Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

a 1200 turbo??
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 15:41, 29 Cze 2009    Temat postu: a 1200 turbo??

pomijajac kwestie techniczne, bo to juz w zasadzie wszystko wiem, ale co myslicie o takim hard core??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:54, 29 Cze 2009    Temat postu:

wysylalem Ci juz raz kiedys linka do takiego samego tematu z lundża Wink
mysle ze to swietny pomysl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 23:46, 29 Cze 2009    Temat postu:

turutu, to na londzu jest 1200 turbo LPG power Smile pomijajac ze nikt nie napisał czy to wogole odpala i jak jeździ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:17, 30 Cze 2009    Temat postu:

napisali że jeździ Smile i dużo ogólnie napisali o tym projekcie.
LPG a bez duzrj roznicy nie ma... po prostu wiekszy stopien trudnosci i upierdliwosci...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:28, 30 Cze 2009    Temat postu:

ja mysle ze mniejszy. LPG łatwiej ustawić niż nieseryjny gaźnik. Duzo ludzi którzy maja np Łady turbo czy coś ma własnie tylko zasilanie LPG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 13:15, 01 Lip 2009    Temat postu:

a moze ktoś z szanownych przetłumaczyć co gość pisze o tym silniku?? Bo jak dla mnie to mało jest zrozumiałe mimo uzycia translatora (a sporo mi sie dzieki niemu udaje zrozumiec zazwyczaj)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apr




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 18:06, 21 Lip 2009    Temat postu:

i ja bym poprosił o materiały na ten temat gdyż mam 1200 w dobrym stanie i chętnie bym zrobił małego turbo hard cora Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 9:35, 22 Lip 2009    Temat postu:

a co chcesz wiedzieć poza tym co mozesz znaleść na różnych forach??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apr




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 10:12, 22 Lip 2009    Temat postu:

jakie turbo i jak to zrobić by hulało dobrze, tak krótko i zwięźle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:16, 22 Lip 2009    Temat postu:

krótkko i zwięlźle sie nei da bo to cala budowa systemu od wydechowekgo, kolektor, wydechowy ssący, potem sama trurbina, sterowanie turbiną cisnieniem doąłdowania, kwestia uszczelnień, itpitd... dla tego ne da sie krótko i zwięźle to nie klocki lego.
zapewne jak Łysy skończy z systemem swoim to pewnie opisze.

ja mogę zaproponować nasz system turbo EFI koszt około 2500 funtów (za sam system kompletny) wgladajacy tak:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:25, 22 Lip 2009    Temat postu:

w skąłd zestawu wchodzi:
- turbina Switzer S2 + elmenty smarowania turbiny
- kolektor wydehcowy VWSPEEDSHOP z nierdzewki
- CB billet Wastegae
- orurowanie dolotu + złączki i klamry, filtr powietrza
- para throtle bodies (na podwójny dolot pasuja do głowic T1 DP, T25 WBX, T1 044)
- sterowanie typu twist VWSPEEDSHOP
- 4x wtryskiwacze
- 2x velocity stacks (billet aly CNC)
- wiazka elektryczna do EFI (ze wszystkimi czujnikami)
- ECU DTA S40
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apr




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 23:28, 22 Lip 2009    Temat postu:

Czy przy wydaniu 2500 funtów z silnika 1200 na pojedynczym gaźniku otrzymuję to co na zdjęciu?? Jak jest tego moc jak można zapytać i jaki czas przeróbki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:44, 23 Lip 2009    Temat postu:

nie do 1200
trzeba by przynajmniej wymienic głowice na te z 1300AB na podwójnym dolocie.
do tak malych silników nie mamy nawet map do ECU więc doszedlby koszt mapowania silnika czy to u nas czy w innej firmie tuningowej (sesje na hamowni itp).

do 1200 takiej opcji jak nasza raczej sie nei stosuje... bo nie ma sensu... taniej i latwiej zbudowac 1600 na podwojnych gaxnikach...
poza tym dmuchanie to zajeżdżonego 1200 na nie wiadomo jakich cylindrach i pierscieniach to smobójstwo a raczej zabójstwo Very Happy nawet dmuchanie 8PSI pewnie zrobiło by masakre z bebechami takiego leciwego 1200.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 15:44, 10 Lut 2010    Temat postu:

A co wy na to Smile http://www.youtube.com/watch?v=jCoePBAQFvU&feature=related
i http://www.youtube.com/watch?v=67c43mlJPuU&feature=related.
Dla mnie wygląda zaje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:32, 10 Lut 2010    Temat postu:

Judsony są spoko. Shorrocki też.
Rzecz w tym, że to są stare, kultowe i mocno poszukiwane sprzęty. Co za tym idzie drogie.
Jeśli komuś zalezy na zrobieniu silnika odpowiadająego 'klimatem' końcówce lat 50tych w pierwszej kolejności, a wzrost osiągów jest jakby przy okazji, to spoko.
Jeśli bardziej zależy na osiągach, to nie jest to rozwiązanie efektywne kosztowo. Poza tym przy doładowaniu wolałbym być pewien ciśnienia, składu mieszanki, żeby nie było bum! A w sprzecie, który ma 60 lat.... No cóż... Ale entuzjastów nie brakuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin