Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 21:46, 23 Sty 2010 Temat postu: Ciekawe??? |
|
|
w końcu poskładałem mój pierwszy w życiu silnik ,ciekawe czy w ogóle zagada wygląda to tak [link widoczny dla zalogowanych] i przy okazji pytanko czy przy takich mrozach odpalać ? czy może lepiej poczekać na cieplejsze dni ?bo się nie mogę doczekać:
-w110
-couterweit 69mm
-mahle 94mm
-041 magnum 39mm/35,5mm
-idf 40
-klawiaturki std
-competition + mondo
-bosch 009
-pompa oleju HD
reszta standard
cr koło 9
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 8:29, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 11:36, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
klawiaturki std. ale wałki wzmocnione?? jak nie wymien na skrecane bo popekaja. porting głowic jakis robilłes???? jak masz w miare ciepły garaz to odpalaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Nie 15:15, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pojemnosc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 15:36, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Sokol napisał: | pojemnosc? |
1914, 94x69
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 18:29, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | klawiaturki std. ale wałki wzmocnione?? jak nie wymien na skrecane bo popekaja. porting głowic jakis robilłes???? jak masz w miare ciepły garaz to odpalaj | no właśnie rzecz w tym że nie mam gdzie a temperatura na zewnątrz .....więc w jak ktoś wie to niech powie w jakiej temperaturze można pierwszy raz odpalić sinik(chodzi mi o dotarcie), a klawerki raczej zwykłe ale to chyba nie od razu popękają co?
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 18:31, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:49, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
siema,
gratuluje poskłądania.
co do odpalania to pczekaj głownie z jednej przyczyny że i tak taki silnik ma "ciasno" nawet przy temperaturze powiedzmy 15C. takze mozesz mieć problem z odpaleniem i sie zniechęcisz a tego nei chcesz.
Poczekaj jak będzie cieplej bo i wtedy olej będzie żadszy od razu no i co najwazniejsze pierwsze docieranie przebiegnie sprawniej bo do nagrzania silnik nie będzie tyle czasu potrzebował a na swierzo złożonym nie mozęsz trzymać na wolnych obrotach tylko odrazu musisz wykonac sumiennie procedure typowego run in.
Wiem ze trudno sie czeka ale warto...
i tak jak Łysy pisał jeśli masz seryjne wałki klawiatór to je czym predzej wymień. bo popekają ci te spręznki trzymajace krzywki..
Zauważyem ze nie masz miki olejowej dodatkowej...
dobra rada... Zakup ją... oszczędzi Ci to prykrej niespodzianki... Blaz moze Ci coś o tym napisać - nie posłuchał kolegi Tyki i silnik stanął dęba a to dobry przykąłd na to że nawet najlepiej poskładany silnik bez oleju nie pojeździ za długo.
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Nie 23:51, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 20:24, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no ja posłucham i zakupie dodatkową miskę oleju i klawerki jakieś również może od razu 1,25:1 ???(kolejna inwestycja )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 20:40, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
klawiatórki 1,25;1 sa drozsze sporo niz same wałki, masz kase to bierz, niezaszkodzi, a pomoc moze. Ale lepiej w te miejsce same skrecane wałki i miske
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:42, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kiedyś nie wierzyłem, że miska jest ważna... ale zmieniłem zdanie diametralnie. chce się trochę poszaleć, to miska to podstawa. sam zakładam do swojego 1600.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:52, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też założę , co by nie było przypadek Blaza dał mi też do myślenia NA szczęście jego silnik dalej hula i mam nadzieję, że na wiosnę się ścigniemy
Co do silnika ze zdjęcia - wygląda schludnie Odpalaj jak mówił Tyka, bo ma doświadczenie w składaniu
ps. Podoba mi się widok z lustra
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 22:56, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
było zimno ale w Niedzielę ...
.
.
teraz tylko paliwko, prąd ,dodatkowa miska ,mocniejsze wałki ,+15 c, BOŻA opaczność i może sie uda
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pon 23:09, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:58, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie. no i reulacja... nie dasz rady (to znacyz jest sposób ale lepiej miec otwory w boczkach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:02, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ładnie No to teraz musisz wykazać się nie lada cierpliwością, żeby nie odpalić i nie jeździć
Napisz coś więcej o garbie
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 14:35, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Za dużo to o nim nie wiem ,1303 74' ,mam go rok ,zarejestrowany na1200 poj. ,w środku było 1300 a tera 1914 !!!!!juuuuhuuuu!!! przed zakupem stał 5 miechów u faceta pod blokiem i czekał ale odziwo zapalił za pierwszym podejściem (no może za drugim ), sporo w nim jest do zrobienia ,hamulce są ,zawieszenie jako tako no i blachara.....tu się dzieje na minus ,ale że to mój pierwszy "robal" to będe go robił ,elektryka też nie najlepiej (przewody do wymiany ) chociaż wszystko działa nawet regulacja "kontrastu podświetlenia zegara" skrzynia nie huczy ,biegi wchodzą nie wiem co jeszcze .......ładny ma uśmiech
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:54, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie. |
a ja nie mam i jakos przedmuchow nie mam
wszystko to kwestia porzadnych narzedzi na stanie panie Tyka ;D
k.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|