Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

silnik typ4 rozdmuchany!!! do ponad 2,4l
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:50, 17 Cze 2010    Temat postu:

Wiecman napisał:
a jaki bedziesz mial docisk ?


standartowy .... sprawdzalem i powinno dzialac - na "sucho" dziala
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 2:31, 18 Cze 2010    Temat postu:

a wytrzyma .... ?

nie lepiej zalozyc 200mm i do tego wzmocniony docisk ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:16, 18 Cze 2010    Temat postu:

Wiecman napisał:
a wytrzyma .... ?

nie lepiej zalozyc 200mm i do tego wzmocniony docisk ?


hmmm to ze motor ciut mocniejszy to przeciez na docisk nie dziala dziala wieksza sila Confused chyba ze mowimy o dwoch roznych elementach Rolling Eyes

bardziej obawiam sie tego czy skrzynia biegow wytrzyma Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:08, 18 Cze 2010    Temat postu:

no niby tak, ale czy nie będzie się sprzęgło ślizgać ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:15, 18 Cze 2010    Temat postu:

mały przykład:
1776, W130, głowice seria + podwójne spężyny, gaźniki Deloorto DRLA 36, spręgło 215mm docisk seria + seria tarcza - ślizga się delikatnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:44, 18 Cze 2010    Temat postu:

ok tylko nie zapominajmy ze jest to docisk od busa ..... wiec zmieniajac go na mniejszy od garbiego Confused - wydaje mi sie ze jesli nawet bedzie wzmocniony to i tak od busika bedzie mocniejszy (wiekszy docisk wieksza tarcza ) choc to tylko moje przypuszczenia niedlugo zobaczymy w praktyce........ Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:09, 23 Sie 2010    Temat postu:

Brancik ... jak tam postepy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:11, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Wiecman napisał:
Brancik ... jak tam postepy ?


noooo powiem ze mialaem dwumiesieczny zastoj ,ale wkrotce prace ruszaja dalej do przodu....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:25, 09 Wrz 2010    Temat postu:

zastoje i przestoje ... to bardzo modna "rzecz" w ostatnich czasach ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 8:19, 13 Paź 2011    Temat postu:

wkoncu po dlugim przestoju silnik odpalony ..... Laughing

http://www.youtube.com/watch?v=pMTnaJAMgrg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:01, 14 Paź 2011    Temat postu:

gratuluje Smile
kto ci ogarniał MSa ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:04, 14 Paź 2011    Temat postu:

Jeszcze nie jest do końca ogarnięty - można powiedzieć odpalony na "krótko" aby dotrzeć wałek...

Jest gościu z Żyrardowa (od zielonej Łady 1/4 mili) on to ogarnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pią 0:41, 18 Lis 2011    Temat postu:

Brancik jaka masz ostateczna konfiguracje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:35, 20 Lis 2011    Temat postu:

dabtuner napisał:
Brancik jaka masz ostateczna konfiguracje?


tzn...


Ostatnio zmieniony przez Brancik dnia Nie 13:36, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 8:57, 25 Lis 2011    Temat postu:

tzn. czy będzie kolejny motor 160 konny Very Happy czy też jednak nie koniecznie.....

Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pią 8:59, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin