Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:22, 08 Kwi 2009 Temat postu: VWSS EFI |
|
|
do T25 ale i do T1
tu takie foty detali:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak gwoli ciekawostki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:07, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jest konkret zaczynam zbierac
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrrr
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Śro 21:01, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Godny:) jaka jest przewidywana moc takiego zestawu????
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:34, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
+ 30 HP o ile dobrze doczytalem
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:54, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to w przypadku T25, tu idzie sie bardizej na ekonomię itp.
zestawy do t1 mogą być bardziej hard korowe
do T1 w wersji total madafaka hardkor sleeper dostepne są nowe systemy WFI niebwem zamieszcze takze ich fotki.
są to systemy wygladajace jak 2 ardzielowe gaźniki dostępne tez z 6" staksami i nawiercone na NOS.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 23:01, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:14, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
na sprzedaż
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Pon 21:16, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:46, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
i to mi się podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ronin
przyjaciel klubu
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:14, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | na sprzedaż |
"...If I were a rich man..."
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:15, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
w rezultacie ten silnik nie bedzie jakoś duzo droższy od takiego samego tylko na gaxnikach i zwykłym systemie zapłonu
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:12, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to po hamowaniu auta Johnego.
silnik to: 2382ccm (poprzedni silnik Paula z busa -12,5s 1/4)
teraz zmieniony wałek na... "ostrzejszy" inne głowice inny CR (tam było turbo tu jest NA)
po wejsciu na rolki: 146 HP na KOŁACH (+30 HP = moc na kole zamachowym)
po lekkim strojeniu 156 HP na Kołach
obie próby bez NOS i z paskiem klinowym (SDT średnica koła apsowego)
kolejny krok NOS dysza 36.
wynik ponad 185 HP NA KOŁACH!!
kolejny krok zdjecie paska klinowego i wykres na kole zamachowym
troche się zdziwiliśmy jak nam wykres wyszedł poza monitor
257 HP na kole zamachowym
z paskiem klinowym było by ponad 200 HP na kołach (230 HP na kole zamachowym)
po wszystkim Johny zapiął pasy zjechał z rolek i wrócił tym garbem do domu
graf wieczorem i filmiki pewnie też.
zasilanie silnika EFI VWSS nowe TB (niebawem fota silnika z nimi)
Zapłon VWSS CT + DTA
wydech Merged 1 3/4" VWSS + 2,5" muffler.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Wto 17:13, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:12, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Robi wrażenie
Własnie o to mi chodziło - sam bym chciał sobie tak na hamowni regulowac silnik by wycisnąc z niego co się da
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:25, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
w jobote jade z nim (Johnym) na Santa Pod a w niedziel pokręce filmiki mamy aspiracje poprawić poprzedni czas 12,3 (całkiem kompletne auto nawet cieższe jak orginał bo na bloku aly plus inne zabawki ktore ważą więcej od STD gaźnika)
aha czas robiony na oponach M&H DOT "threaded".
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:22, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
taki szybki mock up nie miałem co dziś robić to se takie zrobiłem (szkoda ze rzeczywiścnie nie sobie ) może kiedys
[link widoczny dla zalogowanych]
system EFI Turbo. inne będe tylko rury dolotu od filtra do turbiny (większa średnica, większy filtr - i pod kątem 45 stopni)
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 19:24, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:18, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | w jobote jade z nim (Johnym) na Santa Pod a w niedziel pokręce filmiki mamy aspiracje poprawić poprzedni czas 12,3 (całkiem kompletne auto nawet cieższe jak orginał bo na bloku aly plus inne zabawki ktore ważą więcej od STD gaźnika)
aha czas robiony na oponach M&H DOT "threaded". |
Kurde, ale Ty masz fajny life tylko pozazdrościć
powodzenia!!!! Czekam na filmiki
ps. z ciekawości ten silnik z turbo powyżej to jaka pojemność?
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Śro 20:19, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:21, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a tam fajny lajf... nie jest źle. ino kurna juz mi ręce odpadają, kręgosłup siada... ale na siłkę nie musze chodzić dzieki tamu.
a filmiki pokręce po to kamere wziąłem:) i trójnóg szefo mi pożyczy.
hehe Szefo nakreca Johnego hehe "cały świat na ciebei bedize patrzył, Polska, Holandia Angia i USA ... Cały świat Johny"
haha
padłem normalnie
pewnie bedę kręcił s tego samego miejsca co filmik szefa z 2005 roku bo będę robił za "start line crue" Johnego... ale mysle że uda mi się dobrze ustawić kamere...
sie okarze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|