Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 7:15, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
to sie dowiedz bo to wazne. Nowe mexy (od lat 90) maja hydrauliczne regulatory luzów, sadze ze klawiatórki inaczej sie wtedy ustawia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lasputas
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:07, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na silniku jest wybite Brasil .Dobrze pamiętałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:47, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na wiekszosci silników z tamtych lat jest wybite brazil... :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 10:56, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mam te swoje 1300, bloku nie rozoławiam bo wydaje sie niezły (a nie chce sie zdziwić ) daje uzywane tłoki i cylindry niemieckie 85.5. Ale pomiezyłem luzy na pierscieniach i trzeba dac nowe. Dam wiec nowe. I jak tutaj przedstawia sie procedura odpalenia??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:11, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
podobno powinno się nie oszczędzać wysokich obrotów żeby pierścienie się ułożyły
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:24, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kidys w któryms topicku pisałem jak odpalac pierwszy raz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:28, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | kidys w któryms topicku pisałem jak odpalac pierwszy raz. |
W tym na pierwszej stronie
|
|
Powrót do góry |
|
|
lasputas
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:32, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | na wiekszosci silników z tamtych lat jest wybite brazil... :/ |
tyle ze jest to nowiutki silnik 000 km troszkę mnie dziwi to brasil a nie mexico.czy w Bazyli dalej robią silniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:02, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
do 2013 roku VW produkuje calą gamę częsci i podzespołów do VW.
skad kupiłes silnik?
Czy Remteck może?
nie sadze żeby do zwykłego long blocka 1600 wsadzlai hydraulikę a jeśli anwet to z nowym silnikiem dostajesz kartę silnika opisująca podzespoly.
hydarulike Rmteck jak i fabryka w brazylii wkalda do silników FI.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:04, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
by the way.. łatwo sprawdzić jeśli silnik nigdy nie był odpalany czy jest na hydraulice czy nie.
zdejmujesz klawiatóry u naciskasz na laskę popychacza jak sie nic nei ugina to masz solid jak się ugina to masz hydraulikę.
to zagdziała tylko an nowym silniku który nie napompowal oleju do popychaczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|