Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

głowice - nadają się do naprawy czy nie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:13, 08 Lis 2009    Temat postu: głowice - nadają się do naprawy czy nie?

Hej!
Właśnie zdjąłem głowice z silnika, by sprawdzić jak bardzo są popękane. Zdjęcia nie są genialne, ale może wprawne oko zobaczy wystarczająco dużo. Jeśli będzie trzeba się zrobi lepsze foty:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak uważacie, nadają się jeszcze do zrobienia?

A tak w ogóle to zdejmując jedną natrafiłem na takie coś:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ktoś wie co to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 19:23, 09 Lis 2009    Temat postu:

jak byś się troszke sprecyzował człowieniu....... Shocked te ryski w cylindrze??????? to tak było od nowości ('Smile') a tak z ciekawości, jeżdziłeś z nagrzewnicami ? Question

Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pon 19:31, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 1:38, 10 Lis 2009    Temat postu:

nie. kolektor tzw. competition vel merged. mniejsze kąty wygięcia rur, dalej wychodząca flansza... zero nagrzewnic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:42, 10 Lis 2009    Temat postu:

Rebel ja obejrze te głowice jak będe w Wawie. bo foty średnie sa i praktucznie nic na nich nie widać.
A ten zaciek to moze być po poprostu rdza (czasem tak się robi). Jak zakładalismy truarcki ostatnio też to było takze nie ma sie co martwić.

Crash1 ... Rebel ogarnia troche teoretyczną stronę budowy silnika i odróznia rysy po honowaniu od zacięć Wink

Daj znac jak bedziesz chciał przetransportowac silnik do mnie. Ja Carawelą sie zająłem to bedzie czym przewieźć.
Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:50, 10 Lis 2009    Temat postu:

to nie rysy po honowaniu, tylko wytarcie... nie żaden zaciek rdzy - niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 21:31, 10 Lis 2009    Temat postu:

jeśli chodzi o naprawę pęknięć w głowicy to chyba zależy od tego czy się opłaca bo mi taki koleś z Nowoczesnej Obróbki Silników w Wawie powiedział że generalnie to takie rzeczy spawają , kwestia kosztów to już zupełnie inna sprawa bo oprócz samego spawania dochodzi jeszcze prawdopodobnie wymiana samych gniazd zaworowych i może prowadnic a gwarancji nie daje że to długo pochodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:31, 10 Lis 2009    Temat postu:

crash1 napisał:
gwarancji nie daje że to długo pochodzi


to co to za specjalista???
tego typu zabiegi są na porzadku dziennym w UK czy usa. robi się to normalnie przed portingiem czy obróbką komory spalanie itp itd. ego typu głwice zrobione prawidłowo wytrzymują po 500-600 koni i ciężkie wyscigowe warunki, E85, czy metalnol i strzały z podtlenku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 2:41, 11 Lis 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
crash1 napisał:
gwarancji nie daje że to długo pochodzi


to co to za specjalista???
tego typu zabiegi są na porzadku dziennym w UK czy usa. robi się to normalnie przed portingiem czy obróbką komory spalanie itp itd. ego typu głwice zrobione prawidłowo wytrzymują po 500-600 koni i ciężkie wyscigowe warunki, E85, czy metalnol i strzały z podtlenku.


znam firme, dysponuja b. dobrym warsztatem, ale o opiniach pracownikow wypowiadac sie nie bede Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin