Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Geometria popychaczy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:54, 09 Kwi 2009    Temat postu: Geometria popychaczy

Czy ma ktoś tutaj praktyczną wiedzę dotyczącą ustawiania geometrii popychaczy przy nieseryjnych wałkach?

Chodzi o wałek c35 i klawiatury o seryjnym skoku.
(Wał też ma skok seryjny)

Jak powinienem ustawić dźwigienki w stosunku do zaworów, żeby wiedzieć ile podkładek pod wałek klawiatur jest potrzebnych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:06, 09 Kwi 2009    Temat postu:

mogę ci pomóc
mam wszystko co potrzebne do tego oprócz regulowanego popychacza ale niebawem zrobie

tylko unie to teraz tragicznie z czasem jest. zrób wszystko co możesz a geometrie zostaw na razie.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 11:07, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:08, 09 Kwi 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
mogę ci pomóc
mam wszystko co potrzebne do tego oprócz regulowanego popychacza ale niebawem zrobie


fajnie Smile a kiedy to możliwe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomLca




Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 13:17, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Ale tak ogólnie to o co chodzi z ta geometrią ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:44, 09 Kwi 2009    Temat postu:

poprawne ustawienie popyczaczy i krzywek względem zaworu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:04, 09 Kwi 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
poprawne ustawienie popyczaczy i krzywek względem zaworu


No własnie - kwestia tego, że np ja też nie umiem tego zrobić i totalnie nie kumam jaka jest zasada Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:27, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Znalazłem coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:48, 10 Kwi 2009    Temat postu:

w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:36, 11 Kwi 2009    Temat postu:

majki napisał:
w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach Wink


A robiliście zdjęcia Wink ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:02, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
majki napisał:
w końcu zrobiliśmy to u Palucha, ale ja i tak niewiele zrozumiałem po tych wszystkich zmianach Wink


A robiliście zdjęcia Wink ?



taaa kurde Wink w sumie mogliśmy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:27, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Dzisiaj będąc na świątecznym obiedzie u rodziców znalazłem przypadkiem stary numer Ultra VW, w którym jest opisany w dziale technicznym 'Basic Rocker Geometry'.
Jak bede miał chwile, to poskanuje, wrzucę i przetłumaczę. Dobry materiał na manual. Zwłaszcza, jak ktoś będzie na tej podstawie robił u siebie.

może Qcyk?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:08, 14 Kwi 2009    Temat postu:

rebel napisał:
Dzisiaj będąc na świątecznym obiedzie u rodziców znalazłem przypadkiem stary numer Ultra VW, w którym jest opisany w dziale technicznym 'Basic Rocker Geometry'.
Jak bede miał chwile, to poskanuje, wrzucę i przetłumaczę. Dobry materiał na manual. Zwłaszcza, jak ktoś będzie na tej podstawie robił u siebie.

może Qcyk?


Nie może ale nawet na pewno! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Wto 21:08, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Siema.Ja też się piszę na ten artykul.Też mnie to czeka...Jak tylko dostanę engin kit z speedshop Laughing . Ale najpierw czeka mnie rozwód i wyprowadzka od mojej Luby he he he... Szczególnie kied przyjdzie wycąg z konta Twisted Evil Fuel, Take the Fuel...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:20, 15 Kwi 2009    Temat postu:

bart speester napisał:
Siema.Ja też się piszę na ten artykul.Też mnie to czeka...Jak tylko dostanę engin kit z speedshop Laughing . Ale najpierw czeka mnie rozwód i wyprowadzka od mojej Luby he he he... Szczególnie kied przyjdzie wycąg z konta Twisted Evil Fuel, Take the Fuel...


Wyciąg konta trzeba spalić, albo zjeść Mr. Green a jak przychodzi mailem to skasować i udawać głupiego Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:38, 20 Lip 2009    Temat postu:

Regulowany popychacz - home made Wink

Bierzemy zwykly popychacz, rozcianmy, wycinamy okolo 4cm, gwintujemy pozostale 2 kawalki gwitnownikiem 5 albo 6 bo nie pamietam, wkladamy szpilke 5 albo 6 oraz 2 nakretki do kontrowania.

No i regulowany popychacz gotowy - calosc operacji okolo 20 minut. Mimo ze gwint jest w aluminium to gwarantuje ze nic sie nie urwie - moj wytrzymal zabawe z glowicami z podwojna sprezyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin