Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ciekawe???
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:08, 27 Sty 2010    Temat postu:

kendy napisał:
TYKA napisał:
gratuluje i dalej powodzenia życzę.
Wytnij sobie otwory w boczkach bo nie dokręcisz kolektorów jak trzeba i bedziesz miał przedmuchy w dolocie.


a ja nie mam i jakos przedmuchow nie mam Very Happy
wszystko to kwestia porzadnych narzedzi na stanie panie Tyka ;D

k.


i obudowy ala porsche Very Happy
wiesz mnei tez się udaje poodkręcać kolektory z gaxnikami u siebie bez zdejmowania tyłu tyle ze mam małe ręce Very Happy i się mieszczą Very Happy ale po co sie męczyć, nie lepiej sobie zycie ułatwić? w końcu Homo Sapiens jesteśmy Very Happy


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 9:09, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 20:58, 11 Lut 2010    Temat postu:

no.......to powiem tylko że silnik odpalił zrobiłem'' run in'' wedle przepisu i będę powoli regulował , brzmi bardzo fajnie CR 8,7 a co do portingu to zrobiłem ''podstawowy ''ale komór spalania nie ruszałem bo i tak miały ok 50 cm pojemności (tylko wypolerowałem) teraz zbieram kase ....wiadomo na co Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:14, 12 Lut 2010    Temat postu:

crash1 napisał:
no.......to powiem tylko że silnik odpalił zrobiłem'' run in'' wedle przepisu i będę powoli regulował , brzmi bardzo fajnie CR 8,7 a co do portingu to zrobiłem ''podstawowy ''ale komór spalania nie ruszałem bo i tak miały ok 50 cm pojemności (tylko wypolerowałem) teraz zbieram kase ....wiadomo na co Cool


gratuluję i dalej powodzenia życzę.
a co tam jeszcze ciekawego dokładasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 19:13, 17 Lut 2010    Temat postu:

narazie priorytetem są wałki klawiatur i dodatkowa miska z czasem elektryczną pompe paliwa , jakąś odme ,rozrusznik mi pada i a propos czy występują tulejki jako część (zestaw naprawczy),????? a szczotki?????? ogółem mówiąc mam od pyty do zrobienia (i kupienia niestety) jeszcze te wypasione osłonki popychaczy mi sie śnią po nocach a to dopiero silnik...... Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:56, 17 Lut 2010    Temat postu:

crash1 napisał:
jeszcze te wypasione osłonki popychaczy mi sie śnią po nocach a to dopiero silnik...... Shocked


nie musisz snic, wystarczy zamowic Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 13:55, 20 Kwi 2010    Temat postu:

mam pytanko....jak na wolnych obrotach silnik mi ''podskakuje" drży tzn.buja sie na lewo i prawo a przy schodzeniu z wyższych obrotów to mało co nie gaśnie (w zależności od ustawienia zapłonu) to mogą to być za małe dysze wolnych obrotów ,teraz mam 60-tki????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Wto 19:54, 20 Kwi 2010    Temat postu:

crash1 napisał:
mam pytanko....jak na wolnych obrotach silnik mi ''podskakuje" drży tzn.buja sie na lewo i prawo a przy schodzeniu z wyższych obrotów to mało co nie gaśnie (w zależności od ustawienia zapłonu) to mogą to być za małe dysze wolnych obrotów ,teraz mam 60-tki????????

zlokalizuj skad bierze lewe powietrze i zmień świece.
a tak wogole to zsynchronizowales gazniki ?


Ostatnio zmieniony przez bestya dnia Wto 21:22, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:26, 21 Kwi 2010    Temat postu:

na linkażu (otwarcie przepustnic) ustawiłem sówmiarką i chodzą równo,zobacze skąd to lewe powietrze i dam znać........pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:25, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Przykręcanie kolektorów ssących do głowic na silniku w garbie bez odcinanego tyłu to na prawde ból w d... i strasznie trudno to dobrze zrobić. Warto zainzestować mniejsze nakrętki o tym samycm gwincie - chyba 11 tki...
Ja bym szukał albo tam, albo pod filtrami. Te tanie, blaszane obudowy filtrów czasem słabo trzymają. Tam dobre uszczelki też warto dać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 15:48, 21 Kwi 2010    Temat postu:

no wiem hehe ,mam pytanko nr.2 czy wie ktoś dla czego nie działa ten link z danymi na temat gażników WEBER IDF?????? albo moze znacie jakiś inny????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin