Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ciekawe???
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob 21:46, 23 Sty 2010    Temat postu: Ciekawe???

w końcu poskładałem mój pierwszy w życiu silnik ,ciekawe czy w ogóle zagada Embarassed wygląda to tak [link widoczny dla zalogowanych] i przy okazji pytanko czy przy takich mrozach odpalać ? czy może lepiej poczekać na cieplejsze dni ?bo się nie mogę doczekać:
-w110
-couterweit 69mm
-mahle 94mm
-041 magnum 39mm/35,5mm
-idf 40
-klawiaturki std
-competition + mondo
-bosch 009
-pompa oleju HD
reszta standard
cr koło 9


Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 8:29, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 11:36, 24 Sty 2010    Temat postu:

klawiaturki std. ale wałki wzmocnione?? jak nie wymien na skrecane bo popekaja. porting głowic jakis robilłes???? jak masz w miare ciepły garaz to odpalaj Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 15:15, 24 Sty 2010    Temat postu:

pojemnosc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:36, 24 Sty 2010    Temat postu:

Sokol napisał:
pojemnosc?


1914, 94x69
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie 18:29, 24 Sty 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
klawiaturki std. ale wałki wzmocnione?? jak nie wymien na skrecane bo popekaja. porting głowic jakis robilłes???? jak masz w miare ciepły garaz to odpalaj Razz
no właśnie rzecz w tym że nie mam gdzie a temperatura na zewnątrz .....więc w jak ktoś wie to niech powie w jakiej temperaturze można pierwszy raz odpalić sinik(chodzi mi o dotarcie), a klawerki raczej zwykłe ale to chyba nie od razu popękają co?

Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Nie 18:31, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:49, 24 Sty 2010    Temat postu:

siema,

gratuluje poskłądania.
co do odpalania to pczekaj głownie z jednej przyczyny że i tak taki silnik ma "ciasno" nawet przy temperaturze powiedzmy 15C. takze mozesz mieć problem z odpaleniem i sie zniechęcisz a tego nei chcesz.
Poczekaj jak będzie cieplej bo i wtedy olej będzie żadszy od razu no i co najwazniejsze pierwsze docieranie przebiegnie sprawniej bo do nagrzania silnik nie będzie tyle czasu potrzebował a na swierzo złożonym nie mozęsz trzymać na wolnych obrotach tylko odrazu musisz wykonac sumiennie procedure typowego run in.
Wiem ze trudno sie czeka ale warto...
i tak jak Łysy pisał jeśli masz seryjne wałki klawiatór to je czym predzej wymień. bo popekają ci te spręznki trzymajace krzywki..

Zauważyem ze nie masz miki olejowej dodatkowej...
dobra rada... Zakup ją... oszczędzi Ci to prykrej niespodzianki... Blaz moze Ci coś o tym napisać Very Happy - nie posłuchał kolegi Tyki Very Happy i silnik stanął dęba Very Happy a to dobry przykąłd na to że nawet najlepiej poskładany silnik bez oleju nie pojeździ za długo.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Nie 23:51, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 20:24, 25 Sty 2010    Temat postu:

no ja posłucham i zakupie dodatkową miskę oleju i klawerki jakieś również może od razu 1,25:1 ???(kolejna inwestycja Mad )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 20:40, 25 Sty 2010    Temat postu:

klawiatórki 1,25;1 sa drozsze sporo niz same wałki, masz kase to bierz, niezaszkodzi, a pomoc moze. Ale lepiej w te miejsce same skrecane wałki i miske Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:42, 25 Sty 2010    Temat postu:

kiedyś nie wierzyłem, że miska jest ważna... ale zmieniłem zdanie diametralnie. chce się trochę poszaleć, to miska to podstawa. sam zakładam do swojego 1600.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:52, 25 Sty 2010    Temat postu:

Ja też założę , co by nie było przypadek Blaza dał mi też do myślenia Smile NA szczęście jego silnik dalej hula i mam nadzieję, że na wiosnę się ścigniemy Smile

Co do silnika ze zdjęcia - wygląda schludnie Smile Odpalaj jak mówił Tyka, bo ma doświadczenie w składaniu Smile

ps. Podoba mi się widok z lustra Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 22:56, 25 Sty 2010    Temat postu:

było zimno ale w Niedzielę ...
.
.
teraz tylko paliwko, prąd ,dodatkowa miska ,mocniejsze wałki ,+15 c, BOŻA opaczność i może sie uda Laughing


Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Pon 23:09, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:58, 26 Sty 2010    Temat postu:

gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie. no i reulacja... nie dasz rady (to znacyz jest sposób Very Happy ale lepiej miec otwory w boczkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:02, 26 Sty 2010    Temat postu:

Ładnie Smile No to teraz musisz wykazać się nie lada cierpliwością, żeby nie odpalić i nie jeździć Wink

Napisz coś więcej o garbie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 14:35, 26 Sty 2010    Temat postu:

Za dużo to o nim nie wiem ,1303 74' ,mam go rok ,zarejestrowany na1200 poj. ,w środku było 1300 a tera 1914 !!!!!juuuuhuuuu!!! przed zakupem stał 5 miechów u faceta pod blokiem i czekał ale odziwo zapalił za pierwszym podejściem (no może za drugim ), sporo w nim jest do zrobienia ,hamulce są ,zawieszenie jako tako no i blachara.....tu się dzieje na minus ,ale że to mój pierwszy "robal" to będe go robił ,elektryka też nie najlepiej (przewody do wymiany ) chociaż wszystko działa nawet regulacja "kontrastu podświetlenia zegara" skrzynia nie huczy ,biegi wchodzą nie wiem co jeszcze .......ładny ma uśmiech Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:54, 26 Sty 2010    Temat postu:

TYKA napisał:
gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie.


a ja nie mam i jakos przedmuchow nie mam Very Happy
wszystko to kwestia porzadnych narzedzi na stanie panie Tyka ;D

k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin