Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:57, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Elektrody otulone dają gaz oslonowy. Wszystkie spawy wytrzymalościowe kiedyś spawano elektrodą. Teraz TIG. Do TIG nie mam niestety dostempu. Problemem może byś cienkość ścianki widel pod skrzynie oraz ryzyko przepalenia i odksztalceń.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 12:30, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
migiem spawaj,
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 13:01, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli migiem to jakim drutem i jakim amp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 13:14, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to zalezy od spawarki, skoro pytasz, to nie masz pojecia o spawaniu i zleć to komuś kto sie na tym zna. To nie jest jakiś tam straszny spaw i ma byc tak przyspawane, zeby było dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 13:21, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie znam sie na MIG. Wiadomo że amperaż dobiera się pod material i jasne jest że nie drutem 1mm chcialem troche na skróty a tu odrazu że się nie znam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 0:58, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a dla czego nie drutem 1?? Coraz bardziej utwierdzam sie przekonaniu ze nie masz zielonego pojecia o spawaniu . zebyś widział jaki piekny i gruby spaw da sie położyć np. 0,8. nie ma na skróty, poasystuj chociaz raz przy spawaniu i sie zainteresuj co robi tn pan co spawa (ja nie umiem spawać, ale swoje wiem o spawaniu )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:36, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pisalem że nie znam się na MIG. Dzięki za radę I jeszcze chcialem napisać że nie znm się na MIG, a także na MIG
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:04, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | a dla czego nie drutem 1?? Coraz bardziej utwierdzam sie przekonaniu ze nie masz zielonego pojecia o spawaniu . zebyś widział jaki piekny i gruby spaw da sie położyć np. 0,8. nie ma na skróty, poasystuj chociaz raz przy spawaniu i sie zainteresuj co robi tn pan co spawa (ja nie umiem spawać, ale swoje wiem o spawaniu ) |
A co Ty taki "Pan Ważny" Kto pyta nie błądzi - tak czy inaczej : że jeśli się wcześniej nie spawało to lepiej dać komuś kto to zrobi dobrze i mieć pewność, że spaw wytrzyma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 0:49, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie prototyp zrobiony - leci produkcja 20 sztuk.
Jako ze wyjezdzam na tydzien to musze prezentacje odlozyc do okolic 15-20 marca.
Prototyp wyglada ok i poszedl do ocynku. A tuleje gumowe zaadoptowalem z istniejacego auta aby nie bylo problemow z ewentualna wymiana po jakims czasie.
Mysle ze bedziecie zadowoleni z efektu Posluchalem troche rad Tyki i nieco inaczej skonstruowalem detal niz na zdjeciach. Co by sie nie wyginalo
No i nie trzeba wymieniac szpilek
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 0:50, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 4:00, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no i będzie git
oby do bemowa 25 zdążyć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 2:02, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
nadszedl czas prezentacji.
Ponizej przedstawiam dodatkowe mocowanie skrzyni biegow w 2 wersjach:
1. wymagajace spawania
--> produkt A - tozsamy z rozwiazaniem G. Berg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cena 310 PLN
--> produkt B - lekko uproszczona wersja rozwiazania powyzej, co powoduje redukcje kosztow wykonania, bez wplywu na funkcjonalnosc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cena 260 PLN
2. nie wymagajca spawania. W sklad zestawu wchodza podkladki dystansowe, ktore daja moziwosc indywidualnej regulacji punktu styku odboju gumowego z rama w zakresie 0-7 mm, co pokrywa wszelkie roznice wymiarowe zwiazane z geometria ramy oraz zuzycia przedniej poduszki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cena 135 PLN
Ogolnie:
1. Zestaw dostarczany jest ze wszystkimi widocznymi na zdjeciach czesciami.
2. Standardowo w pokryciu galwanicznym ZnNi z pasywacja Cr (wyglad taki jak gorne uchwyty elementow met.-gum., na zdjeciach belki sa w pokryciu ZnNi z czarna pasywacja), mozliwe lakierowanie proszkowe w kolorze czarnym mat za dodatkowa oplata 20 PLN (zalecane).
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:42, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie chce uprzedzać faktów ale uzycie profilu nie wróży nic dobrego.
nie wiem jakiego materiału użyłeś ale mnie się wygiął przy 1 dniu wyscigów... rura się nie gnie - profil się gnie
takie moje 2 grosze zaobserwowane u siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:34, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A ja sie swoje postaram zaprezentowac po weekendzie. Mam w firmie takie zap.... ze nie ma czasu zaladowac
U mnie udalo sie zalatwic sprawe bez koniecznosci wymiany szpilek dzieki czemu bedzie latwiej zamontowac. Ale wszystko bedzie na fotkach.
k.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 16:55, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | U mnie udalo sie zalatwic sprawe bez koniecznosci wymiany szpilek dzieki czemu bedzie latwiej zamontowac. |
jak?? jedyna mozliwosc jaka widze to cieńsza blacha, mysle sie??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 23:50, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Musze przyznac ze sie mylisz Blacha ma nadal 6mm a szpilek wykrecac nie trzeba Jak skoncze to pokaze, ale mam ostatnio spory deficyt wolnego czasu
Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Pią 23:55, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|