Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:59, 12 Mar 2009 Temat postu: kable w komorze silnika |
|
|
czy ktoś ma schemat kabli elektrycznych w komorze silnika? Mam chyba ze 3 wiązki u siebie splecione i połączone w jedną... i chcę zrobić porządek - czy ktoś mi powie ile kabli ( łącznie z tymi od świateł ) powinno wychodzić z wiązki i rozchodzić się w komorze silnika?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:31, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ukrywam, że też mnie to czeka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 17:49, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
luknij ile i skad wychodzi wiązka do silnika. Do świateł jakoś jedna z jednej a druga z drugiej, łaczone niepamietam gdzie, albo mi sie coś popieprzyło
na marginesie powiem ze NIEGY nie kupie juz garba robinego w czasach PRL przez partaczy. Ja w swoim mam wszystko tak jak wyjechało z farbyki i nic n nic niestwaza niespodzianek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:17, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
tutaj znajdziesz schemat musisz tylko sobie wybrać model
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wyglada to u mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja u siebie dodatkowo miałem jedną ślepą wiążkę zakończoną gniazdem pomiarowym ale ją usunąłem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 20:53, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
po co Ci az tyle przewodów ?? u mnie jest zdecydowanie mniej ;P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:10, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobię fotkę chyba w sobote jak będzie widno to będzie mi łatwiej zapytać o kilka przewodów, bo oprócz nich to ja z tyłu mam jeszcze jakąś kostkę masakra jakaś
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:51, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
u siebie dodatkowo puściłem 4 przewody więcej (ponad schemat) od silnika do bagażnika :
1) temperatura oleju ( zegar )
2) ciśnienie oleju ( zegar )
3) obrotmierz ( z cewki )
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:53, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Zrobię fotkę chyba w sobote jak będzie widno to będzie mi łatwiej zapytać o kilka przewodów, bo oprócz nich to ja z tyłu mam jeszcze jakąś kostkę masakra jakaś |
Tą kostkę też miałem ale ją wyciąłem. Ta kostka to punkt pomiarowy... teraz nikt tego nie używa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 23:25, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
DEDHI napisał: |
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI)  |
a co to wskaźnik EFI???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 23:55, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | DEDHI napisał: |
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI)  |
a co to wskaźnik EFI???  |
heheheee pokiełbasiło mi się chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 0:10, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
DEDHI napisał: | TYKA napisał: | DEDHI napisał: |
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI)  |
a co to wskaźnik EFI???  |
heheheee pokiełbasiło mi się chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład  |
AFR też bez sensu hie hie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DEDHI
przyjaciel klubu
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 8:13, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | DEDHI napisał: | TYKA napisał: | DEDHI napisał: |
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI)  |
a co to wskaźnik EFI???  |
heheheee pokiełbasiło mi się chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład  |
AFR też bez sensu hie hie |
nie no to już czepialstwo niech zostanie przewód poprostu na zapas
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 16:54, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
pod AFR masz tylko kable z sondy, ale one są integralne z sondą, więc ten kabelek może być co najwyżej do czegos innego. poza tym bez sensu jest prowadzić kable do sondy do komory silnika, jak sonda jest pod silnikiem "na zewnątrz"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:48, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
DeDHi oj wiesz że Majk sie czepia przecież to sraszy człowiek i w ogóle ;P
Ale dodanie kala do wiazki bardzo dobra sprawa, zawsze powinno sie to robić bo do innych czujników sie moze przydać, nie koniecznie AFR ale moze temp głowic it itd ;P
albo właczanie neonu w komorze silnika ;P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|