Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:44, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
bacy auto to 650kg nie 750
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 7:09, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
czemu tak sadzisz?? drugi, czy trzeci raz napisze w tym wątku: od poczatku mowiłem ze to niemozliwe. Zapytałem go poprostu i mowi ze 750
pozwole sobie przekleić PW od Bacy
Baca napisał: | byl wazony. ostatnio rozmwialem z tyka i chyba blednie mu powiedzialem ze 680 kg. one seryjnie waza 850kg, wazony po kuracji odchudzajacej z polowa baku wazyl ok. 750 o ile pamietam.
takze sorry ze wprowadzilem w blad, teraz mi to dopiero uswiadomiles |
inna sprawa, ze niewiem tez dlaczego miałby wazyć fabrycznie 850kg, skoro moj mex (a to jednak model 1300) wazy 780kg
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pią 7:18, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 7:42, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no i się wyjaśniło ja przekazałem to co Baca mówił
za omyłkę przepraszam
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:17, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kurcze, teraz to zglupialem. jak tylko wroci od Tomka, to od razu go zwaze raz jeszcze. patrzac w dowod, seryjnie wazy 820kg. zeszlo 100 kg (bo pamietam jak sie jaralem ze az tyle) i wazylem go z polowa baku, wiec powinien wazyc kolo 700kg.
ale nie ma co gdybac, zwaze i podam dokladnie
sorry Tyka za bledne info. cos nakrecilem
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Pią 14:18, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 18:09, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a dlaczego on tyle wazył by fabrycznie niby?? przeciez ten "syf" co tam był fabrycznie u Ciebie(katalizator. komp etc) niespowoduja przyrostu 40kg w stosunku do takiego jak moj (780kg w papierach/danych tech i wazone w praktyce) pozatym moj ma fabrycznie standard wyposazenia 1300 (nawiewy etc) a Twój ma standard 1200 wiec czesci tego nie ma. Mogłeś mieć bałagan w papierach. Zważ go i sie upewnij, bo ja ciagle jestem sceptyczny co do tych 650kg czy 700kg po wybebeszeniu wnetrza i wstawieniu lekkich foteli. Oczywiscie jak najbardziej tego zycze (bo jak kiedyś bede budował jakiegoś hardcora to bede wiedział co wywalać)
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:51, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jak zrobie silnik bacy wjade nim an wage która jest obok warsztatu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Sob 10:01, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tylko ze to waga "złomowa" a one maja tendencje do zanizania wagi w koncu im mniej złomu wwozisz, tym mniej pieniazków do zapłaty ja swojego wazyłem na wadze homologowanej u mnie w firmie, robia na niej tez wazenia przy pierwszej rejstracji np przyczep
|
|
Powrót do góry |
|
|
|