Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 13:51, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
OCZYWISTA sprawa ze im wieksza srednica przelotu, tym mniejsze cisnienie. co nie zmienia faktu ze na podcisnieniu DA SIE JEŹDZIC NA DWÓCH GAXNIKACH, a nawet na osmiu. Aczkolwiek odsrodkowym w normalnej sytuacjie BĘDZIE LEPIEJ. zakonczmy ta dyskusje, bo to o czym mówimy nie ma NIC WPÓLNEGO z tym o co było pytanie
Tomek, prosze nie piutol z ta "wiedza teoretyczna vs praktyczną" . Nie zamiezam nic mierzyć i porównywać trzech układów, . Moze jeszcze mam skołowac wyscigowy silnik pautera i tez cos tam sprawdzić? Zejdz na ziemie .
Ja gdybym najpierw nie zdobył o danej rzeczy wiedzy teoretycznej to bym pewno po pół roku ekspoloatacji garba skonczył ta zabawe.
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 13:53, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:38, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
czemu piszesz o silniku Pautera on nie ma tu nic do rzeczy
a test jest prosty... masz Cudak ktory ma 2 gaźniki i masz swoj na 1 solexie sprawdź to raptem hmm 10 minut jak się ma wakuometr
chodzi mi o to ze nam z Soplem wyszly zupełnie inne wartości prowadzące do zupełnie innych wniosków niż te o których piszesz Ty
tak jak pisałem w pierwszy posie ever tutaj... JAKOŚ bedzie jeździć a to JAKOŚ zalezy wałsnie od tego o czym pisałem poźniej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 14:52, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | czemu piszesz o silniku Pautera on nie ma tu nic do rzeczy
a test jest prosty... masz Cudak ktory ma 2 gaźniki i masz swoj na 1 solexie sprawdź to raptem hmm 10 minut jak się ma wakuometr
|
widzisz, prosiłem zebyś zszedł na ziemie Cudak ma jednego solexa (30), który jest mniejszy niz mój solex (31), pozatym ma mniejszy silnik (1200) i narazie jeszcze nie za bardzo odpala . jak złozy silnik to pewnie bedzie miał 1600 na podwójnych delkach i pomyslimy o pomiarach
pomijam ze porównywanie gaźnika o przepustnicy Fi30 i Fi 36 jest niezasadne
TYKA napisał: | chodzi mi o to ze nam z Soplem wyszly zupełnie inne wartości prowadzące do zupełnie innych wniosków niż te o których piszesz Ty
|
ok, byc moze masz racje. pogadamy jak sie spotkamy. Bo w ten sposób, nie ma najniejszego sensu
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 14:55, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
b1605
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: Wto 18:50, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Witamy na cal-look.pl!
No cóż. Nie pozostaje mi chyba nic do dodania
Jeśli chodzi o linkage, to moim zdaniem RedLine nie należy do najlepszych.
Z czystym sumieniem mogę polecić taki, jak spora część klubu już ma, czyli linkage typu 'twist' wykonany przez BCS. Jakość wykonania bardzo dobra, łatwiejszy w regulacji i cena przystępna.
Może miałbyś ochotę opisać swoje auto w dziale 'Garbusy Gości'?
Czy oprócz gaźników i osprzętu masz jakieś jeszcze jakieś plany silnikowe?
Radziłbym użycie również jakiegoś sensownego układu wydechowego, gdyż skoro odblokowuje się układ dolotowy, to warto odblokować też i wydechowy. Do seryjnego (oprócz powyższych) silnika wystarczy wydech niezbyt drogi, a na pewno zrobi robotę. |
Również witam Co do BCS to z tego co w googlach znalazłem to jedynie poprzez forum można go nabyć ? Zdjęcie mojego garbka zamieszczę jak tylko się ogarnę ze szkołą i innymi rzeczami. Jeśli chodzi o wydech to masz jakiś konkretny na myśli ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:15, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jaki to ma być silnik jesli typowe 1600 plus gaźniki kup najprostrzy system 4 w 1 i tłumik z dosć szerokiej gamy, przy takim silniku dobór tłumika dedykowanego do kolektora 4 w 1 moze być dowolny i mozesz kierować sie bardzie wygladem, dźwiekiem itp.
