Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Swing czy irs axe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki95




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa VW typ1 1303s 72'

PostWysłany: Nie 13:55, 17 Paź 2010    Temat postu:

czy irs był montowany w pózniejszych garbusach seryjnie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:57, 17 Paź 2010    Temat postu:

IRS był montowany seryjnie w kliku modelach garbusa. głównie 1303 i 1302 ale były tez modele z rurowce z IRSem (między innymi z hydrokinetykiem).
ale z tego co wiem była to nieliczna produkcja.
Mexy (jesli ci o to chodzi) czyli produkacj 74-2003 nie maiły Irsa tylko SA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 17:01, 17 Paź 2010    Temat postu:

irs jest od 68 lub 70 we wszystkich automatach i na rynek USA we wszystkich modelach oraz ogólnie we wszystkich 1302 i 1303.

Czyli w nie-usa i nie-auatomatach na rurowisku bedzie axle niezaleznie od rocznika.


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Nie 17:02, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Śro 18:45, 28 Gru 2011    Temat postu:

Mowiac o IRS i Swing mam dylemat.
Przerobilem swojego garba ze Swing na IRS i mam dwa zestawy drazkow skretnych razem z blachami sprezynujacymi (dziwne slowo):
1wszy jest taki:

i pasuje do do dlugich drazkow skretnych IRS
2gi jest taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale zeby zalozyc te 'sprezyny' musze uzyc drazkow od Swing Axle - krotsze.
Zakladam ciezszy (ok 15kg) mocniejszy (100-125km) silnik i zastanawiam sie jakie bylyby roznice w samej jezdzie/prowadzeniu sie. Przy 1wszym mam dluzsze drazki ale ne mam mozliwosci regulacji sprezyn (nie mowie o tradycyjnej metodzie), przy 2gim mam krotsze drazki ale moge regulowac wysokosc zawieszenia i za ta opcja bym obstawal. Poczytalem troche na roznych forach i wyglada na to ze preferowane sa dlugie drazki ale wiekszosc ktora byla za ta opcja to goscie ktorzy maja wyczynowe buggy i duzo skacza itp.
Jakies sugestie?
Suhy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin