Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Układ paliwowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Śro 10:00, 03 Kwi 2013    Temat postu: Układ paliwowy

Witam

Ja wyglada u was układ paliwowy do gazników dellorto 40,45 itd. ??
od baku paliwa az po same gaziory:)

Konkretnie chodzi mi o przewody jakie srednice jaka pompka marka itd i czy dajecie jakies przewody zwrotne do baku??

napiszcie jak to u was wyglada:D

Znalazłem rurki miedziane w otulinie 8mm czy nie beda za małe?

pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Śro 10:00, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:58, 03 Kwi 2013    Temat postu:

bak-> filtr paliwa -> pompa paliwa przy samym baku (chyba że jest to pompa ciągnąca nie pchająca) -> trójnik -> gaźniki.

Przewody paliwowe seryjne dadzą radę, mozesz dać też 6 lub 8mm.
przez auto w nierdzewnym lub miedzianym potem gumowy dobrej jakości może być w oplocie stalowym.

Co do pompy to CB Performance 3,5 PS(rotacyjna pchająca) lub jakakolwiek inna np Facet ale tez rotacyjna.

Jesli potrzebujesz czegokolwiek zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych] mam bardzo dobre Niemieckie pompy pchające do zabudowy pod bakiem idealne do garba czy ogórka.

Co do powrotów to nie robisz tego chyba że masz regulator paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Śro 14:13, 03 Kwi 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Cisnienie 3,5 bara

czy taka pompa by sie nadawała??

bak bedzie nie seryjny.aluminiowy spawany,czy zastosowac jakis kranik zabezpieczajacy zaraz po wyjciu z baku?

przewody kupie miedziane z oplocie gumowym 8mm x5m powinno starczyc:d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:40, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Jak robisz wtrysk paliwa to wystarczy... Razz 3,5 Bara!!!

Ty potrzebujesz 3,5-5,5 PSI to około 0,3 Bar jeśli masz gaźniki.

kranik ogólnie nie jest wymagany ale możesz użyć jak bardzo chcesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Śro 20:46, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Moja pomyłka:D

w jakiej cenie sa takie pompy i z jakiego samochodu mozna zastosowac??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrian




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 23:36, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Cześć wszystkim na forum. Pozwolę sobie na podłączenie się do tematu.

Czy ktoś z Was mógłby wrzucić zdjęcie jak ma poprowadzone przewody paliwowe z przodu na wysokości przedniego zawieszenia? Nie mówię o tych w tunelu. Przygotowuję samochód do większego silnika i jestem na etapie zwiększania przekroju układu paliwowego, a niestety nie mam od kogo podejrzeć.

Czy razem z elektryczną pompą paliwa używacie przekaźnika? Na sambie jest całkiem obszerny temat, ale przekaźnik o którym dyskutują u nas jest niedostępny. Może jakiś inny?

PozdroVWienia!


Ostatnio zmieniony przez Adrian dnia Śro 23:57, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:59, 04 Kwi 2013    Temat postu:

z baku wychodzi przewód w dół, do ściany grodziowej przymocowana pompa z filtrem i kawałek dalej wejście w tunel.

ja do pompy nie dawałem przekaźnika i nie ma problemu (mam oddzielny włącznik po stacyjce).

przewody mam zmienione na większą średnicę, ale nie pamiętam już na jakąWink

po wyjściu miedzianego przewodu z budy (w stronę komory) mam już wszystko na złączkach i przewodach gumowych w oplocie.

pompa cb tak jak Tyka pisze, sprawuje się bez zarzutu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrian




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 10:29, 04 Kwi 2013    Temat postu:

Czyli stacyjka --> zapłon --> włącznik --> pompa ?

W którym miejscu należy wpiąć bezpiecznik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Sob 15:30, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Sob 18:15, 06 Kwi 2013    Temat postu:

cudak napisał:
Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu.

tez tak miałem ale zdarzało mi sie zapominać włączyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin