Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:08, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
...hmmm nie stac mnie na takie cudo
jestem zmuszony wybrac inną opcje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:24, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Fart nad farty - nowa skrzynie Hecho el Mexico za 1000 pln
Wprawdzie krotka, ale nowka sztuka nie smigana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:54, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
hmmm no to juz wiem kto ja ma ... gratulacje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:03, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jesli od Huberta to ja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:47, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tez mialem na nia chrapke .... ale widzisz jak sie porobilo ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 15:01, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kendy, a w zasadzie po co Ci ona? przeciez mex ma mokre, a Ty masz suche
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:35, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ale ona jest na suche
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 8:22, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ale wszystkie mexy maja mokre. Coś sie nie zgadza
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:10, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie wszystkie.
były wersje na usa na rurowisku ale z IRS'sem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 11:42, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja bym powiedział: były garby z rurowiskiem i IRS na rynek USA (nie automat). Tylko czy to napewno były mexy? z tego co wiem to w USA garby zawsze były produkcji niemieckiej, ale nawet jesli w mexyku produkowano specjalna wersje na USA, ta skąd od niej skrzynia miała by sie wziasc w europie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:51, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Koles powiedzial ze sciagal ja z meksyku kilka lat temu. Wyglada naprawde na nowa. Poogladalem ja dosc doklasnie i wydaje sie byc nieuzywana
Ale dyfer bym podmienil wiec pewnikiem jak rozkrece i sie okaze naprawde co jest grane
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 18:55, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Grzebiac po forach dowiedzialem sie ze dlugie skrzynie np AT od 1303s wytrzymuja nawet silniki subaru z turbem ale oczywiscie nie meczone. Trudno bylo mi w to uwierzyc ale pisal to chlopak ktory sam mial AT u siebie przy turbo subaru. Jego funfle tez mieli takie skrzynie w swoich przerobkach i dopiero padly kiedy zaczeli sie na nich wyzywac. Tak jak pisal wczesniej Rebel Dodajac super diff + HD boczne dekle i mocujac skrzynie poprawnie powinno nam to pozwolic na 'odrobine szalenstwa'
Ja wkladam sucha AT (dzieki Majkiemu) do mojego garbatego i bedzie wspolpracowac z silnikiem 125km. Chce dolozyc super diff, boki, torque bar (od Bujo), klampe na tyl skrzyni, Intermediate Mount (od Bujo), HD poduchy i mysle ze pozwoli mi to na dobra/normalna jazde.
Mowiac o skrzyniach i mocy, chcialem zapytac jak jest ze samym sprzeglem? Chodzi mi o to ze do jakiej mocy mozemy stosowac standardowy docisk + tarcze sprzegla a powyzej jakiej mocy musimy zalozyc np doicisk Kennedy stage 1 (1700lb). Czy jak w moim przypadku musze zakladac 'stage 1' czy obede sie z standardowym sprzeglem?
Osobiscie mysle kupic zestaw kennedy ale chcialem poptyac co myslicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 0:13, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Niewiem czemu akurat AT miała by być trwalsza od innych skrzyń garbowych. Przeciez konstrukcyjnie wszystkie suche skrzynie sa takie same a mokre niewiele sie różnią.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:21, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
suhy napisał: | Grzebiac po forach dowiedzialem sie ze dlugie skrzynie np AT od 1303s wytrzymuja nawet silniki subaru z turbem ale oczywiscie nie meczone. Trudno bylo mi w to uwierzyc ale pisal to chlopak ktory sam mial AT u siebie przy turbo subaru. Jego funfle tez mieli takie skrzynie w swoich przerobkach i dopiero padly kiedy zaczeli sie na nich wyzywac. Tak jak pisal wczesniej Rebel Dodajac super diff + HD boczne dekle i mocujac skrzynie poprawnie powinno nam to pozwolic na 'odrobine szalenstwa'
Ja wkladam sucha AT (dzieki Majkiemu) do mojego garbatego i bedzie wspolpracowac z silnikiem 125km. Chce dolozyc super diff, boki, torque bar (od Bujo), klampe na tyl skrzyni, Intermediate Mount (od Bujo), HD poduchy i mysle ze pozwoli mi to na dobra/normalna jazde.
Mowiac o skrzyniach i mocy, chcialem zapytac jak jest ze samym sprzeglem? Chodzi mi o to ze do jakiej mocy mozemy stosowac standardowy docisk + tarcze sprzegla a powyzej jakiej mocy musimy zalozyc np doicisk Kennedy stage 1 (1700lb). Czy jak w moim przypadku musze zakladac 'stage 1' czy obede sie z standardowym sprzeglem?
Osobiscie mysle kupic zestaw kennedy ale chcialem poptyac co myslicie. |
Moje seryjne sprzegło wytrzymało podróż do uk i z powrotem po czym poległo po kilkunastu minutach jeżdzenia bokiem i kręcenia baczków -> poległo mam na myścli totlne "0" stalem w iejscu przy wbitej 1 i 3000RPM... dopiero po dobrych 30 minutach bylismy w stanie "jakoś" ruszyć z 2... po demontazu i koło zamachowe i docisk blyszczły purpurą
mam teraz 2100lbs (ST2) z deikenem HD i żadne bąki nie wpływają na jakosć docisku.
załóż stage 2 od tak dla pewności (choć st1 powinno dac rade).
ja z ST jeżdze na codzień baca z resztą tez i ogólnie sporo ludzi i nie psiocza (dodam ze garbem smigalem na codzien w warszawskich korach i z ST2 i z 60% bergowym shifterem który niektórym podobno sprawiał problemy )
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pon 23:45, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Niewiem czemu akurat AT miała by być trwalsza od innych skrzyń garbowych. Przeciez konstrukcyjnie wszystkie suche skrzynie sa takie same a mokre niewiele sie różnią. |
To fakt jakos nie widac roznicy miedzy skrzyniami ale w 'trakcji' byl temat odnosnie przelozen i wychodzi na to ze im mniejsze ratio tym skrzynia jest bardziej 'odporna' na przenoszona moc. AT maja cos ok 3.8 czyli calkiem niezle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|