Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Strzelanie w wydcch

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:11, 29 Sie 2012    Temat postu: Strzelanie w wydcch

Zdrowia juz nie mam Sad

Regulowanie i w lewo i w prawo i 7.5 BTDC i 5 ATDC i inne wartosci i nic. Po odjeciu nogi z gazu strzela. Mieszanka ustawiona jak sie patrzy AFR w granicach 14.5-15.2.

Macie pomysly?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Śro 20:57, 29 Sie 2012    Temat postu:

A wydech szczelny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:36, 30 Sie 2012    Temat postu: Re: Strzelanie w wydcch

kendy napisał:
Zdrowia juz nie mam Sad

Regulowanie i w lewo i w prawo i 7.5 BTDC i 5 ATDC i inne wartosci i nic. Po odjeciu nogi z gazu strzela. Mieszanka ustawiona jak sie patrzy AFR w granicach 14.5-15.2.

Macie pomysly?


14,5 w górę to baaaaaaardzo ubogo. zjedź do 12,8-13,5 od razu będzie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:59, 30 Sie 2012    Temat postu:

Tyka...ksiazkowa wartosc to 14.7 wiec po co cala regulacja skoro mozna ustawiac 'na oko' i strzaly w wydechu? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:57, 31 Sie 2012    Temat postu:

Kendy... ksiażka jedno życie drugie
14,7 i stosunek stechiometryczny. Nigdy przy tym stosunku nie uzyskasz max mocy. pojedź na hamownie Smile i ustawiaj gaxniki i porównuj moc Smile
gdybyś własnie "książkę" poczytał ale taką która mówi o uzyskiwaniu mocy wiedziałbyś w jakim zakresie AFR przy obciążeniu taką moc się uzyskuje.
Ja tylko mówię ze 14,7 AFR to sporo za ubogo a są tacy (USA calif i nie tylko) co uwazają ze 14,7 jest wręcz niebezpiecznie ubogim afr dla garbowego silnika (ale i dla kazdego silnika o zaplonie iskrowym (diesle mają inne wartości aFR ale i np używajać E85 czy metanolu szukamy innych wartości AFR które nijak sie zbliżaja do magicznego 14.7AFR).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:36, 31 Sie 2012    Temat postu:

czyli generalnie sprawdza sie zasada 'na ucho' Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:32, 31 Sie 2012    Temat postu:

kendy napisał:
czyli generalnie sprawdza sie zasada 'na ucho' Razz

na ucho, oko i nos, oczywiscie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaqo




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 3:43, 05 Wrz 2012    Temat postu:

14.5 w garbusie to proszenie sie o problemy - w silnikach chłodzonych powietrzem i to starych konstrukcyjnie to słaby pomysł. U mnie w kaszlu przy takim afr wydech świeci się na czerwono po 15 minutach pracy na jałowych.
Tak jak Tyka mówi, 13.5 wydaje się być najlepszym rozwiązaniem we wszystkich silnikach jakie robiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:20, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Wskaznik temperatury na glowicy nie wskazuje jakiegos wzrostu. Ciagle jest w okolicach 170-180C
Ale po konsulatacji z Bujem i Tyka doszedlem do wniosku ze winny jest uklad cewka-aparat. Cos jest spierd... ewidentnie Wink Bedziemy remontowac Smile

k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:21, 06 Wrz 2012    Temat postu:

kendy napisał:
Wskaznik temperatury na glowicy nie wskazuje jakiegos wzrostu. Ciagle jest w okolicach 170-180C
Ale po konsulatacji z Bujem i Tyka doszedlem do wniosku ze winny jest uklad cewka-aparat. Cos jest spierd... ewidentnie Wink Bedziemy remontowac Smile

k.


strzela nie strzela, ale fajnie sie jechalo wczoraj wieczorem... i choc bylo to raptem 1,2 km, to spontan byl wielki a i frajda z mijanych samochodow, przy akompaniamencie ponad 120-stu dB z mojego wydechu bezcenna. Dawno sie tak dobrze nie czulem... Widac, w wieku srednim, potrzeby sa mniejsze (mniej przebytych kilometrow - no tak o jeden rzad) zeby dojsc Smile. Czekam na powtorke.

A co do objawow stwierdzonych wczoraj, to rzeczywiscie wskazuja na cewke zaplonowa. To z koleji moze prowadzic do "wypadajacych" zaplonow. U mnie, po ponownym, gruntownym umyciu DRLA 45 i elementarnym ustawieniu funkcjonalnym, detonacje w ukladzie wydechowym ustaly.
Pozdrawiam
M
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:43, 07 Wrz 2012    Temat postu:

No to prawda - spotkanie choc spontaniczne rowniez u mnie wywolalo spora ilosc endorfin Smile "Cza" powtorzyc Very Happy

A z zaplonem sobie poradze - Tyka juz tam czesci kreci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:30, 11 Wrz 2012    Temat postu:

tylko pozazdrościćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomLca




Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Legnica

PostWysłany: Śro 6:31, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Kendy AFR ustawiasz jakim zestawem ? LM-2 ? Ten wydech ma chyba jedno wejście na sondę tak ?

Ostatnio zmieniony przez TomLca dnia Śro 6:36, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin