Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

VW EMPI 34 EPC Carb Kit, Includes Carbs, Manifolds, Linkages

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 12:01, 05 Lut 2012    Temat postu: VW EMPI 34 EPC Carb Kit, Includes Carbs, Manifolds, Linkages

Jakie jest zdanie o tym zestawie? orientuje sie ? warto zakaldac do 1,6? czy moze dozbierac cos kasy i kupic jakies drla 36 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 12:30, 05 Lut 2012    Temat postu:

Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabi-car




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 15:37, 05 Lut 2012    Temat postu:

Jak chcesz gazniki mniejsze, niz IDF czy DRLA, to i mniejsze i zupelnie male oryginalne Webery i Dellorto tez istnieja Wink

Nota bene, IDF36 to bardzo ekonomiczna opcja w standardowym 1.6

Juz naprawde czas najwyzszy, by stwierdzic ostatecznie:

EMPI = Endless Missing Power Industry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabi-car




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 15:47, 05 Lut 2012    Temat postu:

marjas napisał:
Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.


Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 21:36, 05 Lut 2012    Temat postu:

gabi-car napisał:
marjas napisał:
Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.


Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie Wink


W mieście do 10l - nie jazda spacerowa, ale też nie butowanie ciągłe. Ale jazda lewym pasem kusi zawsze Cool Na typowej trasie jeszcze go nie sprawdziłem bo jakoś nie było okazji. Generalnie to jeżdżę nim codziennie, teraz tylko na zimę przerzuciłem się na dupowóz żeby blachę ochronić przed solą...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 9:50, 06 Lut 2012    Temat postu:

Sokol a za ile możesz taki zestaw zakupić w Anglii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:43, 10 Lut 2012    Temat postu:

okolo 300 funtow... ale moze cos innego wyszepram Smile


np

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Sokol dnia Pią 21:43, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:00, 13 Lut 2012    Temat postu:

Wow, DCNFy to mega klasyka! Rzadka sprawa - używane w mniej wyczesanych silnikach niż te na IDA, ale generalnie często montowane w latach 60tych i 70tych zanim 'odkryto' IDF-y Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 14:26, 13 Lut 2012    Temat postu:

Daniel d.bois w swoim 1776 zminil webery 36 na solexy i sobie chwali te zamiane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d.bois




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:53, 01 Mar 2012    Temat postu:

To prawda, ale też biorę poprawkę na to, że zmieniłem stare gaźniki, z różnymi patentami, pamiętającymi czasy warsztatu eurocompanii, na wyjęte z pudełka, nad którymi oczywiście też trzeba było popracować.
Więc zmiana subiektywnie jest na ok.

W pierwszym podejściu moje 1600 na weberach IDF miało wir w baku. Po roku walki udało się w miarę dojść z nimi do ładu (ok 9,5 l w trasie i 10 - 12 l po mieście).

Przełożenie na osiągi zapewne jest, ale jest na tyle niewielkie, że przy moich założeniach co do tego garba, jest to zupełnie pomijalne. Przy czym jazda na solexach jest odczuwalna na korzyść jeśli chodzi o spalanie i kulturę pracy - ale to ostatnie też subiektywne (co kto lubi)

A jak bym miał teraz coś wybierać, raczej zdecydowałbym się na zupełnie inne gaźniki i zupełnie inną pojemność. Ale to pieśn przyszłości. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:08, 01 Mar 2012    Temat postu:

Taaa... 2276 IDA Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:51, 01 Mar 2012    Temat postu:

a moze dwa kadrony? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d.bois




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:09, 02 Mar 2012    Temat postu:

rebel napisał:
Taaa... 2276 IDA Smile


No właśnie coś w klimacie saturday night special Wink
Ale to już w innym samochodzie.


Ostatnio zmieniony przez d.bois dnia Pią 16:12, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:58, 30 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

kadrony... ktos mial stycznosc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:09, 30 Sty 2013    Temat postu:

AJ Simms potrafi wycisnąć z nich sporo mocy. na lowbugget.com jest info, ale się trzeba przedzierać - straszny bałagan.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin