Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mad Ant
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Śro 11:59, 28 Kwi 2010 Temat postu: Blacha trzymająca olej |
|
|
Jak w temacie; macie jakieś doświadczenia z tym ustrojstwem? Miałem to założone 2 razy (po 2 składaniach bloku) i za każdym razem luzowała się po jakimś czasie po czym wałek o nią napier... Może macie jakieś pomysły na zamocowanie jej w inny sposób? (zamysł producenta jest taki, że nie jest przykręcana tylko klinuje się między połówkami bloku)
Teraz ją wyrzuciłem całkiem, bo nie mam już do tego nerwów
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 12:05, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Sugerowałbym założenie dodatkowej miski oleju.
Ostatnio zmieniony przez dunde (dandi) dnia Śro 12:07, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mad Ant
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Czw 10:31, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Też tak myślę, bo te blaszki to szczerze mówiąc o kant dupy rozbić...
Ale cóż, uczymy się na błędach
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:57, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kurde, jaka blacha trzymajaca olej? macie jakieś zdj czy coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 21:39, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 22:50, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
I że niby gdzie to się wtyka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 6:59, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
marjas napisał: | I że niby gdzie to się wtyka? |
Mad Ant napisał: | zamysł producenta jest taki, że nie jest przykręcana tylko klinuje się między połówkami bloku |
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 1:02, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dzis widzialem to na zywo, już wiem o co kaman. wg mnie w typ1 nie ma sensu zakladanie tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 14:05, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
I jak to jest w bloku? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić...
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 19:48, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jest to pod wałem i wałkiem nad smokiem...
zaczerpnięty patent bodajrze z silnika typ4 i jeszcze jakiegoś ze stajni porsche. W tamtych silnikach to ma racje bytu bo z zasady jet tam większa miska oleju od garbowej.
natomiast dawanie tej blachy w garbowym silniku bez dodatkowej miski oleju to totalne nieporozumienie faktycznie zatrzymuje olej ... ale częściej nad sobą spowalnijac jego swobodne spływanie w zasięg smoka.
Będąc w Uk nie spotkałem się z ani jedną pozytywną opinją na temat tej blachy w silniku typ1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mad Ant
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Pon 13:13, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Amen! Samo to, że coś ma "leżeć luźno" 2 mm pd wałkiem jest lekko przerażające...
Temat uważam za wyczerpująco wyjaśniony
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|