Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 15:31, 28 Lip 2009 Temat postu: Dual Quiet Pack |
|
|
Witam. Panowie czy ten tłumik poza aspektem wizualnym ( mi się bardzo podoba:) ma jakieś dodatkowe walory. Czy lepiej za mniejszą kwotę kupić sobie np. singla? Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 15:37, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ma teoretycznie lepszy flow. Tak prawią starzy mędrcy ze słonecznej kalafiorni. Ale to trzebaby było sprawdzić, bo te DQP, których oni używali mogły być inne (zwłaszcza jakościowo) od wspołczesnych EMPI czy Bugpacków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 16:34, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mysle ze nie da wiecej niz single qp czy hide out. Zwiekszy natomiast czestotliwosc zaczepiania podoba Ci sie, to bierz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:27, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Poniżej masz tabelę porównawczą dla obu tłumików (materialy zaczerpnięte z gazety VW Trends)
Do testowania uzyto standardowego silnika 1600 ccm
TLUMIK Bugpack Header/Single Quiet-Pack
Obroty lbs HP Moment obrotowy
2500 17.8 44.50 93.49
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.6 62.40 81.93
4500 13.7 61.65 71.95
5000 11 58 60.92
TLUMIK Bugpack Header/Dual Quiet-Pack:
Obroty lbs HP Moment obrotowy
2500 17.2 43 90.33
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.8 63.20 82.98
4500 14.4 64.80 75.63
5000 12.2 61 64.01
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 10:43, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jakiś znacznych różnic nie ma. Więc pewnie zadecyduje aspekt wizualny, chyba że funduszy zabraknie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:55, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jedziesz w DQP fajny wydech bedzie apsował do twojego auta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:07, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
W górnych partiach jest po 3 konie na plus DQP a to całkiem sporo biorąc pod uwagę kosztu jakie się w to inwestuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 11:11, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:27, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne.
|
że jak?
Cytat: |
Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? |
Az tak źle ze mną nie jest Łysy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:28, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? |
a co to jest HP?
z tego co ja wiem to są trzy opcje HP, BHP i PS... jeśli chodiz o moc...
BHP głownie uzywają naglicy a HP i PS to najcżęściej uzywane "przleiczniki" w sporcie motoryzacyjnym. PS używają głownei Amerykanie i jest t ciut mniej jak HP: moje 1776 w pierwszej wersji miało na kołach 65,7 HP a w PS było to 66,6 PS...
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 11:35, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to mam wydatek na październik bo teraz przed ślubem nie wydolę, tym bardziej że wczoraj dogadałem się z blacharzem na roboty. I jak dobrze pójdzie to na ostatnie jesienne dni może wyjadę na nowym serduchu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 11:39, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | Łysy napisał: | TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? |
a co to jest HP?
z tego co ja wiem to są trzy opcje HP, BHP i PS... jeśli chodiz o moc...
BHP głownie uzywają naglicy a HP i PS to najcżęściej uzywane "przleiczniki" w sporcie motoryzacyjnym. PS używają głownei Amerykanie i jest t ciut mniej jak HP: moje 1776 w pierwszej wersji miało na kołach 65,7 HP a w PS było to 66,6 PS... |
moze ja jestem w błedzie, aczkolwiek mysle ze seryjne 1600 nie ma 65 horsepołerów. Ma wg mnie max 50 mowie tu o danych które wkleił dunde
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:01, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
różnie wychodzi moc na seryjnych 1600. 50 koni to moc mierzona na serii z seryjnym wydechem.
nigdzie 65 koni nie osiagneło w tym co Dunde wkleił. wynik 61 czy 63 konie jest do osiągnięcia w californi na takim wydechu z seryjnym dobrze wyregulowanym gaxnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 12:12, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Obroty lbs HP Moment obrotowy
4500 14.4 64.80 75.63
No dobra nie 65 tylko 64,8. a czemu w kaliforni?? bo w niemczech juz tylko 50?? a w posce 47,5??
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:33, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Obroty lbs HP Moment obrotowy
4500 14.4 64.80 75.63
No dobra nie 65 tylko 64,8. a czemu w kaliforni?? bo w niemczech juz tylko 50?? a w posce 47,5?? |
jak już wyzej pisałem 50 koni to była miara na silniku 1600 na totalnej serii w neimczech gdzie i temp i wilgotność i cisnienie (wysokość npm) jest troche inna jak w californi nie rpawdaż a to ma bardzo duży wpływ na to jaka moc uzyska silnik.
szczególnie mając hamownie nowego typu (jak np dyno Dynamix) ktore mają stacje meteorologiczne plus milion czujników w silniku które powodują ze pomiar jest dokaldniejszy.
podane dane z hamowni dotycza silnika 1600 na pewno nowego złożonego z nowych podzespołów (bankowo inne szklanki jak seria inne pierscienie itp itd) do tego strojenie silnika... na seryjnym gaźniku da sie duzo pobawić no i z wydechem o neibo lepszym jak seria. a 1600 w niemczech były ustawniane na oszczedność, niezawodnosć itp. Seryjny wydech na maxa tlumi silnik to raz stad ta róznica, dwa jakośc paliwa ... i liczba oktanowa i na koniec warunki atmosferyczne i dokaldność pomiarów hamowni (głównie obciążneiowych) jakie się teraz stosuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|