Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

silnik zeby cos powalczyc w klasie... ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royce




Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:02, 16 Kwi 2012    Temat postu:

gabi-car napisał:
Sokol napisał:
a moze tak wbx? 1,9... na dwoch ganizkach ? i pasowaloby jakis walek pewnie zolozyc, duza i wydajna chlodnice zamontowac...


W kwesti WBX a Garbus w KJS...

Prosty test.

Poloz kompletny typ1 na palecie A.

Poloz kompletny WBX (przygotowany do garba) na palecie B.

Zwaz palety A i B.

Wynik roznicy mas, jaki uzyskasz powie sam za siebie i doprowadzi Cie do wniosku:

Idea Przygotowanie auta bedzie wymagalo nieproporcjonalnie wiekszych nakladow, zeby prowadzilo sie ono dostatecznie dobrze, a mozliwosci auta tych dodatkowych kosztow nie zrekompensuja. Exclamation


róznica w wadze jest az tak duza ?? jestem skłonny stwierdzić, że WBX bedzie lzejszy niż typ1 zz oblachowaniem wiatrakiem itp. Wink
http://www.youtube.com/watch?v=msic--8sTAc

http://www.youtube.com/watch?v=mkaB14HV4AU&feature=relmfu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:24, 11 Maj 2012    Temat postu:

Ty masz 2 litry, ja mam 2 litry. Ty masz WBX ja mam typ1 - sprobujemy sie? Smile
Udowodnie Ci ze gabi-car ma racje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:52, 11 Maj 2012    Temat postu:

Niestety WBX jest sporo cięższy. same głowice ważą dużo wiecej jak garbowe. Blok jest "bardziej aluminiowy" dużo cięższy jak garbowy AS41 (myslę że minimum to 5-8kg rożnicy w samym bloku). Do tego dochodzi płyn chłodzący którego bedziesz miał minimum 7-10 litrów.
koło zamachowe jest poro cięższe, korbowody jak i sam wał. do tego pompa wody, stalowe rury wody, etc...
myślę, że różnicy dwóch gotowych silników typ 1 i QBX będzie minimum 25kg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:22, 12 Maj 2012    Temat postu:

kiedys wazylem moj silnik z ciekawosci z calym osprzetem tyle, ze z obudowa wentylatora laminowana. Wyszlo 74 kg - chyba calkiem przyzwoicie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Royce




Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:08, 14 Cze 2012    Temat postu:

kendy napisał:
Ty masz 2 litry, ja mam 2 litry. Ty masz WBX ja mam typ1 - sprobujemy sie? Smile
Udowodnie Ci ze gabi-car ma racje Smile


Chętnie Wink ale ja swoim wyjade hmm jak dobrze pójdzie może latem przyszłego roku.. muszę się za niego wziąć bo stoi juz 4 lata Embarassed
Jutro po 2 latach zaworze silnik do zrobienia....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin