Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:56, 15 Kwi 2010 Temat postu: Silnik T1 1,8 |
|
|
Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Tak na początek ma 2 garby jeden z 62 roku zrobiony na orginał. Drugi zaś 1302 S mam go jakieś 15 lat w rodzinie ja nim jeździłem kilka lat ale ostatnio stał. Postanowiłem go odnowić i tak się zaczeło skarbonka bez dna
Kupiłem silnik 1,8 T1 i mam kilka pytań:
Mają być założone dwa gaźniki IDF
Co z chłodzeniem czy musze montować dodatkową chłodnice oleju? Jeśli tak to jaką najlepiej.
Aparat zapłonowy Jaki? 009 bez podćiśnienia będzie działał?
Jakie klawiatury do zaworów podobno pasują od T2 2,0 (bo nowe strasznie drogie)
A i pompa oleju jaka?
Może jeszcze jakieś usprawnienia powinienem założyć.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:31, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj,
Temat długi jak rzeka.
jakie masz głwoice (typ i wielkosci zaworów) był robiony porting i obróbka komór spalania?
Ja osobiście jestem zwolennikiem nie za duzych pomp oleju ale w sam raz.
jesli nie chcesz dodatkowej chłodnicy to 26mm wystarczy, Seyjny ukąłd chłodzenia aloeju jest ok aczkolwiek polecam założenie zewnętrznej chłodnicy oleju z wiatrakiem elektrycznym natomiast rginalny nawiew pouscić w 100% na głowice i tłoki bo one tego nnajbardziej potrzebują.
na 1 miejscu zakupów wpisz dodatkową miskę oleju (poelcam CB 2QT - cienka, nie wystaje w dół aż tyle co EMPI),
klawiatóry zostaw seryjne, ale napisz jaki masz tam wałek rozrządu.
zapłon 009 bedzie w sam raz choć polecam zestawy pertronixa lub MSD ale to juz większe koszty (dobrą opcją jest nowa wersja systeu Magna spark).
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:47, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak do końca to nie wiem co jest w silniku. Z tego co pamiętam to wałek 110 głowice raczej standardowe. (o ile 1,8 mogą być standardowe). Musiał bym zdjąć głowice i chyba tak zrobie.
Czyli chłodnice oleju z wentylatorem. Wyjścia są z dekla pompy oleju?. No i podczepić dodatkową miske. Jak to wygląda w praktyce. Nie ma problemu z ciśnieniem oleju i gdzie zamontować dodatkową chłodnice.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:57, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wyjście na chłodnice idzie z adaptera w miejsce seryjnej pompy, musisz dac tez inną obudowę wiatraka, pompe oleju minimum 26mm. W praktyce bez miski długo nie pojeździsz (w sumei to loteria ale kilka osób już ja przgrało).
głowice moga yc seryjne (wielkosci zaworw).
chłodnice mozesz dac nad lub obok skryzni zalezy jaką chłodnice oleju kupisz. masz do wyboru messa coler, premacool, lub 6,8 lurowe. Premacool i messa cooler są dostepne w zestawach juz z wiatrakami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 7:01, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
temat rzeka. Najlepiej spotkać sie osobiscie, skoro jesteś z warszawy, wpadaj na wyscigi na bemowo, pogadadasz na zywo z duzym konsorcjium naukowym
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 20:26, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ciekawe ile taka miska ''cb '' kosztuje ? bo jak będę kupował to najtańszą opcją jest empi za jakieś 320 PLN, w katalogach nie widziałem chyba że to ta za 7 stów !!!!może ktoś chce opchnąć lekką używkę na początku Maja:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:45, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Można by się jakoś spotkać i pogadać. Wyśigi bemowo? O co biega. Może jakieś szczegóły.
Najlepiej gdzie zamawiać części. Myślałem o ABC Garbusy.
Jak by co to też mam troche gratów do sprzedania. Sprowadzałem kiedyś części z Jopexu. I sporo mi zostało. Tego czego nie wykorzystam moge taaaaaanio opchnąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:02, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wstawiłem foty mojego VW 62 w galeri. Mam nadzieje ze się podoba:-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Sob 1:26, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
znaczy sie gdzie ta galeria??
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:08, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A co nie widać ? Jest coś takiego jak Galerie no i tam to dałem. Chyba że coś skiepściłem i nie widać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:27, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
podaj moze dokladnego linka
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:19, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
liri napisał: | http://www.callook.fora.pl/viewimage.php?i=63
|
nawet nie wiedzialem ze jest taka funkcja
spoko fura
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:18, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mi też się podoba)
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:42, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny garb. Zalóż temat w "garbusy gości" i napisz coś więcej np. historię garba itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|