jesli zamierzasz wycisnąć ile się da z 1600, dac poprawione głowice (większe zawory porting itp) oraz wałek rozrządu ostrzejszy, itp tid mozesz zacząc inweestować w kolektor typu merged i tłumików dedykowanych do tego typu kolektorów.
jesli chcesz kolektor i tłumik na lata mogę zaproponowac ci nasze kolektory i tłumiki ze sali nierdzewnej: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Czw 19:47, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nawiazujac do tematu mam pytanie a raczej kilka:
- ktore gazniki sa 'lepsze' - Dellorto, Weber i co mysliscie o tych produkowanych przez EMPI, duzo slyszalem zlych opinii o tych ostatnich?
- czy Dellorto maja taki sam typ mocowania z kolektorem jak Weber?
- ktory typ bylby lepszy do motoru 2L 36 czy 40, jakie dysze/ustawienia w powyzszych gaznikach tak aby gazniki nadawaly sie do pojemnosci 2L?
- ostatnie juz jak ze spalaniem przy takim zestawie/ustawieniu- znow 2L?
Dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:25, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
suhy napisał: | Nawiazujac do tematu mam pytanie a raczej kilka:
- ktore gazniki sa 'lepsze' - Dellorto, Weber i co mysliscie o tych produkowanych przez EMPI, duzo slyszalem zlych opinii o tych ostatnich?
- czy Dellorto maja taki sam typ mocowania z kolektorem jak Weber?
- ktory typ bylby lepszy do motoru 2L 36 czy 40, jakie dysze/ustawienia w powyzszych gaznikach tak aby gazniki nadawaly sie do pojemnosci 2L?
- ostatnie juz jak ze spalaniem przy takim zestawie/ustawieniu- znow 2L?
Dziekuje |
1) Ja mam Dellorto od 5 lat chyba i nie narzekam, czy lepsze od Weberów?...tańsze na pewno - poza tym inna kwestia czy mówimy o nowych, czy używanych gaźnikach dellorto użuwane może być lepsze niż nowy Weber...ale nie zawsze Empi nie widziałem na oczy, więc się nie wypowiem
2) tak
3) A jaka specyfikacja tego silnika 2l? jaki to motor, od czego? składany od podstaw? jaki wałek, głowice, sprężanie itd? przy takich samych dyszach i gardzielach w gaźniku nie będzie różnicy miedzy 36 a 40
poczytaj więcej na blogu Rebela :
Gaźniki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Dysze: [link widoczny dla zalogowanych]
4) Spalanie? heh lubię to pytanie - patrz 3 powyższe punkty zbyt dużo zależy od tego jaką masz konfigurację silnika, żeby zgadywać i od tego jak jest wyregulowany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pią 15:39, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki to duzo wyjasnia. Pytam bo zamierzam zbudowac zestaw megasquirta do swojej przekladki z subaru ale jest rowniez mozliwosc zamontowania gaznikow na tym silniku. Cena obydwu zestawow jest podobna ale musze przyznac ze ten z gaznikami swietnie wyglada i rowniez bardzo fajnie pracuje. Gosc buduje swoje zestawy na Weberach ale Dellorto sa troche tansze i bardziej osiagalne. On w swoim garbie ma 2.2 od Legacy na Weberach 40 do mojego silnika poleca 36tki ale jest jeszcze kwestia dysz i ustawien.
Tak wyglada i zachowuje sie taki zestaw juz zamontowany:
http://www.youtube.com/watch?v=LyW71RGKcpA
a tutaj na drodze:
http://www.youtube.com/user/55superbeetle#p/a/u/2/AU7M1Qq1jZw
Z drugiej strony montujac zestaw na wtryskach otrzymuje sie max osiagi i spalanie.
Qcyk dzieki za linki z przyjemnoscia poczytam i bede musial to dokladnie przemyslec. W razie niejasnosci napewno bede znow pytal.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 15:45, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w typ1 kazdy by powiedział ze 40 to minimum przy tej pojemnosci. i
|
|
Powrót do góry |
|
 |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pią 17:57, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tez tak myslalem ze 40ki nie mowiac o 36ach beda male ale wyglada na to ze po wkreceniu odpowienich vetnuri i dysz paliwa calkiem ladnie to smiga.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|