Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Turbo
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Renifer




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:59, 26 Mar 2009    Temat postu: Turbo

Gdzie mozna znależć zdjęcia z silnikami uturbionymi. Chce zobaczyc jak to jest mniej wiecej wszystko poukładane Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:25, 26 Mar 2009    Temat postu: Re: Turbo

Renifer napisał:
Gdzie mozna znależć zdjęcia z silnikami uturbionymi. Chce zobaczyc jak to jest mniej wiecej wszystko poukładane Wink


Gdzie? Wszedzie Very Happy Very Happy samba, google itp Wink

A w jakim układzie to turbo Cie interesuje? Wink

Kilka fotek na poczekaniu Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Mr. Green
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:51, 26 Mar 2009    Temat postu:

teraz skromna porcja ode mnie.

z tego co sie zorientowalem to sa dwa systemy. z jednym gaznikiem, lub z dwoma. przy tym z jednym sie raczej nie da schowac rur, ale za to wyglada mega kozacko jak dla mnie Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:02, 26 Mar 2009    Temat postu:

Zwłaszcza ten czerwony dziad z faltdachem i magneto Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 11:09, 26 Mar 2009    Temat postu:

Sit!!! To musi fruać Smile Tylko przebiegi takich silnkow nie przekraczają 15000km...
Ale co tam Smile Jest zabawa- są straty Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:14, 26 Mar 2009    Temat postu:

Renek - Tu masz np. instalację takiego zestawu gaźnik przed turbo :

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:24, 26 Mar 2009    Temat postu:

bart speester napisał:
Sit!!! To musi fruać Smile Tylko przebiegi takich silnkow nie przekraczają 15000km...
Ale co tam Smile Jest zabawa- są straty Very Happy



no pain, no gain Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 11:56, 26 Mar 2009    Temat postu:

No jak myślicie panowie? Ile takie silniki żyją?
Z artykulu wynikalo że są to dość tanie HORSPAŁERY Very Happy
Niby tylko zainstalować do seryjnego silnika.
Co myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:01, 26 Mar 2009    Temat postu:

moim zdaniem caly myk jest w tym ze (z tego co ja sie orientuje) w Polsce jescze nikt sie w to nie bawil i dokladnie nie wiadomo na co trzeba zwracac uwage itd itd. nie ukrywam ze chetnie bym sie dowiedzial cos wiecej w tym temacie.

bart... Smile dzialaj, przecieraj szlaki


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Czw 12:02, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:07, 26 Mar 2009    Temat postu:

bart speester napisał:
No jak myślicie panowie? Ile takie silniki żyją?
Z artykulu wynikalo że są to dość tanie HORSPAŁERY Very Happy
Niby tylko zainstalować do seryjnego silnika.
Co myślicie?


jak założysz taki zestaw bolt - on to będzie żył sobie tyle ile normalny 1600 Wink Turbo daje kopa jak zrobisz "hit the pedal to the metal " Wink - no chyba,że robisz tak za każdym razem Wink lub przesadzisz i założysz turbo wielkości wiadra Mr. Green lub cos podobnie hardkorowego, lub masz po prostu pecha to silnik skończy tak Rolling Eyes

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 12:30, 26 Mar 2009    Temat postu:

Cool. Fire fre fire!!! IiiI he he he... Pewnie nie uczęszczal na katecheze... Albo jego silnik przeszedl na ciemną stronę MOCY. ( albo jedno i drugie ) .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ronin
przyjaciel klubu



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:16, 26 Mar 2009    Temat postu:

baca napisał:
moim zdaniem caly myk jest w tym ze (z tego co ja sie orientuje) w Polsce jescze nikt sie w to nie bawil i dokladnie nie wiadomo na co trzeba zwracac uwage itd itd. nie ukrywam ze chetnie bym sie dowiedzial cos wiecej w tym temacie.

bart... Smile dzialaj, przecieraj szlaki


Słyszałem, że kiedyś Tyka montował turbo raz czy dwa razy Wink a tak na rodzimym podwórku to ostatnio bene się chwalił takim systemem, nawet filmik "how to..." wrzucił Razz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:31, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ronin napisał:
baca napisał:
moim zdaniem caly myk jest w tym ze (z tego co ja sie orientuje) w Polsce jescze nikt sie w to nie bawil i dokladnie nie wiadomo na co trzeba zwracac uwage itd itd. nie ukrywam ze chetnie bym sie dowiedzial cos wiecej w tym temacie.

bart... Smile dzialaj, przecieraj szlaki


Słyszałem, że kiedyś Tyka montował turbo raz czy dwa razy Wink a tak na rodzimym podwórku to ostatnio bene się chwalił takim systemem, nawet filmik "how to..." wrzucił Razz Wink


zapodaj link Wink chetnie obejrzę :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ronin
przyjaciel klubu



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:57, 26 Mar 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
Ronin napisał:
baca napisał:
moim zdaniem caly myk jest w tym ze (z tego co ja sie orientuje) w Polsce jescze nikt sie w to nie bawil i dokladnie nie wiadomo na co trzeba zwracac uwage itd itd. nie ukrywam ze chetnie bym sie dowiedzial cos wiecej w tym temacie.

bart... Smile dzialaj, przecieraj szlaki


Słyszałem, że kiedyś Tyka montował turbo raz czy dwa razy Wink a tak na rodzimym podwórku to ostatnio bene się chwalił takim systemem, nawet filmik "how to..." wrzucił Razz Wink


zapodaj link Wink chetnie obejrzę :]


Sorry, filmik był jeszcze z wolnossącą jednostką, jakoś fotka mi bardziej utkwiła w pamięci Smile
a dla zainteresowanych to
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:13, 26 Mar 2009    Temat postu:

No,no.... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin