Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:42, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: |
hehe Szefo nakreca Johnego hehe "cały świat na ciebei bedize patrzył, Polska, Holandia Angia i USA ... Cały świat Johny"
haha
padłem normalnie
|
hehe, dobre
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:08, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
kolejny system tym razem z turbiną GT3/4 hybrid powiedzmy tak to 500 HP
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:10, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
i EFI big balls z kolektorem 1 3/4" + tłumik Turbo muffler 70mm
[link widoczny dla zalogowanych]
taki system ma Johny w tym 257 konnym garbie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:41, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Piękności
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 8:53, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | taki szybki mock up nie miałem co dziś robić to se takie zrobiłem (szkoda ze rzeczywiścnie nie sobie ) może kiedys
[link widoczny dla zalogowanych]
system EFI Turbo. inne będe tylko rury dolotu od filtra do turbiny (większa średnica, większy filtr - i pod kątem 45 stopni) |
witam
jak w tym zestawie jest z odprowadzeniem oleju z turbosprezarki ?
widze ze duzo opcji turbo ma wlasnie w tym miejscu ja tez tak zrobilem ,ale mowia mi ze olej odplywa grawitacyjnie z turbo i jest mala roznica pomiedzy poziomem sprezarki a poziomem oleju w misce i moze kopcic
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:29, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jest na to sposób stosowany przez nas, CB oraz Jay Cee (no i zapewne cała resztę).
zak zauwazyłeś turbina jest wyzej nawet jak seryjna miska oleju.
W zaleznosci od rodxaju systemu olejowego mokra lub sucha miska (dry sump - jak w motorach lub porsche) odprowadzenie robisz albo do seryjne lub dodtakowej.
w Przypadku turbin jakie używamy SA2 lub z rodziny garrett mamy w nasyzch zestawach adaptery do tego typu odprowadzeń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:35, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | jest na to sposób stosowany przez nas, CB oraz Jay Cee (no i zapewne cała resztę).
zak zauwazyłeś turbina jest wyzej nawet jak seryjna miska oleju.
W zaleznosci od rodxaju systemu olejowego mokra lub sucha miska (dry sump - jak w motorach lub porsche) odprowadzenie robisz albo do seryjne lub dodtakowej.
w Przypadku turbin jakie używamy SA2 lub z rodziny garrett mamy w nasyzch zestawach adaptery do tego typu odprowadzeń. |
gdzie moge zakupic taki adapter do garreta ? moze jakis link....
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:29, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jaki garret? z tego co wiem to Paul sprzedaje to tylko w swoich zstawach Turbo EFI a najblizej CB Performance
|
|
Powrót do góry |
|
|
|