej do szczęścia.

do przeróbki potrzebujesz: całe zawieszenie tył od IRS, łącznie ze skrzynią, drążkami skrętnymi itp. + takie coś do przyspawania coby wahacze miały się czego trzymać:
[link widoczny dla zalogowanych]
.
.
i osobę, która dobrze ogarnie temat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:55, 13 Maj 2009    Temat postu:

Grubszy temat Wink

kolejny plus: do IRSa Quaife jest tańszy o jakieś 150 Funtów Smile od tego do swing axcle. 2 garby na swing mam i w obu jeździ mi się na prawde fajnie... kręcenie bąków bez zadnego usztywniania tyłu też jest możliwe (15 minut zajeździłem standardowe sprzęgło - bąki na relince betonowej) Smile
znajomy który smiga bokami był zddziwiony ze garb tak się trzyma mam tylko gówniane gazowe cofapy Very Happy (sam smiga autem robionym stricte do drifftu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:05, 13 Maj 2009    Temat postu:

ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:26, 13 Maj 2009    Temat postu:

majki napisał:
ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile


śnieg a beton to torche inna bajka Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:01, 13 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
majki napisał:
ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile


śnieg a beton to torche inna bajka Very Happy


1200 z motopompy a 1776 to też róznica Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:24, 13 Maj 2009    Temat postu:

majki napisał:
ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile


Kawał dobrej roboty Majku!!! Razz Razz Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:29, 13 Maj 2009    Temat postu:

majki napisał:
TYKA napisał:
majki napisał:
ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile


śnieg a beton to torche inna bajka Very Happy


1200 z motopompy a 1776 to też róznica Wink


ja swoim 1200 zagazowanym trupem w sztumie na rawie też kreciłem jak chciałem Smile wiec nie ma się co podniecać Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:00, 13 Maj 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
majki napisał:
ja po śniegu na swing na 1200 z motopompy w miejscu kręciłem bąki jak chciałem Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
może coś pomoże Smile


Kawał dobrej roboty Majku!!! Razz Razz Razz


dzięki Smile



Tyka ja wiem, że Ty miszczu jesteś Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:03, 13 Maj 2009    Temat postu:

;P nie miszczu tylko shit stormer Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 10:50, 14 Maj 2009    Temat postu:

Dięki panowie Smile
Dobra robota Majki. Teraz wszystko jasne.
W takim razie chyba zostane przy swig.
Qcyk- kibicuje ci chlopie w pracy nad camber compensator Very Happy
A propo myślaleś żeby wykorzystać dotego pojedyńczy resor piórowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:17, 14 Maj 2009    Temat postu:

bart speester napisał:

Qcyk- kibicuje ci chlopie w pracy nad camber compensator Very Happy
A propo myślaleś żeby wykorzystać dotego pojedyńczy resor piórowy?


Nie - ale to nie jest zły pomysł - pytanie tylko, czy będzie on wystarczająco długi Wink Genralnie zrobiłem małe rozeznanie - dostępne mam płaskowniki 3,6 i 8 mm grubości + gięcie na ciepło, ale dopiero po 25 maja Rolling Eyes może jakoś wytrzymam

Musze sobie wszystko pomierzyć i zaprojektować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin