Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royce
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:02, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
gabi-car napisał: | Sokol napisał: | a moze tak wbx? 1,9... na dwoch ganizkach ? i pasowaloby jakis walek pewnie zolozyc, duza i wydajna chlodnice zamontowac... |
W kwesti WBX a Garbus w KJS...
Prosty test.
Poloz kompletny typ1 na palecie A.
Poloz kompletny WBX (przygotowany do garba) na palecie B.
Zwaz palety A i B.
Wynik roznicy mas, jaki uzyskasz powie sam za siebie i doprowadzi Cie do wniosku:
Przygotowanie auta bedzie wymagalo nieproporcjonalnie wiekszych nakladow, zeby prowadzilo sie ono dostatecznie dobrze, a mozliwosci auta tych dodatkowych kosztow nie zrekompensuja. |
róznica w wadze jest az tak duza ?? jestem skłonny stwierdzić, że WBX bedzie lzejszy niż typ1 zz oblachowaniem wiatrakiem itp.
http://www.youtube.com/watch?v=msic--8sTAc
http://www.youtube.com/watch?v=mkaB14HV4AU&feature=relmfu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:24, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ty masz 2 litry, ja mam 2 litry. Ty masz WBX ja mam typ1 - sprobujemy sie?
Udowodnie Ci ze gabi-car ma racje
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:52, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety WBX jest sporo cięższy. same głowice ważą dużo wiecej jak garbowe. Blok jest "bardziej aluminiowy" dużo cięższy jak garbowy AS41 (myslę że minimum to 5-8kg rożnicy w samym bloku). Do tego dochodzi płyn chłodzący którego bedziesz miał minimum 7-10 litrów.
koło zamachowe jest poro cięższe, korbowody jak i sam wał. do tego pompa wody, stalowe rury wody, etc...
myślę, że różnicy dwóch gotowych silników typ 1 i QBX będzie minimum 25kg.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:22, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
kiedys wazylem moj silnik z ciekawosci z calym osprzetem tyle, ze z obudowa wentylatora laminowana. Wyszlo 74 kg - chyba calkiem przyzwoicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Royce
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:08, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | Ty masz 2 litry, ja mam 2 litry. Ty masz WBX ja mam typ1 - sprobujemy sie?
Udowodnie Ci ze gabi-car ma racje |
Chętnie ale ja swoim wyjade hmm jak dobrze pójdzie może latem przyszłego roku.. muszę się za niego wziąć bo stoi juz 4 lata
Jutro po 2 latach zaworze silnik do zrobienia....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|