Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

HGW czyli nie chce zapalic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:24, 05 Cze 2010    Temat postu: HGW czyli nie chce zapalic

Rece opadaja Sad

Po parodniowym postoju auto nie chce zapalic.

Objawy:
Kreci, kreci i nawet nie pierdnie

Wymienione: cewka i przerywacz - nie pomoglo.

Iskra jest - sprawdzalem. Jak wypialem kondensator to iskty nie ma wiec wnioskuje ze kondensator jest ok.
Jak krece to iskra ladnie skacze i z glownego na kopulke i z kopulki na kable do swiec. Pomysly mi sie juz skonczyly Sad

Zauwazylem dziwna rzecz tylko - ale nie wiem czy tak byc powinno czy nie. Otoz na koncowke 15 na cewce przychodzi zasilanie a do '1' podlaczony jest przerywacz. I czy jest to normalne ze gdy wlaczony jest zaplon a styki przerywacza sa rozwarte to na koncowce '1' jest +12V wzgledem masy auta. Jak przerywacz zwiera to potencjal jest '0'.
Jest tak na obu cewkach wiec domniemuje, ze to jest normalny objaw.

Macie pomysly co to moze byc - spedzilem pol soboty i powiem szczerze ze z taka zagwostka jeszcze nie mialem doczynienia.

Aha..paliwo w baku jest Smile

k.


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 18:26, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 18:40, 05 Cze 2010    Temat postu:

No jak iskra jest to zapłon raczej bym zostawił. A paliwo podaje?

Co do tej cewki. Prąd ze stacyjki masz do plusa, aparat do minusa. Jak podłączysz lampkę do plusa cewki i dotkniesz bloku to świeci na rozwartych stykach, a gaśnie na zwartych - przynajmniej ja tak mam. O to chodziło?

Na pych próbowałeś? Mój też tak kiedyś miał. Kręcił, wszystko działało ładnie i dopiero na pych zapalił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:35, 05 Cze 2010    Temat postu:

Zastosowalem metode drastyczna, bo tonacy linki sie chwyta Smile

Dwa razy strzelil, postawilo go bokiem i...zapalil Very Happy

Nie wiem co mu bylo, moze od tego deszczu sie wigloc gdzies dostala i na swiecach slaba iskra byla. A jak dostal porzadnej kompresji od kol to po glebszym namysle stwierdzil ze jaj nie ma i trzeba palic Smile Koniec opierdalania Smile

Ide sie przejechac Wink


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 19:36, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 22:49, 05 Cze 2010    Temat postu:

Te typy czasem tak mają Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:36, 05 Cze 2010    Temat postu:

na moje oko po prostu go przelałeś Very Happy - typowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin