Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Śro 10:00, 03 Kwi 2013 Temat postu: Układ paliwowy |
|
|
Witam
Ja wyglada u was układ paliwowy do gazników dellorto 40,45 itd. ??
od baku paliwa az po same gaziory:)
Konkretnie chodzi mi o przewody jakie srednice jaka pompka marka itd i czy dajecie jakies przewody zwrotne do baku??
napiszcie jak to u was wyglada:D
Znalazłem rurki miedziane w otulinie 8mm czy nie beda za małe?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Śro 10:00, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:58, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bak-> filtr paliwa -> pompa paliwa przy samym baku (chyba że jest to pompa ciągnąca nie pchająca) -> trójnik -> gaźniki.
Przewody paliwowe seryjne dadzą radę, mozesz dać też 6 lub 8mm.
przez auto w nierdzewnym lub miedzianym potem gumowy dobrej jakości może być w oplocie stalowym.
Co do pompy to CB Performance 3,5 PS(rotacyjna pchająca) lub jakakolwiek inna np Facet ale tez rotacyjna.
Jesli potrzebujesz czegokolwiek zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych] mam bardzo dobre Niemieckie pompy pchające do zabudowy pod bakiem idealne do garba czy ogórka.
Co do powrotów to nie robisz tego chyba że masz regulator paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Śro 14:13, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Cisnienie 3,5 bara
czy taka pompa by sie nadawała??
bak bedzie nie seryjny.aluminiowy spawany,czy zastosowac jakis kranik zabezpieczajacy zaraz po wyjciu z baku?
przewody kupie miedziane z oplocie gumowym 8mm x5m powinno starczyc:d
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:40, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak robisz wtrysk paliwa to wystarczy... 3,5 Bara!!!
Ty potrzebujesz 3,5-5,5 PSI to około 0,3 Bar jeśli masz gaźniki.
kranik ogólnie nie jest wymagany ale możesz użyć jak bardzo chcesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Śro 20:46, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Moja pomyłka:D
w jakiej cenie sa takie pompy i z jakiego samochodu mozna zastosowac??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 23:36, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć wszystkim na forum. Pozwolę sobie na podłączenie się do tematu.
Czy ktoś z Was mógłby wrzucić zdjęcie jak ma poprowadzone przewody paliwowe z przodu na wysokości przedniego zawieszenia? Nie mówię o tych w tunelu. Przygotowuję samochód do większego silnika i jestem na etapie zwiększania przekroju układu paliwowego, a niestety nie mam od kogo podejrzeć.
Czy razem z elektryczną pompą paliwa używacie przekaźnika? Na sambie jest całkiem obszerny temat, ale przekaźnik o którym dyskutują u nas jest niedostępny. Może jakiś inny?
PozdroVWienia!
Ostatnio zmieniony przez Adrian dnia Śro 23:57, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:59, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
z baku wychodzi przewód w dół, do ściany grodziowej przymocowana pompa z filtrem i kawałek dalej wejście w tunel.
ja do pompy nie dawałem przekaźnika i nie ma problemu (mam oddzielny włącznik po stacyjce).
przewody mam zmienione na większą średnicę, ale nie pamiętam już na jaką
po wyjściu miedzianego przewodu z budy (w stronę komory) mam już wszystko na złączkach i przewodach gumowych w oplocie.
pompa cb tak jak Tyka pisze, sprawuje się bez zarzutu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 10:29, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli stacyjka --> zapłon --> włącznik --> pompa ?
W którym miejscu należy wpiąć bezpiecznik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 15:30, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Sob 18:15, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
cudak napisał: | Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu. |
tez tak miałem ale zdarzało mi sie zapominać włączyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|