Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gabi-car
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 14:59, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... jedna kwestia...
Ten test wydechow byl robiony na silnikach
Tyka mial ponizej 70KM na kolach w tym ukladzie
I wszystko jasne
Oby do Zobaczenia na MG
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:17, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
gabi-car napisał: | Hmmm... jedna kwestia...
Ten test wydechow byl robiony na silnikach
Tyka mial ponizej 70KM na kolach w tym ukladzie
I wszystko jasne
Oby do Zobaczenia na MG |
nie mniej ni wiecej
moc na kołach była większa u mnie sporo niź tu na silniku to różnica (mniej wiecej 30HP)
|
|
Powrót do góry |
|
|
wlodek
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:11, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
a te moje hamowanie kibla standard 1600 bez cudów na stejaweju
miało 49 koników ...coś może za mało bo zdrowe są koniki pod maską ..
sam się zastanawiał nad estetycznym SQP do czegoś tam..
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:11, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Podepnę się pod temat.
Musze zmienić tłumik, bo moje Mondo ( do którego nie mam większych zastrzeżeń jeśli chodzi i trwałość konstrukcji) niestety stanowczo za bardzo sterczy - tym razem nie chodzi o kwestie estetyczne (to temat na osobną dyskusje), ale fakt zahaczania o zjazd do garażu. Generalnie maże się to ponoć skończyć utratą kompresji cylinder/głowica, więc szkoda ryzykować.
Wcześniej planowałem przerobić u dobrego tłumikarza kolanko między flanszą a puchą u i ukształtować je bardziej w znak "?", coby lepiej chowało się od błotnikiem. Rzecz w tym, ze obawiam się, że to robota będzie kosztować co niemiara, a efekt nie jest gwarantowany.
Plan więc mam następujący:
Kupić DQP na przykład od Kuby i przespawać flanszę wraz z redukcją z Mondo do nowego tłumika. Problem w tym, ze kolektor mam 1 5/8, a ten DQP jest 1 3/8. Zastanawiam się, czy nie usmażę sobie głowic tym zabiegiem...
Co wy na to?
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 20:13, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 23:58, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
uwazam ze zrób cokolwiek, ale zrób, ta pucha jest straszne wg mnie Dual rozłoży Ci Cisnienie na dwa tłumiki, ale zostaje wezsze gardło w postaci miejsca od flanszy do miejsca gdzie sie łącza te dwa wydechy. Trzeba by oprócz flanszy przespawać rurke 1 5/8 do miejsca gdzie dwa wydechy sie łączą i bedzie git. nie widze w tym problemu bynajmniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 12:27, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę że przespawanie całego wejścia do puchy to nie problem dla byle pana Mietka, no chyba że mówimy o nierdzewce. Tylko za dużo ludzi montuje ostatnio DQP. Kurde kupiłem jako pierwszy tylko zamontowanego jeszcze nie mam:PPP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 13:33, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zanim zamontujesz, to wyjda z mody hehe
Reb ile ma wewnetrznej ta 1 5/8 ? mi wychodzi ok 40mm. taka rura dysponuje dowolny tłumikarz
BTW: irytuja mnie te amerykańskie systemy podawania grubosci wydechu. Musze sobie przeliczyć na mm zeby przyczaić. Zakładam ze te grubosci sa jak przy rurach konstrukcyjnych? jak podaje sie same cale to jest Fi wewnetrzna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:28, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie wewnętrzna.
1 5/8 to 41,2mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:14, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie takie rzeczy się robi. Rafał miał znacznie trudniejszą robotę spawając mój.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:29, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | zanim zamontujesz, to wyjda z mody hehe
|
Ja zamierzam taki założyć nie z mody, tylko dlatego, ze względu na przepływ.
Wiadomo, że Turbo Muffler lepszej jakości i lepiej ukształtowany niż mój Mondo będzie miał przepływ ok, ale cena...
Z drugiej strony zwykły SQP jest 1 3/8 cala, a to dla mnie za mało.
W drodze eliminacji zostaje tylko jeden wybór w niższym zakresie cenowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 23:52, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Reb po pierwsze zartuje, po drugie podsmiewałem sie z Cudaka po trzecie to słuszna opcja, po czwarte, to ciekawe jak bedzie to brzmiało a po 5 to mi sie to generalnie podoba, ( o ile jest ładnie wkomponowane) niezaleznie od mody.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:57, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Reb po pierwsze zartuje, po drugie podsmiewałem sie z Cudaka po trzecie to słuszna opcja, po czwarte, to ciekawe jak bedzie to brzmiało a po 5 to mi sie to generalnie podoba, ( o ile jest ładnie wkomponowane) niezaleznie od mody. |
Wiem, że żartujesz.
Ale inni czytelnicy mogą nie wiedzieć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 7:13, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dajmy im szanse. to:
na końcu wypowiedzi, napewno pozwala sie, co bystrzejszym zorientować
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 7:14, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|