Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:01, 05 Lut 2012 Temat postu: VW EMPI 34 EPC Carb Kit, Includes Carbs, Manifolds, Linkages |
|
|
Jakie jest zdanie o tym zestawie? orientuje sie ? warto zakaldac do 1,6? czy moze dozbierac cos kasy i kupic jakies drla 36 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 12:30, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabi-car
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 15:37, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz gazniki mniejsze, niz IDF czy DRLA, to i mniejsze i zupelnie male oryginalne Webery i Dellorto tez istnieja
Nota bene, IDF36 to bardzo ekonomiczna opcja w standardowym 1.6
Juz naprawde czas najwyzszy, by stwierdzic ostatecznie:
EMPI = Endless Missing Power Industry
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabi-car
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 15:47, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki. |
Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Nie 21:36, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
gabi-car napisał: | marjas napisał: | Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki. |
Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie |
W mieście do 10l - nie jazda spacerowa, ale też nie butowanie ciągłe. Ale jazda lewym pasem kusi zawsze Na typowej trasie jeszcze go nie sprawdziłem bo jakoś nie było okazji. Generalnie to jeżdżę nim codziennie, teraz tylko na zimę przerzuciłem się na dupowóz żeby blachę ochronić przed solą...
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 9:50, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Sokol a za ile możesz taki zestaw zakupić w Anglii?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:43, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
okolo 300 funtow... ale moze cos innego wyszepram
np
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Sokol dnia Pią 21:43, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:00, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wow, DCNFy to mega klasyka! Rzadka sprawa - używane w mniej wyczesanych silnikach niż te na IDA, ale generalnie często montowane w latach 60tych i 70tych zanim 'odkryto' IDF-y
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 14:26, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Daniel d.bois w swoim 1776 zminil webery 36 na solexy i sobie chwali te zamiane
|
|
Powrót do góry |
|
|
d.bois
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:53, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To prawda, ale też biorę poprawkę na to, że zmieniłem stare gaźniki, z różnymi patentami, pamiętającymi czasy warsztatu eurocompanii, na wyjęte z pudełka, nad którymi oczywiście też trzeba było popracować.
Więc zmiana subiektywnie jest na ok.
W pierwszym podejściu moje 1600 na weberach IDF miało wir w baku. Po roku walki udało się w miarę dojść z nimi do ładu (ok 9,5 l w trasie i 10 - 12 l po mieście).
Przełożenie na osiągi zapewne jest, ale jest na tyle niewielkie, że przy moich założeniach co do tego garba, jest to zupełnie pomijalne. Przy czym jazda na solexach jest odczuwalna na korzyść jeśli chodzi o spalanie i kulturę pracy - ale to ostatnie też subiektywne (co kto lubi)
A jak bym miał teraz coś wybierać, raczej zdecydowałbym się na zupełnie inne gaźniki i zupełnie inną pojemność. Ale to pieśn przyszłości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:08, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Taaa... 2276 IDA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:51, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a moze dwa kadrony?
|
|
Powrót do góry |
|
|
d.bois
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:09, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Taaa... 2276 IDA |
No właśnie coś w klimacie saturday night special
Ale to już w innym samochodzie.
Ostatnio zmieniony przez d.bois dnia Pią 16:12, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:58, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
kadrony... ktos mial stycznosc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:09, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
AJ Simms potrafi wycisnąć z nich sporo mocy. na lowbugget.com jest info, ale się trzeba przedzierać - straszny bałagan.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|