Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Opony.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kafer72




Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 15:40, 16 Sty 2011    Temat postu:

chciałbym uzyskać taki kontrast między przednią oponą wąską a tylną szeroką i sie zastanawiam czy felgi 5.5 cala bedą dobre.Źle zapytałem Embarassed Pytanie powinno brzmieć jakie najwęższe opony można założyć na felgę 5,5 cala do przodu.Szerokość 155 na 5.5 będzie dobrze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 18:26, 16 Sty 2011    Temat postu:

Kafer72 napisał:
Szerokość 155 na 5.5 będzie dobrze?


bedzie dobra

u mnie jak pisałem jest 155/80 na 4,5" tył 195/65 na 5,5" i kontrast miedzy waskim przodem a szerokim tyłem jest dobry.... mi sie podoba Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:41, 17 Sty 2011    Temat postu:

Kafer72 napisał:
chciałbym uzyskać taki kontrast między przednią oponą wąską a tylną szeroką i sie zastanawiam czy felgi 5.5 cala bedą dobre.Źle zapytałem Embarassed Pytanie powinno brzmieć jakie najwęższe opony można założyć na felgę 5,5 cala do przodu.Szerokość 155 na 5.5 będzie dobrze?


Nie wiem jakie można najwęższe, ale ja mam 135 pełnoprofilowe z przodu.
I jest git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:11, 18 Sty 2011    Temat postu:

jest git? A szczerze to ile przjechałeś na tych oponach? Moze jest tak ze dla Ciebie git wygladają, ale czy "git" sie na nich jeździ, to Ci jednak trudno powiedzieć. Mysle (moze sie myle) ze nie przetestowałeś tych opon w róznych warunkach, nie latasz szybko po winklach etc. Oczywiscie fajnie ze je masz*, i mam nadzieje ze po tym sezonie przejeździsz na nich tyle kilometrów, w róznych warunkach ze z czystym sumieniem bedziesz mógł je polecić.

*) pamietaj ze to ja Ci je znalazłem, wiec nie krytykuje tego wymiaru samego w sobie, ale jednak daleki byłbym od polecania ich komuś, dla kogo własciwosci jezdne moga być wazniejsze niz dla Ciebie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:34, 18 Sty 2011    Temat postu:

nie wiem jak na 135 ale na bridgestone 145/65 pojeździłme troche i musze przyznac że miały o niebo lepsze własciwści jak moje obecne 155/80 Veredesteiny Smile na mokrym hamowały lepiej jak nie jedne tańsze 165. w sumie stawąły deba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 16:55, 18 Sty 2011    Temat postu:

Z tego co widziałem na sambie i londżu to właśnie 145/65 ludzie zakładają do mocno zglebionych dziobów. I to zarówno na 4,5 cala jak i 5,5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 17:15, 18 Sty 2011    Temat postu:

Tomek, to co mówisz, jest conajmniej dziwne i wbrew logice, ale ok może potwierdza sie teoria RaFa o gównianosci vredenstainów? nie wiem. Ja osobiscie miałem tez brdgestony w garbie z tym ze 165/65 , potem Majki je miał. I to były naprawde swietnie trzymajace opony. Teraz mam 100letnie micheliny na przodzie i trudno mi sie o nich wypowiedziec dobrze. Moze to nie kwestia rozmiaru a samej opony w tym przypadku? Wiem napewno ze waska opona z przodu w garbusie poteguje efekt podsterownosci której to osobiscie niecierpie. Zdecydowanie wole nadsterownosc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:31, 16 Kwi 2011    Temat postu:

hmn... co myslicie o tym?

przod 145/65
tyl 175/65 ?

lub 135,70 przod
i tyl 175/65

feglap przod 4,5 calal tyl chyba 6 ?


Ostatnio zmieniony przez Sokol dnia Nie 22:24, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Nie 17:56, 14 Sie 2011    Temat postu:

mam pytanie.czy opone 215/70 da się upchać do tyłu przy nadkolu standart i feldze też standart 15'' z orginalnym et z tym że poszeżona na zewnątrz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:24, 15 Sie 2011    Temat postu:

Hej,

To powinno ci nieco rozjaśnić sytuację:
[link widoczny dla zalogowanych]

Natomiast zapytam - jaki jest cel zakładania aż tak szerokich walców na tył? Poza zapewne fajnym wyglądem, to większa masa koła, sporo większe opory trakcji i sporo większe siły przenoszone na skrzynię biegów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirello




Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Pon 18:03, 15 Sie 2011    Temat postu:

O dzięki to fajny program jest . a z tym rozmiarem to tak na razie orientacyjnie,ponieważ aktualnie z tyłu mam 185/65.I co prawda opony nie są pierwszej nowości wiec i trakcja nie naj lepsza.w każdym bądź razie pierwszy bieg nie istnieje na tej oponie trakcja zero.ale być może opona w takim samym rozmiarze tylko nowa i w miarę miękka da radę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Wto 23:15, 20 Wrz 2011    Temat postu:

cały topik o rozmiarach a może podyskutujemy o przyczepności Very Happy
ja chcę za przyszły sezon nabyć parę toyo r888 nazywane chyba ulicznymi slikami
co wy na to
jakieś propozycje??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:59, 20 Wrz 2011    Temat postu:

na roznych forach rajdowych wiele sie naczytalem o osemkach. ponoc rzeczywiscie dobra guma, jednak jak to slick, nie starcza na dlugo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Śro 0:02, 21 Wrz 2011    Temat postu:

raczej zależy mi na właściwościach bo w Białej potrafiłem na 3 biegu zapiszczeć moje gumy Marcgum sie podawałyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:42, 21 Wrz 2011    Temat postu:

a masz te Markgumy N-Rally ?
mozesz z nimi pogadac zeby ci zrobili opony specjalnie dla ciebie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin