Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 16:58, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, teoretycznie ale tak uczciwie:
załózmy mam silnik 1600 i chce założyć do niego turbo. Co musze zrobić??
-turbo: od jakiego auta?? Diesel o podobnym litrazu i mocy podobnej jaka chcemy osiagnąć??
-blow-off: zewnetrzny?? jak sie to ustawia?? co z tym wbudowanym zazwyczaj w turbine?? włąściwie to chodzi tu o "Wastgate"??
zawór upustowy spalin
-smarowanie turbiny: jak wyprowadziić?? Z full flow odgałęzić?? z trójnika na czujnik cisnienia oleju?? czy jak??
-gaźnik (zakładamy ze przed turbo) jaki najlepiej??, jesli nie poziomy weber to co??
-wnetrze silnika: odprezyć?? do ilu?? seryjny wałek??
i prosze o nie rozkm,inioanie tu o EFI czy kutych tłokach za setki dolarów. Mam mały budrzet .
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Czw 17:18, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:03, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | bart speester napisał: | No jak myślicie panowie? Ile takie silniki żyją?
Z artykulu wynikalo że są to dość tanie HORSPAŁERY
Niby tylko zainstalować do seryjnego silnika.
Co myślicie? |
jak założysz taki zestaw bolt - on to będzie żył sobie tyle ile normalny 1600 Turbo daje kopa jak zrobisz "hit the pedal to the metal " - no chyba,że robisz tak za każdym razem lub przesadzisz i założysz turbo wielkości wiadra lub cos podobnie hardkorowego, lub masz po prostu pecha to silnik skończy tak
[link widoczny dla zalogowanych] |
hehe mój ziomal Glyn Morgan
na własne życzenie zamienił sie w fire balla bez modyfikacji ze swojego 2276 EFI od nas zrobił 2276 EFI Turbo... za wycokie CR plus rozwalił wastegate i pompowało mu ponad 35 PSI stąd to bum
a co do turbo to jest to prosta sprawa szczególnie przy turbo EFI. Ale trzeba wiedzieć co się robi
chce ktoś Turbo zapraszam ;P
Rnifer... w goracej wodzie kąpany
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 19:06, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 19:27, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | a co do turbo to jest to prosta sprawa szczególnie przy turbo EFI. |
no to prosił bym rozjasnij mi ta tajemna wiedze. Domyslam sie ze to nic szczegolnie skomplikowanego. Ale srawe troche utrudnie - nieinteresuje mnie EFI a tylko i wyłącznie tani druciarski domowy sposób. Jak fizycznie zamontować turbine to juz wiem. Jak ja napełnic olejem tez juz sie dowiedziałem. Ale interesuuje mnie sprawa rozwiazania problemu spuszczania nadmiaru spalin gdy zamknie sie przepustnice w przypadku gaźnika przed turbina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:00, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wastegate i pop off.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 22:34, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek rzucasz hasła które nic mi i nietylko mi niemówią. Fajnie by było gdybyś temat troche naswietlił w sposób ZROZUMIAŁY dla laika w tej dziedzinie, skoro masz taka wiedze. No chyba ze nie chcesz.
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Czw 22:35, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:11, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz Łysy potrzebujesz systemu do turbo zapraszam chętnie skompletuje takowy dla Cebie cały zestaw
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 10:03, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki za pomoc. heh. strasznie komercyjny sie zrobiłeś serdeczny kolego .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:01, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kiedy komercyjny to komercyjny może i masz racje. Tak zrobiłem sie kmercyjny. bo niestety to moja praca...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:28, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | kiedy komercyjny to komercyjny może i masz racje. Tak zrobiłem sie kmercyjny. bo niestety to moja praca... |
Tomek - jasne, że kiedy praca to praca - każdy pracuje i liczy kase, żeby mieć na części i zbudować sobie fajnego garba i to zrozumiałe.
Ale wydaje mi się, że po to stworzyliśmy ten portal, żeby się uczyć nawzajem i pomagać, wymieniać informacjami a nie odpisywać sobie nawzajem - jak chcesz turbo to kup u mnie nie wdając się w szczegóły
Nie prawda?
też bym się czegoś o turbo dowiedział więcej niz gdzie je mogę kupić Bo to akurat wiem
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pią 12:31, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:37, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
chętenie powiem na żywo przy browarku itp o takich szczególach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:47, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | chętenie powiem na żywo przy browarku itp o takich szczególach  |
dziś?
a czemu nie chcesz opisac tu na forum? po to chyba jest ten temat, żeby tu pisać o turbo Nie leń się, tylko pisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:51, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie dziś nie bo silnik w karaweli wyciagnąłęm wczoraj i dziś musze go ogarnać. bo we wtorek trasa.
hmm ale przeciez napisałem czego potrzeba do sterowania doałdowaniem przy systemie carb.
waste gate i pop off valve plus troche rurki nylonowej troche silokonowej i wszystko dizała
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 16:30, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
moze lepiej niemow nic na ten temat, bo jeszcze ktoś sam zbuduje zestaw turbo i nie kupi od ciebie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:50, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
spokojnie spokojnie. nie chciałbym nikogo pouczać, ale rzeczywiście Tyka postąpiłeś trochę nie fair...
i tak nikogo z nas nie stać na turbo z vwss...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 19:20, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale mozemy zbudować tańsza wersje oparta na turbinie z astry diesel turbo i gaźniku od duzego fiaa hahaha
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|