Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:11, 29 Sie 2012 Temat postu: Strzelanie w wydcch |
|
|
Zdrowia juz nie mam
Regulowanie i w lewo i w prawo i 7.5 BTDC i 5 ATDC i inne wartosci i nic. Po odjeciu nogi z gazu strzela. Mieszanka ustawiona jak sie patrzy AFR w granicach 14.5-15.2.
Macie pomysly?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Śro 20:57, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A wydech szczelny?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:36, 30 Sie 2012 Temat postu: Re: Strzelanie w wydcch |
|
|
kendy napisał: | Zdrowia juz nie mam
Regulowanie i w lewo i w prawo i 7.5 BTDC i 5 ATDC i inne wartosci i nic. Po odjeciu nogi z gazu strzela. Mieszanka ustawiona jak sie patrzy AFR w granicach 14.5-15.2.
Macie pomysly? |
14,5 w górę to baaaaaaardzo ubogo. zjedź do 12,8-13,5 od razu będzie lepiej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:59, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tyka...ksiazkowa wartosc to 14.7 wiec po co cala regulacja skoro mozna ustawiac 'na oko' i strzaly w wydechu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:57, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kendy... ksiażka jedno życie drugie
14,7 i stosunek stechiometryczny. Nigdy przy tym stosunku nie uzyskasz max mocy. pojedź na hamownie i ustawiaj gaxniki i porównuj moc
gdybyś własnie "książkę" poczytał ale taką która mówi o uzyskiwaniu mocy wiedziałbyś w jakim zakresie AFR przy obciążeniu taką moc się uzyskuje.
Ja tylko mówię ze 14,7 AFR to sporo za ubogo a są tacy (USA calif i nie tylko) co uwazają ze 14,7 jest wręcz niebezpiecznie ubogim afr dla garbowego silnika (ale i dla kazdego silnika o zaplonie iskrowym (diesle mają inne wartości aFR ale i np używajać E85 czy metanolu szukamy innych wartości AFR które nijak sie zbliżaja do magicznego 14.7AFR).
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:36, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
czyli generalnie sprawdza sie zasada 'na ucho'
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:32, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | czyli generalnie sprawdza sie zasada 'na ucho' |
na ucho, oko i nos, oczywiscie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaqo
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 3:43, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
14.5 w garbusie to proszenie sie o problemy - w silnikach chłodzonych powietrzem i to starych konstrukcyjnie to słaby pomysł. U mnie w kaszlu przy takim afr wydech świeci się na czerwono po 15 minutach pracy na jałowych.
Tak jak Tyka mówi, 13.5 wydaje się być najlepszym rozwiązaniem we wszystkich silnikach jakie robiłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:20, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wskaznik temperatury na glowicy nie wskazuje jakiegos wzrostu. Ciagle jest w okolicach 170-180C
Ale po konsulatacji z Bujem i Tyka doszedlem do wniosku ze winny jest uklad cewka-aparat. Cos jest spierd... ewidentnie Bedziemy remontowac
k.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:21, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | Wskaznik temperatury na glowicy nie wskazuje jakiegos wzrostu. Ciagle jest w okolicach 170-180C
Ale po konsulatacji z Bujem i Tyka doszedlem do wniosku ze winny jest uklad cewka-aparat. Cos jest spierd... ewidentnie Bedziemy remontowac
k. |
strzela nie strzela, ale fajnie sie jechalo wczoraj wieczorem... i choc bylo to raptem 1,2 km, to spontan byl wielki a i frajda z mijanych samochodow, przy akompaniamencie ponad 120-stu dB z mojego wydechu bezcenna. Dawno sie tak dobrze nie czulem... Widac, w wieku srednim, potrzeby sa mniejsze (mniej przebytych kilometrow - no tak o jeden rzad) zeby dojsc . Czekam na powtorke.
A co do objawow stwierdzonych wczoraj, to rzeczywiscie wskazuja na cewke zaplonowa. To z koleji moze prowadzic do "wypadajacych" zaplonow. U mnie, po ponownym, gruntownym umyciu DRLA 45 i elementarnym ustawieniu funkcjonalnym, detonacje w ukladzie wydechowym ustaly.
Pozdrawiam
M
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:43, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No to prawda - spotkanie choc spontaniczne rowniez u mnie wywolalo spora ilosc endorfin "Cza" powtorzyc
A z zaplonem sobie poradze - Tyka juz tam czesci kreci
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:30, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
tylko pozazdrościć
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomLca
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 6:31, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Kendy AFR ustawiasz jakim zestawem ? LM-2 ? Ten wydech ma chyba jedno wejście na sondę tak ?
Ostatnio zmieniony przez TomLca dnia Śro 6:36, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|