Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 1:58, 22 Mar 2009 Temat postu: a jeden gaźnik?? |
|
|
do napisania tego tematu zainspirował mnie artykół o historii cal-look, konkretnie auto Jima Edminstona. W tekście pada
"Jim w swoim białym garbusie miał wiele kombinacji silnikowych w tamtym okresie. Między innymi 1600cc z wałkiem rozrządu Engel W-110, Bosch 010, oraz gaźnikiem Zenith 32NDIX, który jego zdaniem był bardzo dobrą kombinacją."
przypominam ze silnik był na jednodolotowych głowicach. Jak to mogło sie sprawdzać??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:19, 22 Mar 2009 Temat postu: Re: a jeden gaźnik?? |
|
|
Łysy napisał: | do napisania tego tematu zainspirował mnie artykół o historii cal-look, konkretnie auto Jima Edminstona. W tekście pada
"Jim w swoim białym garbusie miał wiele kombinacji silnikowych w tamtym okresie. Między innymi 1600cc z wałkiem rozrządu Engel W-110, Bosch 010, oraz gaźnikiem Zenith 32NDIX, który jego zdaniem był bardzo dobrą kombinacją."
przypominam ze silnik był na jednodolotowych głowicach. Jak to mogło sie sprawdzać?? |
Mogło się sprawdzać bardzo dobrze Nie znam specyfikacji tego gaźnika, ale jeśli tak jak w nazwie miał gardziel 32 to był wystarczający. Kiedyś myślałem o podobnym silniku - tylko dlatego, żeby sprawdzić jak to będzie działało i będę nakłaniał kogoś takiego jak Ty, żeby to sprawdził
Ja bym dał do tego najprostszy wydech jaki się da - czyli kolektor 4w1 + SQp ( mam taki sam ) i ustawił wyższą komprsję - tak z 10:1 albo 11:1 Silnik by był ciekawy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 21:33, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no rozwazam rózne opcje, min 1600 z duzym spręzaniem, z W110 i wydechem spagetti. Znajac zycie taka opcja ma prawo najszybszego wejscia w zycie ze wzgledu na koszt. narazie mam cylindry i tłoki 85,5 w dobrym stanie ;P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 21:47, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a'propos komu pchnełeś ta ~100??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:55, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | a'propos komu pchnełeś ta ~100?? |
Rafersowi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Elbląg
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:02, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale mnie korci taki pojedynczy gaźnik... w 1641 ccm. szkoda, że tak ciężko jest ustawić jałowe obroty...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 23:12, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marcin-> ale to delloro, my tu rozmawiamy o solxiku 34 raczej. Chyba ze trafi sie jeden dellorto
Majki -> dlaczego ciezko ustawić?? moze miałeś wyrypany gaźnik??
Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Nie 23:15, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:17, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Marcin-> ale to delloro, my tu rozmawiamy o solxiku 34 raczej. Chyba ze trafi sie jeden dellorto
Majki -> dlaczego ciezko ustawić?? moze miałeś wyrypany gaźnik?? |
nie ja. mówię o tym silniku z filmiku. to silnik brata Kas. Bestyia mówił, że ciężko jest na jałowych i że bodajże koło 1200 najniżej się dało. jesli dobrze pamietam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 0:53, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie masz informacji jak to chodziło??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ElViS
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:11, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
mleko to to nie jest...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:27, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja myślę, że taki kolektor to można spokojnie samemu wykonać.Łsy żyje w krainie, gdzie pełno zdolnych fachowców różnej maści, więc na pewno dali by radę. Z Kolektora do 1300AB1600 uciąć końcówke przy gaźnikudorobić ładną na większy gaźnik / lub na podwójny i koniec :ink:
Albo zrobic kolektor od podstaw - zmierzyć średnicę rury i jej długość i pozamiatane
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 14:29, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Niewidze zadnych przeszkód dorbić kolektor. Aczkolwiek ja mysle całyczas jedna o solexie34 a nie o jednym delloroto /weber
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:52, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | Niewidze zadnych przeszkód dorbić kolektor. Aczkolwiek ja mysle całyczas jedna o solexie34 a nie o jednym delloroto /weber |
nie pamietam czy seryjnie jednodolotowe 1600 miały kolektory pod gacnik 34?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 15:47, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie też korci jeden gaźnik i jest duża szansa że uda mi się załatwić solexy 34:) Już dzwoniłem w tej sprawie do fabryki w Chinach i mają dać odpowiedź na dniach:) A filmików niestety obejrzeć nie mogę bo w chinach mają cenzurę na Youtube:)
Ostatnio zmieniony przez cudak dnia Pon 15:50, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|