Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

regulacje przy pierwszym odpalaniu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:29, 08 Cze 2009    Temat postu: regulacje przy pierwszym odpalaniu

Niby wszystko oczywiste, ale ... Wink

Odpalę we środę najdalej w czwartek swój silnik. I teraz pytania :

Odpalenie pierwsze :

Jaki luz zaworów z wałkiem 110, seryjnymi klawiaturami i stopniem sprężania 8.4:1 dać?
jak ustawić zapłon? Ile stopni?
Jakie ustawić sobie obroty jałowe?

Na jakich obrotach trzymać silnik przez pierwsze minuty docierania?

po jakim czasie zlać pierwszy olej?

jak odpalę 2 raz to zmieniać ustawienia?

Takie głupie pytania, ale wolę zapytać, zanim namieszam Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 11:29, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:13, 08 Cze 2009    Temat postu: Re: regulacje przy pierwszym odpalaniu

Jaki luz zaworów z wałkiem 110, seryjnymi klawiaturami i seryjnymi laskami popychaczy - 0,15 mm jak masz nowe zawory i nowe sruby regulacyjne, jak masz uzywki to nawet 0,12-0,1 zalezy od stopnia zuzycia
jak ustawić zapłon? Ile stopni? - jak masz 009 przy 1000rpm 8 stopni (sprawdz przy 3000rpm ile wyprzedza (potem zdzwon do mnie Wink

Jakie ustawić sobie obroty jałowe - powinno udac ci sie 900RPM na poczatek ustaw koło 1000
Na jakich obrotach trzymać silnik przez pierwsze minuty docierania? - około 20-30 minut minimum 2000-2500 RPM z czasowym depnięciem do 3-3500RPM.

po jakim czasie zlać pierwszy olej? - po pierwszym docieraniu potem przecedzić dobrze i wlaś z powrotem, wymienić filtr oleju. potem po jakiś powiedzmy 200km wlaej nowy olej i nowy filtr tu warto kupic sobie do docierania tani olej w IC do klasyków "30" około 45zł litr


jak odpalę 2 raz to zmieniać ustawienia?
jak juz pojeździsz powiedzmy te 200 km dopiero ustaw zawory. Natomiast po pwierwszym docieraniu (run in) sprawdź zapłon[/b]


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Pon 12:22, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:17, 08 Cze 2009    Temat postu:

Razz dzięki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:43, 08 Cze 2009    Temat postu:

nie ma jak to szybka i rzeczowa odpowiedz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lasputas




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:20, 23 Lip 2009    Temat postu:

a gdzie mogę dostać taki olej w Polsce.
CZY te luzy zaworowe zastosowac w fabrycznie nowym silniku .


Ostatnio zmieniony przez lasputas dnia Czw 12:23, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 12:41, 23 Lip 2009    Temat postu:

a Ty nie masz fabrycznie nowego mexykańskiego 1600?? one sa na hydraulicznych popychaczach i niewiem czy nie ustawia sie tamjakiegoś innego luzu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ronin
przyjaciel klubu



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:46, 23 Lip 2009    Temat postu:

lasputas napisał:
a gdzie mogę dostać taki olej w Polsce.
CZY te luzy zaworowe zastosowac w fabrycznie nowym silniku .


W JC ostatnio mi oferowali, a tak jak napisał Tomek w IC też powinieneś dostać, bo oni mają wspólny magazyn z JC Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 13:02, 23 Lip 2009    Temat postu:

na pierwsze odpalenie podobno dobry jest jakiś słaby olej np lux 10. Zero dodatków uszlachetniajacych. Pozwala na ułożenie sie częsci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:35, 23 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
na pierwsze odpalenie podobno dobry jest jakiś słaby olej np lux 10. Zero dodatków uszlachetniajacych. Pozwala na ułożenie sie częsci.


hm...ciekawe.

Zastanawia mnie fakt, jak tego typu olej radzi sobie z temp. silnika, gdy pierwsze docieranie jest na wysokich obrotach przez jakiś czas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 13:49, 23 Lip 2009    Temat postu:

to jest olej który powstał w procesie rafinowania ropy naftowej, cudów nie mozna sie spodziewać Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:05, 23 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
to jest olej który powstał w procesie rafinowania ropy naftowej, cudów nie mozna sie spodziewać Razz


ale BUM! to już na pewno Razz Wink Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 14:19, 23 Lip 2009    Temat postu:

dlaczego napewno?? Mysle ze raczej jak wszystko dobrze złożysz to raczej nie. Ale w razie czego mozna złożyć na olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:35, 23 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
dlaczego napewno?? Mysle ze raczej jak wszystko dobrze złożysz to raczej nie. Ale w razie czego mozna złożyć na olej



To był żart Wink każdy olej ma właściwości zmarujące, więc jedynie co to mógłby się zagotowac.

A tego drugiego zdania nie rozumiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 17:09, 23 Lip 2009    Temat postu:

no jak samemu popełni sie błąd i coś wybuchnie to mozna pwiedzieć ze olej był np podrobiony Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lasputas




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:00, 24 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
a Ty nie masz fabrycznie nowego mexykańskiego 1600?? one sa na hydraulicznych popychaczach i niewiem czy nie ustawia sie tamjakiegoś innego luzu


jeśli dobrze pamiętam to jest Brasilia. Nawet go dobrze nie obejrzałem stoi zawinięty streczem .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin