Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dual Quiet Pack
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabi-car




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 14:59, 29 Lip 2009    Temat postu:

Hmmm... jedna kwestia...

Ten test wydechow byl robiony na silnikach Wink

Tyka mial ponizej 70KM na kolach w tym ukladzie Razz

I wszystko jasne Twisted Evil

Oby do Zobaczenia na MG Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:17, 29 Lip 2009    Temat postu:

gabi-car napisał:
Hmmm... jedna kwestia...

Ten test wydechow byl robiony na silnikach Wink

Tyka mial ponizej 70KM na kolach w tym ukladzie Razz

I wszystko jasne Twisted Evil

Oby do Zobaczenia na MG Idea


nie mniej ni wiecej Smile

moc na kołach była większa u mnie sporo niź tu na silniku Very Happy to różnica (mniej wiecej 30HP)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wlodek




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:11, 10 Gru 2009    Temat postu:

a te moje hamowanie kibla standard 1600 bez cudów na stejaweju Smile
miało 49 koników ...coś może za mało bo zdrowe są koniki pod maską ..
sam się zastanawiał nad estetycznym SQP do czegoś tam..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:11, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Podepnę się pod temat.
Musze zmienić tłumik, bo moje Mondo ( do którego nie mam większych zastrzeżeń jeśli chodzi i trwałość konstrukcji) niestety stanowczo za bardzo sterczy - tym razem nie chodzi o kwestie estetyczne (to temat na osobną dyskusje), ale fakt zahaczania o zjazd do garażu. Generalnie maże się to ponoć skończyć utratą kompresji cylinder/głowica, więc szkoda ryzykować.

Wcześniej planowałem przerobić u dobrego tłumikarza kolanko między flanszą a puchą u i ukształtować je bardziej w znak "?", coby lepiej chowało się od błotnikiem. Rzecz w tym, ze obawiam się, że to robota będzie kosztować co niemiara, a efekt nie jest gwarantowany.

Plan więc mam następujący:
Kupić DQP na przykład od Kuby i przespawać flanszę wraz z redukcją z Mondo do nowego tłumika. Problem w tym, ze kolektor mam 1 5/8, a ten DQP jest 1 3/8. Zastanawiam się, czy nie usmażę sobie głowic tym zabiegiem...

Co wy na to?


Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Pon 20:13, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 23:58, 20 Wrz 2010    Temat postu:

uwazam ze zrób cokolwiek, ale zrób, ta pucha jest straszne wg mnie Smile Dual rozłoży Ci Cisnienie na dwa tłumiki, ale zostaje wezsze gardło w postaci miejsca od flanszy do miejsca gdzie sie łącza te dwa wydechy. Trzeba by oprócz flanszy przespawać rurke 1 5/8 do miejsca gdzie dwa wydechy sie łączą i bedzie git. nie widze w tym problemu bynajmniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Wto 12:27, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Myślę że przespawanie całego wejścia do puchy to nie problem dla byle pana Mietka, no chyba że mówimy o nierdzewce. Tylko za dużo ludzi montuje ostatnio DQP. Kurde kupiłem jako pierwszy tylko zamontowanego jeszcze nie mam:PPP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 13:33, 21 Wrz 2010    Temat postu:

zanim zamontujesz, to wyjda z mody Very Happy Very Happy Very Happy hehe

Reb ile ma wewnetrznej ta 1 5/8 ? mi wychodzi ok 40mm. taka rura dysponuje dowolny tłumikarz

BTW: irytuja mnie te amerykańskie systemy podawania grubosci wydechu. Musze sobie przeliczyć na mm zeby przyczaić. Zakładam ze te grubosci sa jak przy rurach konstrukcyjnych? jak podaje sie same cale to jest Fi wewnetrzna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:28, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Według mnie wewnętrzna.

1 5/8 to 41,2mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:14, 21 Wrz 2010    Temat postu:

nie takie rzeczy się robi. Rafał miał znacznie trudniejszą robotę spawając mój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:29, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
zanim zamontujesz, to wyjda z mody Very Happy Very Happy Very Happy hehe



Ja zamierzam taki założyć nie z mody, tylko dlatego, ze względu na przepływ.
Wiadomo, że Turbo Muffler lepszej jakości i lepiej ukształtowany niż mój Mondo będzie miał przepływ ok, ale cena...
Z drugiej strony zwykły SQP jest 1 3/8 cala, a to dla mnie za mało.
W drodze eliminacji zostaje tylko jeden wybór w niższym zakresie cenowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 23:52, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Reb po pierwsze zartuje, po drugie podsmiewałem sie z Cudaka Very Happy Very Happy po trzecie to słuszna opcja, po czwarte, to ciekawe jak bedzie to brzmiało Razz a po 5 to mi sie to generalnie podoba, ( o ile jest ładnie wkomponowane) niezaleznie od mody.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:57, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
Reb po pierwsze zartuje, po drugie podsmiewałem sie z Cudaka Very Happy Very Happy po trzecie to słuszna opcja, po czwarte, to ciekawe jak bedzie to brzmiało Razz a po 5 to mi sie to generalnie podoba, ( o ile jest ładnie wkomponowane) niezaleznie od mody.


Wiem, że żartujesz. Smile
Ale inni czytelnicy mogą nie wiedzieć Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 7:13, 22 Wrz 2010    Temat postu:

dajmy im szanse. to:
Łysy napisał:
Very Happy Very Happy Very Happy hehe

na końcu wypowiedzi, napewno pozwala sie, co bystrzejszym zorientować Very Happy Very Happy Cool


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 7:14, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin