Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:57, 27 Sty 2010 Temat postu: full flow |
|
|
co sądzicie o takim rozwiązaniu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Śro 17:17, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a rozumiesz na jakiej zasadzie dziala regulator ciśnienia, w miejsce ktorego to jest montowane ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:33, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?
no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Śro 18:43, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
majki napisał: | no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?
no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować. |
moze dla kogoś kdo montuje jakas lepsza chlodnice oleju, ma lepsze uszczelnienia itp ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:29, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Bestya napisał: | majki napisał: | no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?
no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować. |
moze dla kogoś kdo montuje jakas lepsza chlodnice oleju, ma lepsze uszczelnienia itp ? |
pewnie tak. ale zawsze warto wiedzieć, że taka możliwość istnieje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:11, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
fajny patent, jak widać cały czas da się ulepszać to i owo. Jak dla mnie lepsze jest to niż to co ja mam - nie trzeba dłubać przy oblachowaniu Ciekawe jak kwestia techniczna?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:19, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | fajny patent, jak widać cały czas da się ulepszać to i owo. Jak dla mnie lepsze jest to niż to co ja mam - nie trzeba dłubać przy oblachowaniu Ciekawe jak kwestia techniczna? |
lepsze pod warunkiem, ze zdemontuje sie chlodnice oleju, albo miszka w kraju gdzie temperatura jest zawsze powyzej 15 st.C i uzywa sie oleju syntetycznego
uzycie tego krocca zmusza do rezygnacji z zaworu przelewowego, ktory , sterujac przeplywem zimnego, gestego oleju poza obiegiem chlodzenia, chroni chlodnice oleju przed uszkodzeniem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:28, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jakoś nie mam przekonania do tego systemu :/
Tak jak Bujo pisze.
dobra sprawa przy zabawkach wyscigowych i dla tych którzy mają olej tpu 300V Competition Motula (15 W50) i nie odpalają auta w typowe dla polski warunki .
ja jednak wole typowy sprawdzony sposób wyprowadzenia oleju z dekla pompy i wejście zamiast w to to w galerię. a kilkanaście minut z łoteczkami blacharskimi i po problemie
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 10:29, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 11:05, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja pisałem, że lepsze , ale pod względem łatwego dostępu a w kwestii technicznej to dzięki za wyjaśnienie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|