Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 15:41, 29 Cze 2009 Temat postu: a 1200 turbo?? |
|
|
pomijajac kwestie techniczne, bo to juz w zasadzie wszystko wiem, ale co myslicie o takim hard core??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:54, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wysylalem Ci juz raz kiedys linka do takiego samego tematu z lundża
mysle ze to swietny pomysl
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pon 23:46, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
turutu, to na londzu jest 1200 turbo LPG power pomijajac ze nikt nie napisał czy to wogole odpala i jak jeździ
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 8:17, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
napisali że jeździ i dużo ogólnie napisali o tym projekcie.
LPG a bez duzrj roznicy nie ma... po prostu wiekszy stopien trudnosci i upierdliwosci...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Wto 8:28, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja mysle ze mniejszy. LPG łatwiej ustawić niż nieseryjny gaźnik. Duzo ludzi którzy maja np Łady turbo czy coś ma własnie tylko zasilanie LPG.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 13:15, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a moze ktoś z szanownych przetłumaczyć co gość pisze o tym silniku?? Bo jak dla mnie to mało jest zrozumiałe mimo uzycia translatora (a sporo mi sie dzieki niemu udaje zrozumiec zazwyczaj)
|
|
Powrót do góry |
|
|
apr
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 18:06, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
i ja bym poprosił o materiały na ten temat gdyż mam 1200 w dobrym stanie i chętnie bym zrobił małego turbo hard cora
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 9:35, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a co chcesz wiedzieć poza tym co mozesz znaleść na różnych forach??
|
|
Powrót do góry |
|
|
apr
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 10:12, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jakie turbo i jak to zrobić by hulało dobrze, tak krótko i zwięźle
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:16, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
krótkko i zwięlźle sie nei da bo to cala budowa systemu od wydechowekgo, kolektor, wydechowy ssący, potem sama trurbina, sterowanie turbiną cisnieniem doąłdowania, kwestia uszczelnień, itpitd... dla tego ne da sie krótko i zwięźle to nie klocki lego.
zapewne jak Łysy skończy z systemem swoim to pewnie opisze.
ja mogę zaproponować nasz system turbo EFI koszt około 2500 funtów (za sam system kompletny) wgladajacy tak:
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:25, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
w skąłd zestawu wchodzi:
- turbina Switzer S2 + elmenty smarowania turbiny
- kolektor wydehcowy VWSPEEDSHOP z nierdzewki
- CB billet Wastegae
- orurowanie dolotu + złączki i klamry, filtr powietrza
- para throtle bodies (na podwójny dolot pasuja do głowic T1 DP, T25 WBX, T1 044)
- sterowanie typu twist VWSPEEDSHOP
- 4x wtryskiwacze
- 2x velocity stacks (billet aly CNC)
- wiazka elektryczna do EFI (ze wszystkimi czujnikami)
- ECU DTA S40
|
|
Powrót do góry |
|
|
apr
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 23:28, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czy przy wydaniu 2500 funtów z silnika 1200 na pojedynczym gaźniku otrzymuję to co na zdjęciu?? Jak jest tego moc jak można zapytać i jaki czas przeróbki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:44, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
nie do 1200
trzeba by przynajmniej wymienic głowice na te z 1300AB na podwójnym dolocie.
do tak malych silników nie mamy nawet map do ECU więc doszedlby koszt mapowania silnika czy to u nas czy w innej firmie tuningowej (sesje na hamowni itp).
do 1200 takiej opcji jak nasza raczej sie nei stosuje... bo nie ma sensu... taniej i latwiej zbudowac 1600 na podwojnych gaxnikach...
poza tym dmuchanie to zajeżdżonego 1200 na nie wiadomo jakich cylindrach i pierscieniach to smobójstwo a raczej zabójstwo nawet dmuchanie 8PSI pewnie zrobiło by masakre z bebechami takiego leciwego 1200.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart speedster
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: olsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 16:32, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Judsony są spoko. Shorrocki też.
Rzecz w tym, że to są stare, kultowe i mocno poszukiwane sprzęty. Co za tym idzie drogie.
Jeśli komuś zalezy na zrobieniu silnika odpowiadająego 'klimatem' końcówce lat 50tych w pierwszej kolejności, a wzrost osiągów jest jakby przy okazji, to spoko.
Jeśli bardziej zależy na osiągach, to nie jest to rozwiązanie efektywne kosztowo. Poza tym przy doładowaniu wolałbym być pewien ciśnienia, składu mieszanki, żeby nie było bum! A w sprzecie, który ma 60 lat.... No cóż... Ale entuzjastów nie brakuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|