Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dual Quiet Pack
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 12:44, 29 Lip 2009    Temat postu:

sadzisz ze wydech + regulacja daje 15 koni?? to jest 26% zysku mocy. Ja osobiscie jestem sceptyczny co do tego, ale moze sie nieznam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:55, 29 Lip 2009    Temat postu:

nie wiemy jaki jest ten silnik 1600 stokowy ale sądząc po wynikach innych ilników w porównaniu do pomiarow mocy w USA california i Europa jest duża rozbieżność...
silniki kóre w usa hamowane sa na powiedzmy 170 koni w europie uzyskują 155-160 koni...

acha przypomniało mi się jeszcze jedno... hamowaliśmy totalnego stocka 1600 orginalny silnik z 1303 cabrio wersja Karman ktory Paul kupił z Florydy i stal u niego w garazu od lat 90tych, hamowaliśmy go tego samego dnia co moje 1776 i wyszło 56 koni na silniku Very Happy a nie 50 jak podają niemcy... także sgerowanie się ze wszystkie 1600 w serii maiły 50 koni i ani deka wiecej lub mniej jest bez sensu... t
to tak jak z maksymalną prędkością... niby garb nie powinien jechac szybciej jak 115km/h (1200 mexico) a ja jakoś zagazowany czy tez nei cialem ponad 135km/h Smile i jak to mzliwe przeciez napisali niemcy że V-max to 115km/h Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 13:01, 29 Lip 2009    Temat postu:

Wiesz ja jecalem swoim 1200 mexiko z górki 150 w trzy osoby + bagaze... (mam foto nawet) aczkolwiek bardziej wierze w optymizm predkosciomierza niz 150.

wracajac do tematu, mysle ze rozbierzności miedzy USA a europą rozchodza sie głównie na metodach pomiarowych. Fabyka podaje ze 50koni to ten silnik MUSIAŁ miec. Wiec mogło być i 55. Ale w 65 uzyskanych za pomoca wydechu nie wierze. Niewierze tez ze po przeniesieniu do californi silniki zyskuja cudownie nagle kilkanascie % mocy. Bo niby czemu??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 13:14, 29 Lip 2009    Temat postu:

Dla potwierdzenia:P

W drodze na KryspinówSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:26, 29 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Niewierze tez ze po przeniesieniu do californi silniki zyskuja cudownie nagle kilkanascie % mocy. Bo niby czemu??


"bo praw fizyki pan nie zmienisz i nie badź pan..." cytujac kabaret Dudek...

Łysy idź do kazej firy która ma hamownie nowego typu ze stacja pogodową... i zrob prosty test Smile

niech zchamują ci fure z czujnikiem temperatury dolotu (juz nawet nie mówie o cisnieniu czy wilgotności) w dolocie gdzie wskaże powiedzmy 16-19C
potem iech to samo zrobią ale tenze czujnik niech wsadza do podgrzanego kubka z woda do temperatury 35C... i jak myślisz w ktorym rpzypadku wyskoczy mniejszy wynik (my takie zabawy z Paulem uskuteczniamy pryz każdym hamowaniu Very Happy czy to samego silnika czy tez calego auta klienta)...


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 13:26, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:32, 29 Lip 2009    Temat postu:

Łysy... to co Ci pisze odnosnie hamowń koni itp to nie sa bajki wyczytane w broszurkach czy też innych tkaich albo zaslyszane od pana Gienia... tylko rzeczy które robiłem... i widziłem na własne oczy podczas pracy przy hamowni a torche czasu spędziłem na hamowni... i nei jest to 5 czy 15 silników... tlko troche więcej...
teraz Paul bezie weryfikował silnik który uzyskał w Cali 316 HP. Mogę się założyć że w uk wyjdize sporo mniej... nie sądze żeby nawet dociagnąl do 290 koni... (już jeden podobny silnik tak weryfikowaliśmy.... i rozbieżność była znaczna większa od tych 15 koni o które jest cala dyskusja...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 13:42, 29 Lip 2009    Temat postu:

15 koni przy nominalnych 50

co do warunków to wg mnie w zimniejszym i wilgotniejszym klimacie koni powinno wyjść wiecej.
Ja nie twierdze ze nie robiłeś tego czy siamtego. Twierdze ze seryjne 1600+DQP nie bedzie mieć 65km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:06, 29 Lip 2009    Temat postu:

no własnie wychodzi niesety mniej... komputer pokaże ci większa ilość koni w przypadku jak zanuzysz czujnik temp powietrza w wodzie powiedzmy 35C... bo przekalkulowywuje poszczególne dane zeby dac jak najbardzije racjonalny wynik...

chetnie poprosze kogoś z seryjnym 1600 żeby go schamować i potem dobrze poustawiać i założyć spagetti i cokolwiek innego czy to SQP czy DQP...

będzie taka możliwośc na zbliżającym się Classic Dyno Day 5 Września w Płocku.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 14:07, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:09, 29 Lip 2009    Temat postu:

a wychodiz mniej gdyż komputer przekalkulowywuje sobie tworżac optymalna temperature wilgotność.

niska temperatura jest dobra dla silników z Turbo.
natomiast takze za niska temp nie est wskazana tymbardzije jeśli jest duża wilgotnosć silnik wyprodukuje mniej mocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 14:13, 29 Lip 2009    Temat postu:

świetny pomsysł jesli chodzi o hamowanie 1600

a co do mocy i temperatury... powiedz mi po kiego robi sie zimny dolot?? Nie mieszaj czujnika z tym co silnik dostaje w zeczywistości do wnetrza. Jesli oszukujesz czujnik i mowisz mu ze jest cieplej, podaje nominalna wieksza moc. niz zeczywista - bo spada rzeczywista wydajność silnika a nie wzrasta.


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 14:13, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:24, 29 Lip 2009    Temat postu:

no przeciez o tym mówie... podnosząc temperature oszukujesz czujnik... oto cały czas chodzi... i dla tego pisze non stop o nowych hamowniach z baza pogodową...

normalne ze chłodne powietrze jest lepiej "konsumowane" przez silnik niz 80C gorąc... (nie po to sie montuje IC w systemach turbo przecież)

ale dochodzi takze ciśnienie jak i wilgotnośc która nie do końca pozytywnei wplywa na osiągi samochodów (przykald wyścigi hill klimb).

a co do hamowania 1600 to już pisaełm że takowy stockowy 1600 z TAMTYCH czasów hamowalismy i wyszło bez problemowo 56HP ... więc dostrajając i zmieniając wydech mogę się zalozyć ze do 63HP doskoczyłby bez problemu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:25, 29 Lip 2009    Temat postu:

plus zawsze mozan zalać Optimaxa (shell v power racing 100 oktanów) lub miesznake optimaxa z E85 2:1 wyregulowac na tym gaxniki i banikowo moc podskoczy jeszcze wyzej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 14:25, 29 Lip 2009    Temat postu:

no to sie rozumiemy.

co do 1600 chciałbym to zobaczyć i z czystym sumieniem powiedzieć ze niemiałem racji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:27, 29 Lip 2009    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=pdwvRedHVM8&feature=PlayList&p=D0DF0CD34B71E134&playnext=1&playnext_from=PL&index=22
moze nie stock Smile i nie z DQP ale też 1600 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 14:43, 29 Lip 2009    Temat postu:

ciekawi mnie tomek jak to jest ze Twoje 1776 na podwójnych gaźnikach i z W110 osiagneło prawie taka samą moc jak seryjne 1600z dual QP. No kaman, po co wiec komuś jakies dellorto czy inne wałki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin