Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Czw 22:53, 18 Lut 2010 Temat postu: Średnica zaworu sącego a gaźniki |
|
|
Witam.
Czy istnieje jakaś naczelna regula doboru średnicy venturis / gaźników do średnicy zaworu sącego? Pomijam czas otwarcia zaworów.
Z tego co się oriętuję to venturis są zawsze mniejsze od zaworu
Np: 35mm sący - idf 40 , vent 30 lub 28 .
Jest jakaś regula?
Druga sprawa to jaka powinna byś śednica kanalu dolotowego w stosunku do średnicy zaworu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:37, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
taka najbardziej oglna zasada jest taka żeby średnica venturii była mniejsza od srednicy zaworu (wytworzenie odpowiedniego podcisnienia kótre najwydajniej wyssa paliwo z dysz) głownie ma to znaczenie na wolnych obrotach im mneijsa vent tym auto ładniej i płynniej pryzspiesza z dołu
taka niby zasada jest zeby vent była mniejsza minimum o około 5mm od zaworu.
a o kanałach to niech Marcin się wypowie jako specjalista praktyk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 12:04, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dzienx Tom.
Wiedzy nigdy za malo
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:29, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja u siebie miałem veny od 26 po 38mm
teraz mam 30mm i jest na prawde miło. rwie od dołu przy górze nie traci więc jest ok
przy ventach 38mm i systemie poprzecznej belki rozpylającej zamiast drugiej venturii cuć było wyraźnego kopa na wysokich obrotach.
same wolne były te ok ale mogło byc dużo lepiej, najgorsze było przejscie pracy progresji w układ główny - tki wkurzający zamój jak turbo dzióra ale potem szał w trampkach :d
|
|
Powrót do góry |
|
|
|