|
www.callook.fora.pl Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:30, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Brancik napisał: | TYKA napisał: | do busa ten silnik budujesz?
czemu taki mały wałek?
napisz jakie zawory, jkie porty jaki CR jakie klawierki? |
witam
jak sprawdzic w/w parametry tzn. porty , CR , klawerki -- co to wogole jest chcialbym sprawdzic te konfigoracje u mnie wedlug tego co tu piszecie .... |
seyjne klawiury to 1,1:1 lub 1:1 (starego typu)
porty - zdejmujesz kolektor z głowicy i patrzysz jakie masz (jesli masz seryjne głowice to masa seryjny port)
CR. są wzory potrzebujesz między innymi:
- pojemnosc komory spalania,
- deck high (odległość od krwaędzi cylindra do denka tłoka)
- średnica cylindra
jesli potrzebujesz wzór niebawem zamieszcze prosty programik a raczej arkusz w excellu gdzie łatwo policzysz CR.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mad Ant
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Sob 22:59, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, dawno mnie nie było... Wtrącę trochę swojego do tego tematu, bo właśnie mam na stole podobnej pojemności silnik. Składam 2332 również z przeznaczeniem do jazdy na co dzień. Dodam tylko, że nie dla siebie, mój nie będzie do codziennej jazdy... Tak jak gabi-car napisał, bez portigu głowic delki 40 lub webery 40 spokojnie starczą, wałek z pewnością będzie za mały. Zachowanie auta będzie porównywalne do jazdy dieslem na skrzyni od benzyniaka. za Mały zakres obrotów. Ja przy 1600 mam W120 i po za parkowaniem w centrum miasta jeździ się super Osobiście proponuję coś podobnego do W130, gaźniki 44 i dobry porting głowic (z tym na pewno gabi-car Ci pomoże). Przy tej pojemności jeśli chodzi o wałek i gaźniki nie jest to jakiś szał, a z pewnością da więcej frajdy z jazdy. Powodzenia
PS-specyfikacje "mojego" silnika podam niebawem jak poskładam resztę i zmierzę CR, wybór gaźników jest obecnie omawiany przy kolejnej browarogodzinie...
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|