Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Skrzynia...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:08, 30 Wrz 2010    Temat postu:

...hmmm nie stac mnie na takie cudo Confused

jestem zmuszony wybrac inną opcje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:24, 28 Paź 2010    Temat postu:

Fart nad farty - nowa skrzynie Hecho el Mexico za 1000 pln Very Happy
Wprawdzie krotka, ale nowka sztuka nie smigana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:54, 28 Paź 2010    Temat postu:

hmmm no to juz wiem kto ja ma ... gratulacje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:03, 30 Paź 2010    Temat postu:

Jesli od Huberta to ja Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:47, 30 Paź 2010    Temat postu:

tez mialem na nia chrapke .... ale widzisz jak sie porobilo ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 15:01, 17 Lis 2010    Temat postu:

Kendy, a w zasadzie po co Ci ona? przeciez mex ma mokre, a Ty masz suche
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:35, 17 Lis 2010    Temat postu:

Ale ona jest na suche Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 8:22, 18 Lis 2010    Temat postu:

ale wszystkie mexy maja mokre. Coś sie nie zgadza Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:10, 18 Lis 2010    Temat postu:

nie wszystkie.
były wersje na usa na rurowisku ale z IRS'sem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 11:42, 18 Lis 2010    Temat postu:

ja bym powiedział: były garby z rurowiskiem i IRS na rynek USA (nie automat). Tylko czy to napewno były mexy? Smile z tego co wiem to w USA garby zawsze były produkcji niemieckiej, ale nawet jesli w mexyku produkowano specjalna wersje na USA, ta skąd od niej skrzynia miała by sie wziasc w europie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:51, 18 Lis 2010    Temat postu:

Koles powiedzial ze sciagal ja z meksyku kilka lat temu. Wyglada naprawde na nowa. Poogladalem ja dosc doklasnie i wydaje sie byc nieuzywana Wink
Ale dyfer bym podmienil wiec pewnikiem jak rozkrece i sie okaze naprawde co jest grane Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Nie 18:55, 21 Lis 2010    Temat postu:

Grzebiac po forach dowiedzialem sie ze dlugie skrzynie np AT od 1303s wytrzymuja nawet silniki subaru z turbem ale oczywiscie nie meczone. Trudno bylo mi w to uwierzyc ale pisal to chlopak ktory sam mial AT u siebie przy turbo subaru. Jego funfle tez mieli takie skrzynie w swoich przerobkach i dopiero padly kiedy zaczeli sie na nich wyzywac. Tak jak pisal wczesniej Rebel Dodajac super diff + HD boczne dekle i mocujac skrzynie poprawnie powinno nam to pozwolic na 'odrobine szalenstwa' Smile
Ja wkladam sucha AT (dzieki Majkiemu) do mojego garbatego i bedzie wspolpracowac z silnikiem 125km. Chce dolozyc super diff, boki, torque bar (od Bujo), klampe na tyl skrzyni, Intermediate Mount (od Bujo), HD poduchy i mysle ze pozwoli mi to na dobra/normalna jazde.
Mowiac o skrzyniach i mocy, chcialem zapytac jak jest ze samym sprzeglem? Chodzi mi o to ze do jakiej mocy mozemy stosowac standardowy docisk + tarcze sprzegla a powyzej jakiej mocy musimy zalozyc np doicisk Kennedy stage 1 (1700lb). Czy jak w moim przypadku musze zakladac 'stage 1' czy obede sie z standardowym sprzeglem?
Osobiscie mysle kupic zestaw kennedy ale chcialem poptyac co myslicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:13, 22 Lis 2010    Temat postu:

Niewiem czemu akurat AT miała by być trwalsza od innych skrzyń garbowych. Przeciez konstrukcyjnie wszystkie suche skrzynie sa takie same a mokre niewiele sie różnią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:21, 22 Lis 2010    Temat postu:

suhy napisał:
Grzebiac po forach dowiedzialem sie ze dlugie skrzynie np AT od 1303s wytrzymuja nawet silniki subaru z turbem ale oczywiscie nie meczone. Trudno bylo mi w to uwierzyc ale pisal to chlopak ktory sam mial AT u siebie przy turbo subaru. Jego funfle tez mieli takie skrzynie w swoich przerobkach i dopiero padly kiedy zaczeli sie na nich wyzywac. Tak jak pisal wczesniej Rebel Dodajac super diff + HD boczne dekle i mocujac skrzynie poprawnie powinno nam to pozwolic na 'odrobine szalenstwa' Smile
Ja wkladam sucha AT (dzieki Majkiemu) do mojego garbatego i bedzie wspolpracowac z silnikiem 125km. Chce dolozyc super diff, boki, torque bar (od Bujo), klampe na tyl skrzyni, Intermediate Mount (od Bujo), HD poduchy i mysle ze pozwoli mi to na dobra/normalna jazde.
Mowiac o skrzyniach i mocy, chcialem zapytac jak jest ze samym sprzeglem? Chodzi mi o to ze do jakiej mocy mozemy stosowac standardowy docisk + tarcze sprzegla a powyzej jakiej mocy musimy zalozyc np doicisk Kennedy stage 1 (1700lb). Czy jak w moim przypadku musze zakladac 'stage 1' czy obede sie z standardowym sprzeglem?
Osobiscie mysle kupic zestaw kennedy ale chcialem poptyac co myslicie.


Moje seryjne sprzegło wytrzymało podróż do uk i z powrotem po czym poległo po kilkunastu minutach jeżdzenia bokiem i kręcenia baczków -> poległo mam na myścli totlne "0" stalem w iejscu przy wbitej 1 i 3000RPM... dopiero po dobrych 30 minutach bylismy w stanie "jakoś" ruszyć z 2... po demontazu i koło zamachowe i docisk blyszczły purpurą Very Happy
mam teraz 2100lbs (ST2) z deikenem HD i żadne bąki nie wpływają na jakosć docisku.
załóż stage 2 od tak dla pewności Very Happy (choć st1 powinno dac rade).
ja z ST jeżdze na codzień baca z resztą tez i ogólnie sporo ludzi i nie psiocza (dodam ze garbem smigalem na codzien w warszawskich korach i z ST2 i z 60% bergowym shifterem który niektórym podobno sprawiał problemy Smile )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Pon 23:45, 22 Lis 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
Niewiem czemu akurat AT miała by być trwalsza od innych skrzyń garbowych. Przeciez konstrukcyjnie wszystkie suche skrzynie sa takie same a mokre niewiele sie różnią.


To fakt jakos nie widac roznicy miedzy skrzyniami ale w 'trakcji' byl temat odnosnie przelozen i wychodzi na to ze im mniejsze ratio tym skrzynia jest bardziej 'odporna' na przenoszona moc. AT maja cos ok 3.8 czyli calkiem niezle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin