Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:08, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | TYKA napisał: | gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie. |
a ja nie mam i jakos przedmuchow nie mam
wszystko to kwestia porzadnych narzedzi na stanie panie Tyka ;D
k. |
i obudowy ala porsche
wiesz mnei tez się udaje poodkręcać kolektory z gaxnikami u siebie bez zdejmowania tyłu tyle ze mam małe ręce i się mieszczą ale po co sie męczyć, nie lepiej sobie zycie ułatwić? w końcu Homo Sapiens jesteśmy
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 9:09, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 20:58, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no.......to powiem tylko że silnik odpalił zrobiłem'' run in'' wedle przepisu i będę powoli regulował , brzmi bardzo fajnie CR 8,7 a co do portingu to zrobiłem ''podstawowy ''ale komór spalania nie ruszałem bo i tak miały ok 50 cm pojemności (tylko wypolerowałem) teraz zbieram kase ....wiadomo na co
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:14, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | no.......to powiem tylko że silnik odpalił zrobiłem'' run in'' wedle przepisu i będę powoli regulował , brzmi bardzo fajnie CR 8,7 a co do portingu to zrobiłem ''podstawowy ''ale komór spalania nie ruszałem bo i tak miały ok 50 cm pojemności (tylko wypolerowałem) teraz zbieram kase ....wiadomo na co |
gratuluję i dalej powodzenia życzę.
a co tam jeszcze ciekawego dokładasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 19:13, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
narazie priorytetem są wałki klawiatur i dodatkowa miska z czasem elektryczną pompe paliwa , jakąś odme ,rozrusznik mi pada i a propos czy występują tulejki jako część (zestaw naprawczy),????? a szczotki?????? ogółem mówiąc mam od pyty do zrobienia (i kupienia niestety) jeszcze te wypasione osłonki popychaczy mi sie śnią po nocach a to dopiero silnik......
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:56, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | jeszcze te wypasione osłonki popychaczy mi sie śnią po nocach a to dopiero silnik...... |
nie musisz snic, wystarczy zamowic
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 13:55, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanko....jak na wolnych obrotach silnik mi ''podskakuje" drży tzn.buja sie na lewo i prawo a przy schodzeniu z wyższych obrotów to mało co nie gaśnie (w zależności od ustawienia zapłonu) to mogą to być za małe dysze wolnych obrotów ,teraz mam 60-tki????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Wto 19:54, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | mam pytanko....jak na wolnych obrotach silnik mi ''podskakuje" drży tzn.buja sie na lewo i prawo a przy schodzeniu z wyższych obrotów to mało co nie gaśnie (w zależności od ustawienia zapłonu) to mogą to być za małe dysze wolnych obrotów ,teraz mam 60-tki???????? |
zlokalizuj skad bierze lewe powietrze i zmień świece.
a tak wogole to zsynchronizowales gazniki ?
Ostatnio zmieniony przez bestya dnia Wto 21:22, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 13:26, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
na linkażu (otwarcie przepustnic) ustawiłem sówmiarką i chodzą równo,zobacze skąd to lewe powietrze i dam znać........pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:25, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przykręcanie kolektorów ssących do głowic na silniku w garbie bez odcinanego tyłu to na prawde ból w d... i strasznie trudno to dobrze zrobić. Warto zainzestować mniejsze nakrętki o tym samycm gwincie - chyba 11 tki...
Ja bym szukał albo tam, albo pod filtrami. Te tanie, blaszane obudowy filtrów czasem słabo trzymają. Tam dobre uszczelki też warto dać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 15:48, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no wiem hehe ,mam pytanko nr.2 czy wie ktoś dla czego nie działa ten link z danymi na temat gażników WEBER IDF?????? albo moze znacie jakiś inny????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|