Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Silnik T1 1,8
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniel




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:56, 15 Kwi 2010    Temat postu: Silnik T1 1,8

Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Tak na początek ma 2 garby jeden z 62 roku zrobiony na orginał. Drugi zaś 1302 S mam go jakieś 15 lat w rodzinie ja nim jeździłem kilka lat ale ostatnio stał. Postanowiłem go odnowić i tak się zaczeło skarbonka bez dna Laughing
Kupiłem silnik 1,8 T1 i mam kilka pytań:
Mają być założone dwa gaźniki IDF
Co z chłodzeniem czy musze montować dodatkową chłodnice oleju? Jeśli tak to jaką najlepiej.
Aparat zapłonowy Jaki? 009 bez podćiśnienia będzie działał?
Jakie klawiatury do zaworów podobno pasują od T2 2,0 (bo nowe strasznie drogie)
A i pompa oleju jaka?
Może jeszcze jakieś usprawnienia powinienem założyć.
Pozdrawiam Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:31, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Witaj,
Temat długi jak rzeka.
jakie masz głwoice (typ i wielkosci zaworów) był robiony porting i obróbka komór spalania?
Ja osobiście jestem zwolennikiem nie za duzych pomp oleju ale w sam raz.
jesli nie chcesz dodatkowej chłodnicy to 26mm wystarczy, Seyjny ukąłd chłodzenia aloeju jest ok aczkolwiek polecam założenie zewnętrznej chłodnicy oleju z wiatrakiem elektrycznym natomiast rginalny nawiew pouscić w 100% na głowice i tłoki bo one tego nnajbardziej potrzebują.
na 1 miejscu zakupów wpisz dodatkową miskę oleju (poelcam CB 2QT - cienka, nie wystaje w dół aż tyle co EMPI),
klawiatóry zostaw seryjne, ale napisz jaki masz tam wałek rozrządu.
zapłon 009 bedzie w sam raz choć polecam zestawy pertronixa lub MSD ale to juz większe koszty (dobrą opcją jest nowa wersja systeu Magna spark).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:47, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Tak do końca to nie wiem co jest w silniku. Z tego co pamiętam to wałek 110 głowice raczej standardowe. (o ile 1,8 mogą być standardowe). Musiał bym zdjąć głowice i chyba tak zrobie.
Czyli chłodnice oleju z wentylatorem. Wyjścia są z dekla pompy oleju?. No i podczepić dodatkową miske. Jak to wygląda w praktyce. Nie ma problemu z ciśnieniem oleju i gdzie zamontować dodatkową chłodnice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:57, 15 Kwi 2010    Temat postu:

wyjście na chłodnice idzie z adaptera w miejsce seryjnej pompy, musisz dac tez inną obudowę wiatraka, pompe oleju minimum 26mm. W praktyce bez miski długo nie pojeździsz Smile (w sumei to loteria ale kilka osób już ja przgrało).
głowice moga yc seryjne (wielkosci zaworw).
chłodnice mozesz dac nad lub obok skryzni zalezy jaką chłodnice oleju kupisz. masz do wyboru messa coler, premacool, lub 6,8 lurowe. Premacool i messa cooler są dostepne w zestawach juz z wiatrakami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 7:01, 16 Kwi 2010    Temat postu:

temat rzeka. Najlepiej spotkać sie osobiscie, skoro jesteś z warszawy, wpadaj na wyscigi na bemowo, pogadadasz na zywo z duzym konsorcjium naukowym Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 20:26, 16 Kwi 2010    Temat postu:

ciekawe ile taka miska ''cb '' kosztuje ? bo jak będę kupował to najtańszą opcją jest empi za jakieś 320 PLN, w katalogach nie widziałem chyba że to ta za 7 stów !!!!może ktoś chce opchnąć lekką używkę na początku Maja:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:45, 16 Kwi 2010    Temat postu:

No właśnie. Można by się jakoś spotkać i pogadać. Wyśigi bemowo? O co biega. Może jakieś szczegóły.
Najlepiej gdzie zamawiać części. Myślałem o ABC Garbusy.
Jak by co to też mam troche gratów do sprzedania. Sprowadzałem kiedyś części z Jopexu. I sporo mi zostało. Tego czego nie wykorzystam moge taaaaaanio opchnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:02, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Wstawiłem foty mojego VW 62 w galeri. Mam nadzieje ze się podoba:-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Sob 1:26, 17 Kwi 2010    Temat postu:

znaczy sie gdzie ta galeria?? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:08, 17 Kwi 2010    Temat postu:

A co nie widać ? Jest coś takiego jak Galerie no i tam to dałem. Chyba że coś skiepściłem i nie widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:27, 17 Kwi 2010    Temat postu:

podaj moze dokladnego linka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:16, 17 Kwi 2010    Temat postu:

http://www.callook.fora.pl/viewimage.php?i=63
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:19, 17 Kwi 2010    Temat postu:

liri napisał:
http://www.callook.fora.pl/viewimage.php?i=63
Wink


nawet nie wiedzialem ze jest taka funkcja Wink

spoko fura Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:18, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Mi też się podoba)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 15:42, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Bardzo fajny garb. Zalóż temat w "garbusy gości" i napisz coś więcej np. historię garba itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin