Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Śro 16:30, 14 Paź 2009 Temat postu: blok 1300AB |
|
|
witam
Mam pytanie do was wszystkich a mianowicie jak mozna rozpoznac bez rozkładana silnika na czesci jaki jest to model AB,F,AD,D..itd ale mi konkretnie chodzi o blok silnika AB bo wiadomo jest duzo przebitych numerów itd.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:41, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi Ci o znalezienie bazy pod większy/mocniejszy silnik szukaj karterw z oznaczeniem AS 41 lub AS 21, 10mm kanałami olejowymi i dwoma zawormi ciśneiniowymi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Czw 17:00, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | jesli chodzi Ci o znalezienie bazy pod większy/mocniejszy silnik szukaj karterw z oznaczeniem AS 41 lub AS 21, 10mm kanałami olejowymi i dwoma zawormi ciśneiniowymi. |
Tylko jak to rozpoznac nie rozbierajac silnika? sa jakies oznaczenia na bloku ?
Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Czw 17:03, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:17, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
te oznaczenia AS sa chyba na dole na misce olejowej wbite
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:49, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jak Baca powiedział na bokach miski olejowej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:13, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Weź też suwmiarkę i od dolu silnia zmierz grubść szpilek cylindrów. Przy AS41 szpilki 8mm to późniejszy model z dużymi kanalami olejowymi.Czyli taki ajkiego powinieneś szukać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Nie 10:04, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ok jesli juz znajde taki blok jaki moge zastosowac wał korbowy??chodzi mi o najwiekszy skok bez przeróbek 72,76 mm??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:53, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
walu z wiekszym skokiem chyba nie mozna stosowac bez przerobek....wydaje mi sie ze trzeba podziubac blok
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 16:52, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
każdy wał o większym skoku wymaga obróbki bloku (potem także i walka rozrządu itp itd).
prawdę mówiac wielkość ingerencji w blok zależy od użytych korbowodów...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dondiegozalabamy
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Pon 20:00, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Znalazłem blok AS41 mam tez nowy wał korbowy,waszym zdaniem jakiego najlepiej użyc wału std czy z przeciwagami? 69mm, pojemnosc 1914ccm chyba ze podpowiecie co i jak dłubnac zeby wsadzic wal 74 lub 76 mm:)
Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Pon 20:02, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:01, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:13, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek  |
zestaw 85.5 + wal 74 i zero dlubania daje pojemnosc 1699? nic a nic dlubania ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:48, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
baca napisał: | Qcyk napisał: | żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek  |
zestaw 85.5 + wal 74 i zero dlubania daje pojemnosc 1699? nic a nic dlubania ?  |
Tak mówią i piszą any clearance needed
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:38, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dondiegozalabamy:
Mam taki blok na sprzedaż. Napisz do mnie maila : [link widoczny dla zalogowanych] to ci wyślę foty. Mam też zestaw silnikowy 2110 Niezlą rakietę można z tego zrobić Przeczytaj w ogloszeniach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|