Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 21:50, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wiecman napisał: | a jaki bedziesz mial docisk ? |
standartowy .... sprawdzalem i powinno dzialac - na "sucho" dziala
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 2:31, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a wytrzyma .... ?
nie lepiej zalozyc 200mm i do tego wzmocniony docisk ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 9:16, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wiecman napisał: | a wytrzyma .... ?
nie lepiej zalozyc 200mm i do tego wzmocniony docisk ? |
hmmm to ze motor ciut mocniejszy to przeciez na docisk nie dziala dziala wieksza sila chyba ze mowimy o dwoch roznych elementach
bardziej obawiam sie tego czy skrzynia biegow wytrzyma
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:08, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no niby tak, ale czy nie będzie się sprzęgło ślizgać ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:15, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
mały przykład:
1776, W130, głowice seria + podwójne spężyny, gaźniki Deloorto DRLA 36, spręgło 215mm docisk seria + seria tarcza - ślizga się delikatnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:44, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ok tylko nie zapominajmy ze jest to docisk od busa ..... wiec zmieniajac go na mniejszy od garbiego - wydaje mi sie ze jesli nawet bedzie wzmocniony to i tak od busika bedzie mocniejszy (wiekszy docisk wieksza tarcza ) choc to tylko moje przypuszczenia niedlugo zobaczymy w praktyce........
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 8:09, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Brancik ... jak tam postepy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:11, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wiecman napisał: | Brancik ... jak tam postepy ? |
noooo powiem ze mialaem dwumiesieczny zastoj ,ale wkrotce prace ruszaja dalej do przodu....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiecman
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:25, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zastoje i przestoje ... to bardzo modna "rzecz" w ostatnich czasach ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:01, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
gratuluje
kto ci ogarniał MSa ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:04, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie jest do końca ogarnięty - można powiedzieć odpalony na "krótko" aby dotrzeć wałek...
Jest gościu z Żyrardowa (od zielonej Łady 1/4 mili) on to ogarnia
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Pią 0:41, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Brancik jaka masz ostateczna konfiguracje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brancik
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 13:35, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dabtuner napisał: | Brancik jaka masz ostateczna konfiguracje? |
tzn...
Ostatnio zmieniony przez Brancik dnia Nie 13:36, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 8:57, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tzn. czy będzie kolejny motor 160 konny czy też jednak nie koniecznie.....
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pią 8:59, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|