Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 8:56, 26 Gru 2010 Temat postu: chłodnica oleju |
|
|
seryjna nie daje rady,więc się zastanawiam nad dodatkową z elektrycznym wentylatorem , tylko nie wiem ''z czym to się je''....tzn.jakie jest sterowanie wentylatora(może nie ma w ogóle) jaką dobrać wielkość ,przewody ,adapter itp. gdyby ktoś zechciał mnie oświecić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:14, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nie ma nic wielkiego jakby co zapraszam do mnie chętnie CI takowy system zamontuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 14:52, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a takie rozwiązanie ? [link widoczny dla zalogowanych] + jakaś chłodnica (widziałem parę za śmieszne pieniądze na allegro np.od pajero) + wentylatorek (allegro/szrot ) + ewentualnie włącznik [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 14:56, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
.... panowie po co jest ta czarna śróbka w adapterze do filtra???? [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Sob 14:57, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:38, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jakaś regulacja może?
|
|
Powrót do góry |
|
|
crash1
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 20:02, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
może...ale jeśli to jest tylko zaślepka ,to może da radę tam wkręcić czujnik temp.oleju?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bujo
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:27, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
crash1 napisał: | może...ale jeśli to jest tylko zaślepka ,to może da radę tam wkręcić czujnik temp.oleju? |
jest to prawdopodobnie zaslepka zaworu przelewowego - zabezpieczenie przed przed nadmiernym wzrostem cisnienia w filtrze przy zimnym oleju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:54, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Watpie zeby to byl bypass. Za niska cena za pompe, filtr i zeby jeszcze byl bypass. Mysle ze to zwykla zaslepka zeby sobie wkrecic 'cos'
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:22, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
też tak myślę, zamiast broka dali zaślepkę otworu tehnologicznego. ale najłatwiej wykręcić ostroznie i sprawdzić.
cena faktycznie mega niska patrząc na ceny samych dekli stalowych z zaworami czy to gene berg czy to vwspeedshop nie mówiąc o CSP.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|